1a Edició - Codi 21234020

Array ( [CODIGO] => 21234020 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 650 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 8.00 [FECHA_INICIO] => 24/11/2021 [FECHA_FIN] => 23/02/2022 [LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Economia Aplicada [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 30/09/2021 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Culturalink / Milmoh [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 33 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => tecnicas-cuantitativas-analisis-cultura [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => María [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Buades Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => maria.buades@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari en Tècniques Quantitatives per a l'Anàlisi de la Cultura [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => Dijous i divendres de 16.00 a 21.00 i Dissabtes de 9.00 a 14.00 hores [REQUISITOS_TITULACION] => Títol de Batxiller o de Formació Professional Superior i/o experiència professional contrastada en el sector de la cultura i la creativitat. SERÀ NECESSARI ACUDIR A LES SESSIONS AMB UN EQUIP INFORMÀTIC [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Els objectius del curs són dotar de capacitats i habilitats als gestors i gestores culturals per a analitzar dades relatives al comportament dels agents i empreses culturals [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => - Activitats presencials: L'assignatura s'impartirà mitjançant classes expositives en les quals es presenten els conceptes i resultats més importants que s'acompanyaran d'exemples. Aquestes classes són impartides, no necessàriament com a lliçó magistral, sinó procurant una participació activa de l'alumnat en la dinàmica d'aquestes. El desenvolupament d'aquestes classes es recolza habitualment en presentacions. - Activitats no presencials: Treball autònom de l'estudiant: l'estudiant disposarà de diferents materials en la web de l'assignatura (guia docent, calendari, materials didàctics, etc.) amb la finalitat d'orientar i facilitar l'estudi dels continguts del temari. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Gestió d'empreses dels sectors culturals i creatius Responsables de polítiques orientades als sectors culturals i creatius Analistes de dades i consultors [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2021/2022 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21234020 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Estadístiques i tècniques per a l'anàlisi de la cultura [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Estadístiques i tècniques per a l'anàlisi de la cultura [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Introducció a la quantificació de la cultura. Una aproximació sobre les possibilitats i les limitacions d'aplicar tècniques quantitatives a l'anàlisi dels fenòmens culturals 2. L'aproximació quantitativa als fenòmens culturals 3. Eines quantitatives (I): Estadístiques culturals una visió panoràmica. Quantificar per a diagnosticar i prendre decisions. Quantificar per a avaluar processos. Quantificar per a analitzar els efectes. Sistemes d'Informació 4. Eines quantitatives (II). La perspectiva Macro (Compte Satèl·lit de la Cultura). La perspectiva Meso (Anàlisis sectorials i territorials. Sistemes d'indicadors). La perspectiva micro (El comportament dels individus i les organitzacions) [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Introducció a la quantificació de la cultura. Una aproximació sobre les possibilitats i les limitacions d'aplicar tècniques quantitatives a l'anàlisi dels fenòmens culturals 2. L'aproximació quantitativa als fenòmens culturals 3. Eines quantitatives (I): Estadístiques culturals una visió panoràmica. Quantificar per a diagnosticar i prendre decisions. Quantificar per a avaluar processos. Quantificar per a analitzar els efectes. Sistemes d'Informació 4. Eines quantitatives (II). La perspectiva Macro (Compte Satèl·lit de la Cultura). La perspectiva Meso (Anàlisis sectorials i territorials. Sistemes d'indicadors). La perspectiva micro (El comportament dels individus i les organitzacions) [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21234020 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Tècniques quantitatives aplicades [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Tècniques quantitatives aplicades [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 5. Eines quantitatives aplicades: Anàlisi d'Audiències. Planificació Estratègica, Observatoris, Dimensió de sectors culturals, Impacte econòmic de la Cultura. Cultura i desenvolupament regional (Sostenuto). Diagnòstics Territorials (CreativeMed) 6. Programari per a la gestió de dades culturals: Excel i Tableau [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 5. Eines quantitatives aplicades: Anàlisi d'Audiències. Planificació Estratègica, Observatoris, Dimensió de sectors culturals, Impacte econòmic de la Cultura. Cultura i desenvolupament regional (Sostenuto). Diagnòstics Territorials (CreativeMed) 6. Programari per a la gestió de dades culturals: Excel i Tableau [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni56067 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => Coll Serrano [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4139 [EMAIL_FACULTAD] => vcoll@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp376727 [NOMBRE_PERSONA] => Germán [APELLIDOS] => Molina Pardo [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => CEO [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni1173 [NOMBRE_PERSONA] => Pau [APELLIDOS] => Rausell Köster [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G9324 [EMAIL_FACULTAD] => econcult@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni1173 [NOMBRE_PERSONA] => Pau [APELLIDOS] => Rausell Köster [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G9324 [EMAIL_FACULTAD] => econcult@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Certificat Universitari en Tècniques Quantitatives per a l'Anàlisi de la Cultura


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2021/2022

Tipus de curs: Certificat Universitari

Nombre de crèdits: 8.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 30/09/2021

Data inici: Novembre 2021

Data fi: Febrer 2022

Matrícula: 650 € (import preu públic)

Modalitat: Semipresencial

Col·laborador: Culturalink / Milmoh

Lloc d'impartició: Fundación Universidad-Empresa

Horari: Dijous i divendres de 16.00 a 21.00 i Dissabtes de 9.00 a 14.00 hores

Més informació

Objectius del curs

Els objectius del curs són dotar de capacitats i habilitats als gestors i gestores culturals per a analitzar dades relatives al comportament dels agents i empreses culturals

Objectius professionals

Gestió d'empreses dels sectors culturals i creatius
Responsables de polítiques orientades als sectors culturals i creatius
Analistes de dades i consultors

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò