14a Edició - Codi 19112210/19111140

Array ( [CODIGO] => 19112210/19111140 [EDICION] => 14 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 1000 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 11.00 [FECHA_INICIO] => 30/09/2019 [FECHA_FIN] => 31/01/2020 [LUGAR] => Universidad del Azuay, Cuenca, Ecuador [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 12/09/2019 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 31 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Diploma en Marketing Estratégico [DIRECCION_CURSO_CORTO] => marketing-estrategico [GESTOR_NOMBRE] => Nanda [GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz [GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Màrqueting Estratègic [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Divendres en horari de vesprada (de 16 a 21 h) Dissabtes en horari de matí (de 9 a 14 h), [REQUISITOS_TITULACION] => Professionals que desitgen donar un salt en la seua carrera, afrontant nous reptes i aportant més valor afegit a la seua empresa i llicenciats/graduats en general que vulguen aprofundir en l'àrea de màrqueting vinculant-se a un entorn més pràctic. De manera excepcional, poden accedir al Títol d'Expert professionals sense titulació amb experiència d'almenys 3 anys demostrable en l'àmbit empresarial. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => L'objectiu genèric és el de formar directius de Màrqueting, que siguen capaços de prendre decisions estratègiques adequades, en el moment oportú, valent-se dels coneixements adquirits al llarg del desenrotllament del present programa. El Títol d'Expert en Màrqueting Estratègic persegueix els següents objectius específics: - Dirigir i organitzar el Departament de Màrqueting d'una empresa - Analitzar les necessitats del consumidor per a identificar les estratègies de segmentació de clients més efectives en la identificació del públic objectiu. - Aconseguir que l'empresa abast un posicionament diferenciant en el mercat objectiu identificat. - Dissenyar i implementar un programa de fidelització de clients - Desenrotllar les habilitats necessàries per a l'elaborar el Pla de Màrqueting en l'empresa, així com per a dur a terme la seua posada en marxa (producte, preu, distribució etc.) i el seu seguiment/control. - Desenrotllar la capacitat analítica i crítica en la presa de decisions de màrqueting sobre la base d'experiències reals. En concret, el Títol d'Expert en Màrqueting Estratègic capacita per a la realització de les següents activitats professionals: - aconseguir experiència en màrqueting des d'un punt de vista estratègic per a definir, crear i executar valor, conformant un negoci avantatjat competitivament. - desenrotllar els coneixements i habilitats necessaris sobre les distintes etapes en el procés de planificació del llançament d'un nou producte, sense oblidar el coneixement de diversos mecanismes de control que permeten verificar eficàcia de les estratègies proposades. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => Cada una de les assignatures del Diploma en Màrqueting Estratègic està concebuda perquè es puga abordar tant des d'un punt de vista teòric com a pràctic. En les classes teòriques, es combinaran les lliçons magistrals amb altres tècniques que poden adaptar-se als objectius fixats i que perseguixen la dinamització de l'aula. En les classes pràctiques, es crearan equips de treball (entre 4 i 6 persones) i s'utilitzarà el mètode del cas. Això permetrà als alumnes posar en pràctica els coneixements adquirits en les corresponents classes teòriques, a més de posar de manifest la seua capacitat per a treballar en grup i les seues habilitats de comunicació interpersonal. El mètode del cas es desenvoluparà d'acord amb la metodologia següent: - Primer es realitzarà un treball individual de lectura del cas per part de l'alumne. - Després es realitzarà una posada en comú a nivell d'equip de treball supervisada per part del professor responsable a fi de resoldre qualsevol dubte o problema. - Finalment, es realitzarà la posada en comú en l'aula dels continguts de la pràctica. Per a poder superar el Diploma en Màrqueting Estratègic es farà ús del mètode del cas. Per grups, serà necessari contestar, per escrit i de manera oral, a unes preguntes relacionades amb algun producte, empresa o sector, justificant-se degudament. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Aquest Títol d'Expert capacita per a exercir llocs d'experts en màrqueting, tant des d'un punt de vista estratègic com de gestió de les diferents eines de recolze en la presa de decisions de màrqueting (i.i. product/brand manager, gestió/fidelització de clients, control estratègic etc.) [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2019/2020 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19112210/19111140 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.1. Planificación Estrategia de marketing 1.2. Estrategia para definir valor: información del mercado y comportamiento del consumidor 1.3. Estrategias para definir valor: segmentación, público objetivo y posicionamiento. Marketing personalizado en producto y/o servicio 1.4. Estrategia para crear valor basadas en el marketing relacional 1.5. Estrategia para ejecutar valor través de la innovación en producto y/o servicio 1.6. Estrategia para ejecutar valor a través de la marca 1.7. Estrategia para ejecutar valor, por la determinación del precio 1.8. Estrategia para ejecutar valor a través del punto de venta físico y/o virtual [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni12017 [NOMBRE_PERSONA] => María Luisa [APELLIDOS] => Andreu Simó [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni8979 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio Carlos [APELLIDOS] => Cuenca Ballester [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G8292 [EMAIL_FACULTAD] => accuenca@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni31132 [NOMBRE_PERSONA] => Rafael Martín [APELLIDOS] => Currás Pérez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => I4336 [EMAIL_FACULTAD] => curras@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp37637 [NOMBRE_PERSONA] => Tomás [APELLIDOS] => Guillén Gorbe [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director General. Grupo Ifedes, S.A. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp136424 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco [APELLIDOS] => Hernandis Gil [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Comercial Sothis ERP [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni25598 [NOMBRE_PERSONA] => Inés [APELLIDOS] => Küster Boluda [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4377 [EMAIL_FACULTAD] => ines.kuster@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp58204 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio [APELLIDOS] => Navarro García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp26348 [NOMBRE_PERSONA] => José Javier [APELLIDOS] => Rivera Alcami [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Consultor de empresas. GD&A BUSINESS BROKERS [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp67775 [NOMBRE_PERSONA] => Paz [APELLIDOS] => Sánchez Pelegrí [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Group Manager Marketing. Nestlé España, S.A. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => uni26520 [NOMBRE_PERSONA] => Natalia Melania [APELLIDOS] => Vila López [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4284 [EMAIL_FACULTAD] => natalia.vila@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni26520 [NOMBRE_PERSONA] => Natalia Melania [APELLIDOS] => Vila López [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4284 [EMAIL_FACULTAD] => natalia.vila@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni8979 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio Carlos [APELLIDOS] => Cuenca Ballester [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G8292 [EMAIL_FACULTAD] => accuenca@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24974 [NOMBRE_PERSONA] => José Enrique [APELLIDOS] => Bigné Alcañiz [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G4114 [EMAIL_FACULTAD] => enrique.bigne@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Expert Universitari en Màrqueting Estratègic


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2019/2020

Tipus de curs: Expert Universitari

Nombre de crèdits: 11.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 12/09/2019

Data inici: Setembre 2019

Data fi: Gener 2020

Matrícula: 1000 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Professionals que desitgen donar un salt en la seua carrera, afrontant nous reptes i aportant més valor afegit a la seua empresa i llicenciats/graduats en general que vulguen aprofundir en l'àrea de màrqueting vinculant-se a un entorn més pràctic. De manera excepcional, poden accedir al Títol d'Expert professionals sense titulació amb experiència d'almenys 3 anys demostrable en l'àmbit empresarial.

Modalitat: Semipresencial

Lloc d'impartició: Universidad del Azuay, Cuenca, Ecuador

Horari: Divendres en horari de vesprada (de 16 a 21 h) Dissabtes en horari de matí (de 9 a 14 h),

Més informació

Objectius del curs

L'objectiu genèric és el de formar directius de Màrqueting, que siguen capaços de prendre decisions estratègiques adequades, en el moment oportú, valent-se dels coneixements adquirits al llarg del desenrotllament del present programa.
El Títol d'Expert en Màrqueting Estratègic persegueix els següents objectius específics:
- Dirigir i organitzar el Departament de Màrqueting d'una empresa

Leer más

Objectius professionals

Aquest Títol d'Expert capacita per a exercir llocs d'experts en màrqueting, tant des d'un punt de vista estratègic com de gestió de les diferents eines de recolze en la presa de decisions de màrqueting (i.i. product/brand manager, gestió/fidelització de clients, control estratègic etc.)

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò