12a Edició - Codi 24121160

Array ( [CODIGO] => 24121160 [EDICION] => 12 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 1525 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 01/02/2025 [FECHA_FIN] => 12/12/2025 [LUGAR] => Online [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Economia Aplicada [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 16/01/2025 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => gestion-opinion-publica [GESTOR_NOMBRE] => María [GESTOR_APELLIDOS] => Palau Montoro [GESTOR_EMAIL] => maria.palau@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent en Gestió de l'Opinió Pública: Avaluació, Interpretació i Ajuda per la Presa de decisions. Enquestes i Sondejos, Mitjans de comunicació i Noves Tecnologies [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => [REQUISITOS_TITULACION] => Este màster va dirigit, amb caràcter general, a tots aquells professionals interessats en els temes d'opinió pública que desitgen una formació específica per a treballar en els sectors de gestió de la informació i també de la comunicació corporativa i política. Particularment, sense ser això un requisit excloent, va dirigit a professionals o graduats amb formació en Ciència Política i de l'Administració, Administració i Direcció d'Empreses, Sociologia, Comunicació, Dret, Periodisme, Economia, Educació, Matemàtiques o Psicologia, entre altres. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => El Màster en Gestió de l'Opinió Pública: Avaluació, Interpretació i Ajuda en la Presa de decisions. Enquestes i Sondejos, Mitjans de comunicació i Noves Tecnologies està desenvolupat específicament per a aquells professionals del sector públic i privat interessats en la gestió de la informació i la presa de decisions. El màster és d'especial interés per als professionals que s'exercixen en àrees com a investigació de mercats, anàlisis i avaluació de polítiques públiques o en el camp de la imatge i comunicació política i corporativa. L'objectiu d'este Màster Universitari és oferir-te la formació requerida perquè com a expert independent o com a professional de l'empresa o l'administració pugues definir i formular problemes, interpretar, avaluar i diagnosticar realitats, estructurar objectius d'anàlisis i plantejar models i estratègies d'actuació. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => L'Aula Virtual es constituïx com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Trobaràs a més de l'equip docent, personal de suport (dinamitzadora i equip tècnic) que t'orientarà i ajudarà al llarg de tota la teua experiència formativa. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a Internet i des de qualsevol navegador Web i sistema operatiu. A més, per ser alumnat d'este curs la Universitat els proporciona (si encara no ha sigut alumne/a de la Universitat) un compte de correu electrònic. La metodologia en línia permet traslladar l'experiència formativa a l'AULA VIRTUAL de la UV, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS Dins del curs hi ha una programació que és un dels recursos més importants en la mesura en la qual servix de guia en indicar les fites més importants en el desenvolupament del programa formatiu (activació de temes, exàmens, recuperacions, &) A l'Aula Virtual està tot el material didàctic que compon el programa del curs. Es realitzen materials exprofeso, maquetats amb el mateix format, que componen l'essència de la formació i que permeten tant el seu estudi com descàrrega en pdf. COMUNICACIÓ CONSTANT Durant el desenvolupament de l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicació, com els fòrums, tauler d'anuncis i missatgeria interna. Els FÒRUMS de debat són espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, així com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qüestions. També permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els fòrums fomenten la participació, la col·laboració i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportació, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. [MODALIDAD_EVALUACION2] => Tres formats fonamentals de fòrum són: -Fòrum de qüestions generals, de Qüestions Generals es poden plantejar dubtes sobre l'ús de la plataforma, comunicar notícies generals del curs, realitzar presentacions personals, comunicar interessos, etc -Fòrum específic de l'assignatura, els participants poden plantejar dubtes i consultes relacionades amb els continguts i les activitats, a les quals podran respondre tant els tutors com els alumnes. També es poden proposar temes de discussió relacionats amb la matèria així com compartir recursos que puguen ser d'utilitat per al treball en els continguts plantejats en el tema: adreces web, referències d'articles o llibres, o una altra informació que siga d'interés general. -Tauler d'anuncis: només el professorat, dinamitzadora i equip tècnic poden publicar missatges. Tots els participants rebran la informació que es publique en els fòrums en l'adreça de correu electrònic de la Universitat. Un eix fonamental en la formació en línia és el seguiment personal dut a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i afermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a través d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACIÓ Per a obtindre el títol del curs és necessari superar cadascuna de les assignatures que el componen. El present Màster basarà l'avaluació de l'alumnat fonamentalment en els coneixements adquirits en les diferents assignatures del programa i el desenvolupament d'un Treball de recerca. Criteri d'avaluació de cada Assignatura La nota de cada Assignatura s'obtindrà de la nota de l'examen, sent la nota mínima per a superar-la d'un 5 sobre 10. Este examen consistirà en una prova de 20 preguntes aleatòries d'elecció única referents a la totalitat del temari. Haurà de realitzar-se dins d'un període de temps concret, tal com apareix en la Programació. Durant eixos dies l'alumne comptarà amb dos intents per a realitzar-lo i una vegada s'inicie disposarà de 120 minuts per a entregar-lo. La nota final de l'assignatura serà la més alta obtinguda. No obstant això, hi haurà dos períodes de recuperació que es podrà