10a Edició - Codi 22524030

Array ( [CODIGO] => 22524030 [EDICION] => 10 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 275 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 6.00 [FECHA_INICIO] => 12/03/2023 [FECHA_FIN] => 30/04/2023 [LUGAR] => [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 15/02/2023 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 34 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => María [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Buades Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => maria.buades@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Psicologia [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari de Dislèxia Evolutiva: Conceptualització, Avaluació i Intervenció [TITULACION] => Certificat de Formació Contínua [HORARIO] => Dilluns a diumenge [REQUISITOS_TITULACION] => Graduats a post-graduats que desenvolupen el seu treball en l'àmbit educatiu/logopèdic: psicòlegs, psicopedagogs, pedagogs, mestres i logopedes. També estudiants que els falte menys d'un 10% dels crèdits d'últim curs. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => D'acord amb el perfil professional prèviament establit, s'especifiquen a continuació els objectius conceptuals, procedimentals i actitudinals que persegueix el certificat: Conceptuals 1.- Comprendre la terminologia, els conceptes i principis bàsics que conformen el cos teòric de coneixements de la disciplina, formats pels procediments d'avaluació i intervenció. 2.- Desenvolupar una visió multidisciplinària que possibilite la integració dels coneixements de la dimensió explicativa amb els aspectes tecnològics i aplicats. 3.- Conéixer els principis, procediments i fases generals de l'avaluació i intervenció en alumnes amb dislèxia evolutiva, considerant les contribucions de la disciplina a la seua actuació professional. Procedimentals 1.- Aprendre amb autonomia i amb una dimensió significativa, procediments de diagnòstic de la dislèxia, valorant críticament cadascun d'ells. 2.- Aplicar diferents procediments d'intervenció en casos de dislèxia evolutiva. 3.- Desenvolupen habilitats de cerca, selecció i maneig d'informació pròpia de la matèria, com les bases de dades, les revistes i els manuals més rellevants. 4.- Apliquen el coneixement de tipus declaratiu al desenvolupament de l'avaluació i intervenció davant supòsits concrets. 5.- Que adquirisquen els procediments necessaris per a analitzar treballs de recerca. Actitudinals 1.- Adopten una actitud favorable cap a la dislèxia, valorant la projecció social d'aquesta, la seua trajectòria històrica i situació actual, amb especial referència a la rellevància i utilitat de la matèria per a l'alumne. 2.- Se sensibilitzen sobre els drets de tot ésser humà a tindre les condicions necessàries per a un desenvolupament i aprenentatge òptim. 3.- Reflexionen i adopten, conseqüentment, unes normes de comportament ètic en tots els assumptes atingentes. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Actualització professional per a professionals de centres educatius, gabinets psicològics i logopèdics. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2022/2023 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22524030 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Dislèxia Evolutiva: Conceptualització, Avaluació i Intervenció. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Dislèxia Evolutiva: Conceptualització, Avaluació i Intervenció. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => SETMANA 1 1.- Introducció. Aproximació històrica a l'estudi de la dislèxia: Etapa de Fundació Europea: l'era de la afasiología. Etapa de Fundació Americana: l'era de la ceguesa verbal. 2.- Etiologia. Avanços neurocognitivos en l'estudi de la dislèxia. Troballes neuropatológicos i neurofuncionales. Aportacions de la genètica molecular. Del nivell bilógico al nivell conductual. SETMANA 2 3.- Manifestacions. Polèmiques entorn dels subtipus de dislèxia. Sistemes de classificació. Influència del sistema ortogràfic de la llengua. Problemes associats a la dislèxia. 4.- Detecció i diagnòstic de la dislèxia. Anàlisi dels criteris de identificaciión. Models d'identificació: seqüencials versus resposta al tractament. La identificació en la pràctica educativa. Instruments d'identificació - SETMANA 3 5.- Programes preventius de dislèxia contextualitzats en el context escolar i familiar. SETMANA 4 6.- Avanços en el desenvolupament de programes d'intervenció de base empírica. Aproximació històrica a la intervenció. Desenvolupament de programes sobre la base del marc explicatiu. Programes de base empírica. El disseny dels programes de fluïdesa lectora Programes de dubtosa eficàcia. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => SETMANA 1 1.- Introducció. Aproximació històrica a l'estudi de la dislèxia: Etapa de Fundació Europea: l'era de la afasiología. Etapa de Fundació Americana: l'era de la ceguesa verbal. 2.- Etiologia. Avanços neurocognitivos en l'estudi de la dislèxia. Troballes neuropatológicos i neurofuncionales. Aportacions de la genètica molecular. Del nivell bilógico al nivell conductual. SETMANA 2 3.- Manifestacions. Polèmiques entorn dels subtipus de dislèxia. Sistemes de classificació. Influència del sistema ortogràfic de la llengua. Problemes associats a la dislèxia. 4.- Detecció i diagnòstic de la dislèxia. Anàlisi dels criteris de identificaciión. Models d'identificació: seqüencials versus resposta al tractament. La identificació en la pràctica educativa. Instruments d'identificació - SETMANA 3 5.- Programes preventius de dislèxia contextualitzats en el context escolar i familiar. SETMANA 4 6.- Avanços en el desenvolupament de programes d'intervenció de base empírica. Aproximació històrica a la intervenció. Desenvolupament de programes sobre la base del marc explicatiu. Programes de base empírica. El disseny dels programes de fluïdesa lectora Programes de dubtosa eficàcia. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni65538 [NOMBRE_PERSONA] => Carmen Pilar [APELLIDOS] => Nuévalos Ruiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Teoria de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp67942 [NOMBRE_PERSONA] => Emilia [APELLIDOS] => Soriano Ferrer [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciada en Psicopedagogía. Profesora. IES Font de Sant Lluís [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni9614 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Soriano Ferrer [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H7298 [EMAIL_FACULTAD] => Manuel.Soriano@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni9614 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Soriano Ferrer [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H7298 [EMAIL_FACULTAD] => Manuel.Soriano@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Certificat Universitari de Dislèxia Evolutiva: Conceptualització, Avaluació i Intervenció


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2022/2023

Tipus de curs: Certificat de Formació Contínua

Nombre de crèdits: 6.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 15/02/2023

Data inici: Març 2023

Data fi: Abril 2023

Matrícula: 275 € (import preu públic)

Modalitat: On-line

Lloc d'impartició:

Horari: Dilluns a diumenge

Més informació

Objectius del curs

D'acord amb el perfil professional prèviament establit, s'especifiquen a continuació els objectius conceptuals, procedimentals i actitudinals que persegueix el certificat:

Conceptuals

Leer más

Objectius professionals

Actualització professional per a professionals de centres educatius, gabinets psicològics i logopèdics.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò