Expert Universitari en Digitalització Turística per a la Societat 5.0

1a Edició - Codi 22223620

Array ( [CODIGO] => 22223620 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 450 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 15.00 [FECHA_INICIO] => 23/01/2023 [FECHA_FIN] => 31/03/2023 [LUGAR] => Aula Virtual Universitat de Valencia [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Economia Aplicada [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 11/01/2023 [AREA] => 2 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Turisme Comunitat Valenciana. Instituto Valenciano de Tecnologías Turísticas-INVAT·TUR [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 34 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => digitalizacion-turistica [GESTOR_NOMBRE] => Nanda [GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz [GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [area_curs] => Àrea Jurídic i Social [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Digitalització Turística per a la Societat 5.0 [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Online, [REQUISITOS_TITULACION] => Aquest pla de formació està destinat a tota mena de professionals amb titulació universitaria del sector turístic, incloses les àrees de direcció, tecnologia, comercial i màrqueting, gestors de l'administració pública responsables de turisme, i emprenedors que treballen o volen entrar en la indústria turística. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Al llarg d'aquest curs s'espera dotar de les habilitats necessàries a l'alumnat perquè puguen elaborar plans estratègics de digitalització del sector turístic, creant talent per a cobrir la demanda actual d'experts en aquest camp. El curs combina la base teòrica amb una base pràctica a través d'estudis de cas, que permeten conéixer la nova relació dels turistes amb el destí, i les oportunitats que trauen el cap per a les destinacions turístiques. L'ús d'aquesta informació amb un marc teòric precís obri les portes a la transformació del sector, i la seua adaptació als nous temps. Les dades són clau per a elaborar estratègies que aporten valor afegit al turista, millorant la seua experiència a través del procés de personalització de serveis, itineraris, preus o un paquet adaptat a les característiques i preferències del client. El lideratge de l'administració pública és fonamental per a executar aquest canvi amb èxit, aportant recursos, promovent el turisme com a motor de desenvolupament socioeconòmic, fomentant la cooperació interactiva entre els diferents agents econòmics i socials, solucionat els problemes del model actual de turisme, i revertint el seu benestar sobre el conjunt de la societat en llaures a caminar cap a una societat inclusiva i sostenible, que complisca amb els ODS de l'Agenda 2030 de l'ONU. La política turística és una eina pública per a crear ecosistemes d'innovació orientats a accelerar la recuperació del turisme des de la qualitat i la sostenibilitat. En concret, el curs dotarà a l'estudiant de la següent capacitació: 1) Dissenyar, elaborar i implementar un pla estratègic de digitalització; 2) Aplicar els coneixements adquirits en entorns canviants; 3) Desenvolupar la capacitat resolutiva de problemes en entorns plens d'incertesa, com la crisi pandèmica de la Covid-19; 4) Seleccionar les fonts d'informació i les dades rellevants per a la resolució de problemes tant en nínxols tradicionals com els nous (intel·ligència artificial, etc.); 5) Desxifrar les noves preferències dels turistes, i plantejar solucions personalitzades; 6) Configurar una estratègia de màrqueting digital, que ajude a crear una marca, una comunitat de clients i fidelitzar a aquests. 7) Comunicar les seues conclusions i coneixements amb un discurs clar i sense ambigüitats basat en dades empíriques, tant per a públics especialitzats com generals; 8) Treballar de manera en línia en equip, i en autonomia. 9) Ser original en el desenvolupament de les idees i propostes polítiques. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia d'estudi consistirà a prendre com a referència de treball el material didàctic que publicarà el professorat. A partir d'ací, l'alumne tindrà com a element de desenvolupament de la matèria l'Aula Virtual de l'assignatura, on se li faran constar els manuals i estudis complementaris, el Fòrum de Debat on els professors del mòdul aniran fent aportacions per a complementar la matèria i l'apartat de Tutories de l'Aula Virtual on podran consultar directament amb els professors els possibles dubtes que pogueren tindre. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Les eixides professionals inclouen: 1) Direcció d'empreses turístiques, que requereixen de persones amb la capacitat per a adoptar i elaborar estratègies de digitalització. 2) Direcció de la gestió pública en matèria turística, que requereix de persones amb habilitats per a elaborar i implementar un pla de digitalització de destinacions turístiques. 3) Direcció de màrqueting turístic en el món digital tant en el sector privat com en el públic. 4) Consultoria en el sector turístic en posseir les habilitats necessàries per a assessorar i elaborar un pla estratègic de treball per a la digitalització de l'entitat pública o privada. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2022/2023 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22223620 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Política Turística per a la Societat 5.0 [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Política Turística per a la Societat 5.0 [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => És la primera assignatura que correspon al primer mòdul, i el material didàctic es publicarà a l'inici del curs al gener de 2023. 1. Les preferències dels turistes en la societat intel·ligent 2. La digitalització turística, més enllà de la creació d'una web. 3. La política turística com a instrument de promoció, innovació i coordinació de destinacions turístiques 4. Les dimensions territorials de la política turística [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => És la primera assignatura que correspon al primer mòdul, i el material didàctic es publicarà a l'inici del curs al gener de 2023. 1. Les preferències dels turistes en la societat intel·ligent 2. La digitalització turística, més enllà de la creació d'una web. 3. La política turística com a instrument de promoció, innovació i coordinació de destinacions turístiques 4. Les dimensions territorials de la política turística [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22223620 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Dades, matèria primera del turisme 5.0 [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Dades, matèria primera del turisme 5.0 [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => És la segona assignatura, que correspon al segon mòdul, i el material didàctic es publicarà als alumnes a mitjan febrer de 2023. 1. Fonaments de l'anàlisi de dades 2. Fonts d'informació tradicionals 3. Nous nínxols d'informació 4. Data mining i intel·ligència artificial [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => És la segona assignatura, que correspon al segon mòdul, i el material didàctic es publicarà als alumnes a mitjan febrer de 2023. 1. Fonaments de l'anàlisi de dades 2. Fonts d'informació tradicionals 3. Nous nínxols d'informació 4. Data mining i intel·ligència artificial [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22223620 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Màrqueting Turístic [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Màrqueting Turístic [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => És la tercera assignatura, que correspon al tercer mòdul, i el material didàctic es publicarà als alumnes a principis de març de 2023. 1. Màrqueting experiencial en turisme 2. Neurociència aplicada turisme 3. Eines d'anàlisi neurocientífica en turisme 4. Estratègies de turisme basades a millorar l'experiència turística [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => És la tercera assignatura, que correspon al tercer mòdul, i el material didàctic es publicarà als alumnes a principis de març de 2023. 1. Màrqueting experiencial en turisme 2. Neurociència aplicada turisme 3. Eines d'anàlisi neurocientífica en turisme 4. Estratègies de turisme basades a millorar l'experiència turística [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp398014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Ausín [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Técnico en Marketing [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni65044 [NOMBRE_PERSONA] => Miguel Angel [APELLIDOS] => Ballester Granell [PDI] => 7 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => S0125 [EMAIL_FACULTAD] => bagrami@uv.es [CARGO_EMPRESA] => Investigador del departamento de economía aplicada de la Facultad de Economía. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni65216 [NOMBRE_PERSONA] => Priscila [APELLIDOS] => Espinosa Adamez [PDI] => 7 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => P8678 [EMAIL_FACULTAD] => esapris@uv.es [CARGO_EMPRESA] => Investigadora del Departamento de Economía Aplicada de la Facultad de Economía [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni25390 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => García Ortiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de Universidad [NPI] => M8740 [EMAIL_FACULTAD] => angaror4@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni70233 [NOMBRE_PERSONA] => Josep [APELLIDOS] => Lledó Benito [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante Doctor/a [NPI] => T0120 [EMAIL_FACULTAD] => jollebe@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni26014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Pavía Miralles [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático de Universidad [NPI] => H2238 [EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni70517 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa Mari [APELLIDOS] => Roig Berenguer [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante Doctor/a [NPI] => M8744 [EMAIL_FACULTAD] => roigbero@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp392845 [NOMBRE_PERSONA] => María Carmen [APELLIDOS] => Torrecilla Moreno [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Técnica en marketing e investigadora del Instituto Tecnológico de Producto Infantil y Ocio. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp378260 [NOMBRE_PERSONA] => Marío Elias [APELLIDOS] => Villar García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director d'Intel.ligència Turística de Turisme de la Comunitat Valenciana [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni26014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Pavía Miralles [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático de Universidad [NPI] => H2238 [EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni70517 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa Mari [APELLIDOS] => Roig Berenguer [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante Doctor/a [NPI] => M8744 [EMAIL_FACULTAD] => roigbero@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )
Array ( [CODIGO] => 22223620 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 450 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 15.00 [FECHA_INICIO] => 23/01/2023 [FECHA_FIN] => 31/03/2023 [LUGAR] => Aula Virtual Universitat de Valencia [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Economia Aplicada [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 11/01/2023 [AREA] => 2 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Turisme Comunitat Valenciana. Instituto Valenciano de Tecnologías Turísticas-INVAT·TUR [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 34 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => digitalizacion-turistica [GESTOR_NOMBRE] => Nanda [GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz [GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [area_curs] => Àrea Jurídic i Social [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Digitalització Turística per a la Societat 5.0 [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Online, [REQUISITOS_TITULACION] => Aquest pla de formació està destinat a tota mena de professionals amb titulació universitaria del sector turístic, incloses les àrees de direcció, tecnologia, comercial i màrqueting, gestors de l'administració pública responsables de turisme, i emprenedors que treballen o volen entrar en la indústria turística. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Al llarg d'aquest curs s'espera dotar de les habilitats necessàries a l'alumnat perquè puguen elaborar plans estratègics de digitalització del sector turístic, creant talent per a cobrir la demanda actual d'experts en aquest camp. El curs combina la base teòrica amb una base pràctica a través d'estudis de cas, que permeten conéixer la nova relació dels turistes amb el destí, i les oportunitats que trauen el cap per a les destinacions turístiques. L'ús d'aquesta informació amb un marc teòric precís obri les portes a la transformació del sector, i la seua adaptació als nous temps. Les dades són clau per a elaborar estratègies que aporten valor afegit al turista, millorant la seua experiència a través del procés de personalització de serveis, itineraris, preus o un paquet adaptat a les característiques i preferències del client. El lideratge de l'administració pública és fonamental per a executar aquest canvi amb èxit, aportant recursos, promovent el turisme com a motor de desenvolupament socioeconòmic, fomentant la cooperació interactiva entre els diferents agents econòmics i socials, solucionat els problemes del model actual de turisme, i revertint el seu benestar sobre el conjunt de la societat en llaures a caminar cap a una societat inclusiva i sostenible, que complisca amb els ODS de l'Agenda 2030 de l'ONU. La política turística és una eina pública per a crear ecosistemes d'innovació orientats a accelerar la recuperació del turisme des de la qualitat i la sostenibilitat. En concret, el curs dotarà a l'estudiant de la següent capacitació: 1) Dissenyar, elaborar i implementar un pla estratègic de digitalització; 2) Aplicar els coneixements adquirits en entorns canviants; 3) Desenvolupar la capacitat resolutiva de problemes en entorns plens d'incertesa, com la crisi pandèmica de la Covid-19; 4) Seleccionar les fonts d'informació i les dades rellevants per a la resolució de problemes tant en nínxols tradicionals com els nous (intel·ligència artificial, etc.); 5) Desxifrar les noves preferències dels turistes, i plantejar solucions personalitzades; 6) Configurar una estratègia de màrqueting digital, que ajude a crear una marca, una comunitat de clients i fidelitzar a aquests. 7) Comunicar les seues conclusions i coneixements amb un discurs clar i sense ambigüitats basat en dades empíriques, tant per a públics especialitzats com generals; 8) Treballar de manera en línia en equip, i en autonomia. 9) Ser original en el desenvolupament de les idees i propostes polítiques. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia d'estudi consistirà a prendre com a referència de treball el material didàctic que publicarà el professorat. A partir d'ací, l'alumne tindrà com a element de desenvolupament de la matèria l'Aula Virtual de l'assignatura, on se li faran constar els manuals i estudis complementaris, el Fòrum de Debat on els professors del mòdul aniran fent aportacions per a complementar la matèria i l'apartat de Tutories de l'Aula Virtual on podran consultar directament amb els professors els possibles dubtes que pogueren tindre. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Les eixides professionals inclouen: 1) Direcció d'empreses turístiques, que requereixen de persones amb la capacitat per a adoptar i elaborar estratègies de digitalització. 2) Direcció de la gestió pública en matèria turística, que requereix de persones amb habilitats per a elaborar i implementar un pla de digitalització de destinacions turístiques. 3) Direcció de màrqueting turístic en el món digital tant en el sector privat com en el públic. 4) Consultoria en el sector turístic en posseir les habilitats necessàries per a assessorar i elaborar un pla estratègic de treball per a la digitalització de l'entitat pública o privada. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2022/2023 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22223620 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Política Turística per a la Societat 5.0 [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Política Turística per a la Societat 5.0 [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => És la primera assignatura que correspon al primer mòdul, i el material didàctic es publicarà a l'inici del curs al gener de 2023. 1. Les preferències dels turistes en la societat intel·ligent 2. La digitalització turística, més enllà de la creació d'una web. 3. La política turística com a instrument de promoció, innovació i coordinació de destinacions turístiques 4. Les dimensions territorials de la política turística [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => És la primera assignatura que correspon al primer mòdul, i el material didàctic es publicarà a l'inici del curs al gener de 2023. 1. Les preferències dels turistes en la societat intel·ligent 2. La digitalització turística, més enllà de la creació d'una web. 3. La política turística com a instrument de promoció, innovació i coordinació de destinacions turístiques 4. Les dimensions territorials de la política turística [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22223620 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Dades, matèria primera del turisme 5.0 [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Dades, matèria primera del turisme 5.0 [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => És la segona assignatura, que correspon al segon mòdul, i el material didàctic es publicarà als alumnes a mitjan febrer de 2023. 1. Fonaments de l'anàlisi de dades 2. Fonts d'informació tradicionals 3. Nous nínxols d'informació 4. Data mining i intel·ligència artificial [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => És la segona assignatura, que correspon al segon mòdul, i el material didàctic es publicarà als alumnes a mitjan febrer de 2023. 1. Fonaments de l'anàlisi de dades 2. Fonts d'informació tradicionals 3. Nous nínxols d'informació 4. Data mining i intel·ligència artificial [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22223620 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Màrqueting Turístic [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Màrqueting Turístic [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => És la tercera assignatura, que correspon al tercer mòdul, i el material didàctic es publicarà als alumnes a principis de març de 2023. 1. Màrqueting experiencial en turisme 2. Neurociència aplicada turisme 3. Eines d'anàlisi neurocientífica en turisme 4. Estratègies de turisme basades a millorar l'experiència turística [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => És la tercera assignatura, que correspon al tercer mòdul, i el material didàctic es publicarà als alumnes a principis de març de 2023. 1. Màrqueting experiencial en turisme 2. Neurociència aplicada turisme 3. Eines d'anàlisi neurocientífica en turisme 4. Estratègies de turisme basades a millorar l'experiència turística [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp398014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Ausín [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Técnico en Marketing [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni65044 [NOMBRE_PERSONA] => Miguel Angel [APELLIDOS] => Ballester Granell [PDI] => 7 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => S0125 [EMAIL_FACULTAD] => bagrami@uv.es [CARGO_EMPRESA] => Investigador del departamento de economía aplicada de la Facultad de Economía. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni65216 [NOMBRE_PERSONA] => Priscila [APELLIDOS] => Espinosa Adamez [PDI] => 7 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => P8678 [EMAIL_FACULTAD] => esapris@uv.es [CARGO_EMPRESA] => Investigadora del Departamento de Economía Aplicada de la Facultad de Economía [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni25390 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => García Ortiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de Universidad [NPI] => M8740 [EMAIL_FACULTAD] => angaror4@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni70233 [NOMBRE_PERSONA] => Josep [APELLIDOS] => Lledó Benito [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante Doctor/a [NPI] => T0120 [EMAIL_FACULTAD] => jollebe@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni26014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Pavía Miralles [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático de Universidad [NPI] => H2238 [EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni70517 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa Mari [APELLIDOS] => Roig Berenguer [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante Doctor/a [NPI] => M8744 [EMAIL_FACULTAD] => roigbero@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp392845 [NOMBRE_PERSONA] => María Carmen [APELLIDOS] => Torrecilla Moreno [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Técnica en marketing e investigadora del Instituto Tecnológico de Producto Infantil y Ocio. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp378260 [NOMBRE_PERSONA] => Marío Elias [APELLIDOS] => Villar García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director d'Intel.ligència Turística de Turisme de la Comunitat Valenciana [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni26014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Pavía Miralles [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático de Universidad [NPI] => H2238 [EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni70517 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa Mari [APELLIDOS] => Roig Berenguer [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante Doctor/a [NPI] => M8744 [EMAIL_FACULTAD] => roigbero@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2022/2023

Tipus de curs: Expert Universitari

Nombre de crèdits: 15.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 11/01/2023

Data inici: Gener 2023

Data fi: Març 2023

Matrícula: 450 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Aquest pla de formació està destinat a tota mena de professionals amb titulació universitaria del sector turístic, incloses les àrees de direcció, tecnologia, comercial i màrqueting, gestors de l'administració pública responsables de turisme, i emprenedors que treballen o volen entrar en la indústria turística.

Modalitat: On-line

Col·laborador: Turisme Comunitat Valenciana. Instituto Valenciano de Tecnologías Turísticas-INVAT·TUR

Horari i Lloc d'impartició

Lloc d'impartició: Aula Virtual Universitat de Valencia

Horari: Online,

Més informació

Objectius del curs

Al llarg d'aquest curs s'espera dotar de les habilitats necessàries a l'alumnat perquè puguen elaborar plans estratègics de digitalització del sector turístic, creant talent per a cobrir la demanda actual d'experts en aquest camp.

El curs combina la base teòrica amb una base pràctica a través d'estudis de cas, que permeten conéixer la nova relació dels turistes amb el destí, i les oportunitats que trauen el cap per a les destinacions turístiques. L'ús d'aquesta informació amb un marc teòric precís obri les portes a la transformació del sector, i la seua adaptació als nous temps. Les dades són clau per a elaborar estratègies que aporten valor afegit al turista, millorant la seua experiència a través del procés de personalització de serveis, itineraris, preus o un paquet adaptat a les característiques i preferències del client.

Leer más

Objectius professionals

Les eixides professionals inclouen:

1) Direcció d'empreses turístiques, que requereixen de persones amb la capacitat per a adoptar i elaborar estratègies de digitalització.

Leer más

Preinscripciò al curs

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
 
Imprimir la informaciò
FAQS