consultar en Programació. I només estarà disponible per a aquelles persones que no s'hagen presentat en la convocatòria oficial i/o tinguen suspesa alguna assignatura. TREBALL FINAL DE MÀSTER El Treball de Fi de Màster és d'obligada realització per a l'obtenció del títol de Màster. L'objectiu del Treball fi de màster és demostrar habilitats de l'estudiant en l'aplicació de metodologia o enfocament en l'anàlisi d'un problema donat, raonant i argumentant una hipòtesi original. L'alumnat haurà d'elaborar un treball final de màster que estarà relacionat amb algun dels temes del curs i estarà tutoritzat pel professorat. " L'assignatura pràctica o Treball Final de Màster (TFM) es desenvoluparà durant els últims mesos i finalitzarà amb el lliurament del treball en les dates indicades en el recurs de Programació. " Prèviament al seu inici, els coordinadors del TFM us facilitaran, a través de l'Aula Virtual, les instruccions pròpies per a l'elaboració d'este, així com els terminis de lliurament de cadascuna de les fases del treball realitzat, i els criteris d'avaluació. La realització i presentació del treball pràctic és obligatòria. La nota final es calcularà amb la mitjana ponderada de les qualificacions obtingudes en les diferents assignatures, en funció dels crèdits que s'impartixen en cadascuna. [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Expert independent o professional de l'empresa o l'administració per a exercir activitats en àrees com a investigació de mercats, anàlisis de dades, avaluació de polítiques, gestió d'imatge de marca i comunicació política i corporativa. [CRITERIO_ADMISION] => Tindran preferència d'admissió professionals o graduats amb formació en Ciència Política i de l'Administració, Administració i Direcció d'Empreses, Sociologia, Comunicació, Dret, Periodisme, Economia, Educació, Matemàtiques i Psicologia. En cas que el nombre de sol·licituds supere el nombre de places disponibles estan s'ordenaran, atés a la llista de titulacions anterior, valorant l'experiència professional prèvia en la temàtica del màster i la nota mitjana de la titulació d'accés. [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => Sintetitzar, analitzar i extraure informació de conjunts de dades. Diagnosticar situacions. Formular, analitzar, avaluar, interpretar i definir un pla d'acció. Avaluar, analitzar i aplicar enquestes. Gestionar i modificar una imatge corporativa. Adaptar i modificar objectius. [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => Enquestes i sondejos [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Enquestes i sondejos [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => La Investigació Amb Enquestes Tipus D'Enquestes Disseny Mostral Treball De Camp I Estratègies Per a Augmentar La Col·laboració Errors En La Investigació Amb Enquesta I El seu Impacte En Els Resultats [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => La Investigació Amb Enquestes Tipus D'Enquestes Disseny Mostral Treball De Camp I Estratègies Per a Augmentar La Col·laboració Errors En La Investigació Amb Enquesta I El seu Impacte En Els Resultats [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Mitjans de comunicació. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Mitjans de comunicació. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Sociologia de la comunicació de masses. 2. Indústries culturals i de la comunicació. Transformacions tecnològiques. 3. La batalla per l'hegemonia. Espai públic/interés privat. 4. El nou orde: Liberalització, privatització i concentració. 5. Estructura de la comunicació en la societat de la informació. (Tecnologies, suports i xarxes emergents). [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Sociologia de la comunicació de masses. 2. Indústries culturals i de la comunicació. Transformacions tecnològiques. 3. La batalla per l'hegemonia. Espai públic/interés privat. 4. El nou orde: Liberalització, privatització i concentració. 5. Estructura de la comunicació en la societat de la informació. (Tecnologies, suports i xarxes emergents). [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Noves tecnologies i opinió social [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Noves tecnologies i opinió social [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Noves tecnologies, opinió pública i investigació social. 2. L'enquesta telemàtica (programari, maquinari i biaix). 3. L'enquesta en internet (CAWI). De l'e-publitramesa al SMS: xarxes socials. 4. Xarxes socials i opinió pública (Web Social i Comunitats Virtuals). 5. Anàlisi semàntica, geolocalització, cool-hunting, sentiment de la xarxa. 6. Intel·ligència social, mercats d'informació i crowd-sourcing. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Noves tecnologies, opinió pública i investigació social. 2. L'enquesta telemàtica (programari, maquinari i biaix). 3. L'enquesta en internet (CAWI). De l'e-publitramesa al SMS: xarxes socials. 4. Xarxes socials i opinió pública (Web Social i Comunitats Virtuals). 5. Anàlisi semàntica, geolocalització, cool-hunting, sentiment de la xarxa. 6. Intel·ligència social, mercats d'informació i crowd-sourcing. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Anàlisi de dades i avaluació d'informació [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Anàlisi de dades i avaluació d'informació [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Tabulació d'informació 2. Representació gràfica 3. Anàlisi exploratòria de dades 4. Mesures de tendència central 5. Mesures de variabilitat 6. Regressió i correlació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Tabulació d'informació 2. Representació gràfica 3. Anàlisi exploratòria de dades 4. Mesures de tendència central 5. Mesures de variabilitat 6. Regressió i correlació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 9 [NOMBRE_MATERIA] => Opinió pública i empreses [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Opinió pública i empreses [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió I: Estudis de Segmentació de Mercats. 2. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió II: Estudis de Posicionament. 3. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió III: Anàlisi de Satisfacció del Client i de Qualitat Percebuda del Servici. 4. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió IV: Reducció de Dades o Avaluació de Factors Subjacents en la Presa de decisions del Client. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió I: Estudis de Segmentació de Mercats. 2. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió II: Estudis de Posicionament. 3. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió III: Anàlisi de Satisfacció del Client i de Qualitat Percebuda del Servici. 4. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió IV: Reducció de Dades o Avaluació de Factors Subjacents en la Presa de decisions del Client. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Opinió pública i política [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Opinió pública i política [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. El mesurament de l'opinió publica 2. Fonts de l'opinió pública: grups, mitjans, campanyes. 3. Conseqüències: democràcia i opinió. 4. Els baròmetres del CIS i altres enquestes d'opinió a Espanya. 5. Informar sobre les enquestes d'opinió: professionals i periodistes 6. La projecció electoral [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. El mesurament de l'opinió publica 2. Fonts de l'opinió pública: grups, mitjans, campanyes. 3. Conseqüències: democràcia i opinió. 4. Els baròmetres del CIS i altres enquestes d'opinió a Espanya. 5. Informar sobre les enquestes d'opinió: professionals i periodistes 6. La projecció electoral [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Interpretació i Presa de decisions. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Interpretació i Presa de decisions. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Probabilitat i atzar 2. Mesures d'incertesa 3. Estimació 4. Proves paramètriques 5. Proves no paramètriques [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Probabilitat i atzar 2. Mesures d'incertesa 3. Estimació 4. Proves paramètriques 5. Proves no paramètriques [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) [7] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Tractament avançat de la informació [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Tractament avançat de la informació [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Regressió lineal múltiple 2. Models lineals generalitzats 3. Imputació 4. Simulació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Regressió lineal múltiple 2. Models lineals generalitzats 3. Imputació 4. Simulació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 8 ) [8] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Treball final de màster [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball final de màster [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => L'alumne/a haurà de dedicar al *TFM els següents temps: 1.- Exposició d'un cas pràctic: plantejament del problema 2.- Resolució: explicació del projecte de mediació realitzat per l'alumne en el cas exposat. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => L'alumne/a haurà de dedicar al *TFM els següents temps: 1.- Exposició d'un cas pràctic: plantejament del problema 2.- Resolució: explicació del projecte de mediació realitzat per l'alumne en el cas exposat. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 9 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni55826 [NOMBRE_PERSONA] => Joaquín [APELLIDOS] => Aldas Manzano [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4248 [EMAIL_FACULTAD] => aldas@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni38182 [NOMBRE_PERSONA] => Olga [APELLIDOS] => Blasco Blasco [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5131 [EMAIL_FACULTAD] => olga.blasco#uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni56067 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => Coll Serrano [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4139 [EMAIL_FACULTAD] => vcoll@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni30243 [NOMBRE_PERSONA] => Vidal [APELLIDOS] => Díaz de Rada Igúzquiza [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a Titular de Universidad. Universidad Pública de Navarra [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp46930 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco [APELLIDOS] => Marco Serrano [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Economista-Consultor-Key Productivity Konsulting [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni58923 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco Gabriel [APELLIDOS] => Morillas Jurado [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M8893 [EMAIL_FACULTAD] => francisco.morillas@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni26014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Pavía Miralles [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H2238 [EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni30583 [NOMBRE_PERSONA] => Alberto [APELLIDOS] => Penadés de la cruz [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a Titular de Universidad. Universidad de Salamanca [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni1173 [NOMBRE_PERSONA] => Pau [APELLIDOS] => Rausell Köster [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G9324 [EMAIL_FACULTAD] => econcult@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp274597 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Salvador Jardí [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director Comunicación. Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => uni55820 [NOMBRE_PERSONA] => Luis Eduardo [APELLIDOS] => Vila Lladosa [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G7226 [EMAIL_FACULTAD] => vilal@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni26014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Pavía Miralles [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H2238 [EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster de Formació Permanent en Gestió de l'Opinió Pública: Avaluació, Interpretació i Ajuda per la Presa de decisions. Enquestes i Sondejos, Mitjans de comunicació i Noves Tecnologies


Requisits d'accés

Este màster va dirigit, amb caràcter general, a tots aquells professionals interessats en els temes d'opinió pública que desitgen una formació específica per a treballar en els sectors de gestió de la informació i també de la comunicació corporativa i política. Particularment, sense ser això un requisit excloent, va dirigit a professionals o graduats amb formació en Ciència Política i de l'Administració, Administració i Direcció d'Empreses, Sociologia, Comunicació, Dret, Periodisme, Economia, Educació, Matemàtiques o Psicologia, entre altres.

Criteris d'admissió

Tindran preferència d'admissió professionals o graduats amb formació en Ciència Política i de l'Administració, Administració i Direcció d'Empreses, Sociologia, Comunicació, Dret, Periodisme, Economia, Educació, Matemàtiques i Psicologia. En cas que el nombre de sol·licituds supere el nombre de places disponibles estan s'ordenaran, atés a la llista de titulacions anterior, valorant l'experiència professional prèvia en la temàtica del màster i la nota mitjana de la titulació d'accés.

Resultats d'aprenentatge

Sintetitzar, analitzar i extraure informació de conjunts de dades. Diagnosticar situacions. Formular, analitzar, avaluar, interpretar i definir un pla d'acció. Avaluar, analitzar i aplicar enquestes. Gestionar i modificar una imatge corporativa. Adaptar i modificar objectius.

Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò