1a Edició - Codi 23123480

Array ( [CODIGO] => 23123480 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 669 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 15.00 [FECHA_INICIO] => 20/02/2024 [FECHA_FIN] => 24/09/2024 [LUGAR] => [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 06/02/2024 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 35 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => estrategia-social-media [GESTOR_NOMBRE] => María [GESTOR_APELLIDOS] => Palau Montoro [GESTOR_EMAIL] => maria.palau@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Ángeles [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ferrandiz Santillana [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => angeles.ferrandiz@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Direcció de l'Estratègia de Mitjà social & Community Manager [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Modalitat asíncrona, sense horaris ni dies concrets, tan sols a tenir en compte la data d'inici i la data fi del curs. [REQUISITOS_TITULACION] => Professionals titulats que desitgen fer un salt en la seua carrera, afrontant nous reptes i aportant més valor afegit a la seua empresa i llicenciats/graduats en general que vulguen aprofundir en l'àrea de màrqueting digital. T També poden accedir alumnes que estiguen cursant el seu últim any de carrera i tinguen arracades un màxim del 10% crèdits per a aconseguir el títol condicionats a aprovar-los en el mateix curs académcio [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => L'objectiu del curs és dotar als alumnes dels coneixements necessaris i eines existents per a poder gestionar de manera eficaç la reputació en línia d'una marca o organització present o futura, tenint el coneixement base de què és un community manager i la importància que té en la situació actual i futura. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => Metología innovadora a través de l'Aula Virtual en modalitat asíncrona i avaluació contínua. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Consultor digital, Director de l'Estratègia Digital, Community manager, Mitjà social Manager, responsable de la gestió de la reputació en línia, estratègia digital de marca i aplicació de RRSS en els negocis. Responsable de la presència i anàlisi en línia d'una marca. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23123480 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => El Community Manager [NOMBRE_MATERIA_VAL] => El Community Manager [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => ..1.- INTRODUCCIÓ - EL NOU ÀMBIT TECNOLÒGIC - QUÈ ÉS AERCO? 1.2.- EL COMMUNITY MANAGER - QUÈ ÉS UN **COMMUNITY MANAGER? - QUÈ NO ÉS UN **COMMUNITY MANAGER? - TIPUS DE COMMUNITY **MANAGER - PERFILS PROFESSIONALS DEL MÀRQUETING EN LÍNIA - DIFERÈNCIA ENTRE UN MITJÀ SOCIAL MANAGER I UN COMMUNITY MANAGER - ERRORS COMUNS 1.3.- EL COMMUNITY MANAGER EN ACCIÓ - EL TREBALL D'UN COMMUNITY MANAGER - MANUAL ÈTIC D'UN COMMUNITY MANAGER - EL PERFIL D'UN COMMUNITY MANAGER - APTITUDS I ACTITUDS D'UN COMMUNITY MANAGER - PERQUÈ NO TOTS SÓN IGUALS - HABILITATS SOCIALS D'UN COMMUNITY MANAGER - GESTIÓ DE LA REPUTACIÓ EN LÍNIA 1.4.- REPUTACIÓ EN LÍNIA - DEFININT LA REPUTACIÓ EN LÍNIA - IMPORTÀNCIA D'UNA BONA REPUTACIÓ - FASES DE LA REPUTACIÓ EN LÍNIA - COSTOS - INTENTAR PREVENIR ELS MISSATGES NEGATIUS - EINES DE MONITORATGE - RISCOS I IMPLICACIÓ SOCIAL - GESTIÓ DE LA REPUTACIÓ EN LÍNIA 1.5.- AGENDA I RESPONSABILITATS - EL DIA A DIA D'UN COMMUNITY MANAGER: UN EXEMPLE REAL - EL PLA D'ACCIÓ - FUNCIONS D'UN COMMUNITY MANAGER - LES 4 RS 1.6.- SER COMMUNITY MANAGER - EL COMMUNITY MANAGER: UNA PROFESSIÓ DE FUTUR - EL DIA DELS COMMUNITY MANAGER - QUANT HA DE GUANYAR UN COMMUNITY MANAGER? - EINES PER A UN COMMUNITY MANAGER - Eines bàsiques generals - Eines personals - Eines d'administració i gestió - Eines de productivitat - Eines de monitoratge i per a les plataformes socials 1.7.- COMMUNITY MANAGERS: EXEMPLES 1.8.- CAS D'ÈXIT: PARANORMAL ACTIVITY: ÈXIT 2.0 [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => ..1.- INTRODUCCIÓ - EL NOU ÀMBIT TECNOLÒGIC - QUÈ ÉS AERCO? 1.2.- EL COMMUNITY MANAGER - QUÈ ÉS UN **COMMUNITY MANAGER? - QUÈ NO ÉS UN **COMMUNITY MANAGER? - TIPUS DE COMMUNITY **MANAGER - PERFILS PROFESSIONALS DEL MÀRQUETING EN LÍNIA - DIFERÈNCIA ENTRE UN MITJÀ SOCIAL MANAGER I UN COMMUNITY MANAGER - ERRORS COMUNS 1.3.- EL COMMUNITY MANAGER EN ACCIÓ - EL TREBALL D'UN COMMUNITY MANAGER - MANUAL ÈTIC D'UN COMMUNITY MANAGER - EL PERFIL D'UN COMMUNITY MANAGER - APTITUDS I ACTITUDS D'UN COMMUNITY MANAGER - PERQUÈ NO TOTS SÓN IGUALS - HABILITATS SOCIALS D'UN COMMUNITY MANAGER - GESTIÓ DE LA REPUTACIÓ EN LÍNIA 1.4.- REPUTACIÓ EN LÍNIA - DEFININT LA REPUTACIÓ EN LÍNIA - IMPORTÀNCIA D'UNA BONA REPUTACIÓ - FASES DE LA REPUTACIÓ EN LÍNIA - COSTOS - INTENTAR PREVENIR ELS MISSATGES NEGATIUS - EINES DE MONITORATGE - RISCOS I IMPLICACIÓ SOCIAL - GESTIÓ DE LA REPUTACIÓ EN LÍNIA 1.5.- AGENDA I RESPONSABILITATS - EL DIA A DIA D'UN COMMUNITY MANAGER: UN EXEMPLE REAL - EL PLA D'ACCIÓ - FUNCIONS D'UN COMMUNITY MANAGER - LES 4 RS 1.6.- SER COMMUNITY MANAGER - EL COMMUNITY MANAGER: UNA PROFESSIÓ DE FUTUR - EL DIA DELS COMMUNITY MANAGER - QUANT HA DE GUANYAR UN COMMUNITY MANAGER? - EINES PER A UN COMMUNITY MANAGER - Eines bàsiques generals - Eines personals - Eines d'administració i gestió - Eines de productivitat - Eines de monitoratge i per a les plataformes socials 1.7.- COMMUNITY MANAGERS: EXEMPLES 1.8.- CAS D'ÈXIT: PARANORMAL ACTIVITY: ÈXIT 2.0 [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23123480 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Màrqueting Digital [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Màrqueting Digital [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 2.1.- SEARCH ENGINEOPTIMIZATION (SEU) - QUÈ SÓN ELS CERCADORS I COM FUNCIONEN - ELS CERCADORS COM A MITJÀ DE CAPTACIÓ DE VISITES - POSICIONAMENT EN CERCADORS I PRINCIPALS XARXES - FACTORS SEU ONPAGE/ OFFLINE - FACTORS SEU OFFPAGE/ EN LÍNIA - NOVES POSSIBILITAT DEL SEU AMB GOOGLE SHOPPING - ESTRATÈGIA SEM-SEU - LA IMPORTÀNCIA DE LES PRIMERES POSICIONS 2.2.- ELS NOUS DOMINIS COM A PLA DEPOSICIONAMIENTO EN LÍNIA - DEFINICIÓ DE DOMINI - QUI S'ENCARREGA DE LA CORRDINACIÓN DELS NOMS DE DOMINI? - ELS NOUS DOMINIS - ELS NOUS DOMINIS COM A PLA DE POSICIONAMENT EN LÍNIA 2.3.- GESTIÓ AVANÇADA DE LES SOCIAL NETWORKINGTOOLS. GESTIÓ D'UNA CAMPANYA DE PUBLICITAT EN LÍNIA. - XARXES SOCIALS: QUÈ SON I TIPUS - EL PODER DE COMUNICACIÓ DE FACEBOOK - FIDELIZAR I CREAR PROMOCIONS (ANUNCIS) - GOOGLE MY BUSINESS - GOOGLE PLUS - MÀRQUETING VIRAL: QUÈ ÉS I REGLES PER A UNA MASSIVA DIFUSIÓ 2.4.- EARCH ENGINE MÀRQUETING (SEM) - CONCEPTES BÀSICS DEL SEM - GOOGLE ADWORDS. QUÈ ÉS I COM FUNCIONA. - TIPUS DE CAMPANYES EN GOOGLE ADWORDS: CERCA, DISPLAY & SHOPPING. - CAMPANYES DE VÍDEO & YOUTUBE - EINES: GOOGLE EDITOR, BUSINESS MANAGER DE FACEBOOK. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 2.1.- SEARCH ENGINEOPTIMIZATION (SEU) - QUÈ SÓN ELS CERCADORS I COM FUNCIONEN - ELS CERCADORS COM A MITJÀ DE CAPTACIÓ DE VISITES - POSICIONAMENT EN CERCADORS I PRINCIPALS XARXES - FACTORS SEU ONPAGE/ OFFLINE - FACTORS SEU OFFPAGE/ EN LÍNIA - NOVES POSSIBILITAT DEL SEU AMB GOOGLE SHOPPING - ESTRATÈGIA SEM-SEU - LA IMPORTÀNCIA DE LES PRIMERES POSICIONS 2.2.- ELS NOUS DOMINIS COM A PLA DEPOSICIONAMIENTO EN LÍNIA - DEFINICIÓ DE DOMINI - QUI S'ENCARREGA DE LA CORRDINACIÓN DELS NOMS DE DOMINI? - ELS NOUS DOMINIS - ELS NOUS DOMINIS COM A PLA DE POSICIONAMENT EN LÍNIA 2.3.- GESTIÓ AVANÇADA DE LES SOCIAL NETWORKINGTOOLS. GESTIÓ D'UNA CAMPANYA DE PUBLICITAT EN LÍNIA. - XARXES SOCIALS: QUÈ SON I TIPUS - EL PODER DE COMUNICACIÓ DE FACEBOOK - FIDELIZAR I CREAR PROMOCIONS (ANUNCIS) - GOOGLE MY BUSINESS - GOOGLE PLUS - MÀRQUETING VIRAL: QUÈ ÉS I REGLES PER A UNA MASSIVA DIFUSIÓ 2.4.- EARCH ENGINE MÀRQUETING (SEM) - CONCEPTES BÀSICS DEL SEM - GOOGLE ADWORDS. QUÈ ÉS I COM FUNCIONA. - TIPUS DE CAMPANYES EN GOOGLE ADWORDS: CERCA, DISPLAY & SHOPPING. - CAMPANYES DE VÍDEO & YOUTUBE - EINES: GOOGLE EDITOR, BUSINESS MANAGER DE FACEBOOK. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23123480 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Mitjà social [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Mitjà social [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 3.1.- EMAIL MÀRQUETING - INTRODUCCIÓ A LES CAMPANYES D'EMAIL - PLATAFORMES D'EMAIL MÀRQUETING: MAILCHIMP, ACCUMBAMAIL, - ESTRATÈGIES D'EMAIL MÀRQUETING - AUTOMATITZACIÓ E EMAIL MÀRQUETING 3.2.- DISSENY WEB - ELEMENTS I DECISIONS EN LA CREACIÓ DE LA WEB - ACCESSIBILITAT WEB - DESENVOLUPAMENT WEB - ELECCIÓ DE LA TECNOLOGIA 3.3.- AMPLIANT CONEIXEMENTS: EINES DE MONITORATGE: Google i Hootsuite. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 3.1.- EMAIL MÀRQUETING - INTRODUCCIÓ A LES CAMPANYES D'EMAIL - PLATAFORMES D'EMAIL MÀRQUETING: MAILCHIMP, ACCUMBAMAIL, - ESTRATÈGIES D'EMAIL MÀRQUETING - AUTOMATITZACIÓ E EMAIL MÀRQUETING 3.2.- DISSENY WEB - ELEMENTS I DECISIONS EN LA CREACIÓ DE LA WEB - ACCESSIBILITAT WEB - DESENVOLUPAMENT WEB - ELECCIÓ DE LA TECNOLOGIA 3.3.- AMPLIANT CONEIXEMENTS: EINES DE MONITORATGE: Google i Hootsuite. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni60183 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => del Castillo Rodríguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => P8444 [EMAIL_FACULTAD] => Angel.Delcastillo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp60208 [NOMBRE_PERSONA] => Lorena [APELLIDOS] => Romero Ferri [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Diplomada en Relaciones Laborales [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni20149 [NOMBRE_PERSONA] => Silvia [APELLIDOS] => Sanz Blas [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni20149 [NOMBRE_PERSONA] => Silvia [APELLIDOS] => Sanz Blas [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni60183 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => del Castillo Rodríguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => P8444 [EMAIL_FACULTAD] => Angel.Delcastillo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Expert Universitari en Direcció de l'Estratègia de Mitjà social & Community Manager


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2023/2024

Tipus de curs: Expert Universitari

Nombre de crèdits: 15.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 06/02/2024

Data inici: Febrer 2024

Data fi: Setembre 2024

Matrícula: 669 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Professionals titulats que desitgen fer un salt en la seua carrera, afrontant nous reptes i aportant més valor afegit a la seua empresa i llicenciats/graduats en general que vulguen aprofundir en l'àrea de màrqueting digital. T També poden accedir alumnes que estiguen cursant el seu últim any de carrera i tinguen arracades un màxim del 10% crèdits per a aconseguir el títol condicionats a aprovar-los en el mateix curs académcio

Modalitat: On-line

Lloc d'impartició:

Horari: Modalitat asíncrona, sense horaris ni dies concrets, tan sols a tenir en compte la data d'inici i la data fi del curs.

Més informació

Objectius del curs

L'objectiu del curs és dotar als alumnes dels coneixements necessaris i eines existents per a poder gestionar de manera eficaç la reputació en línia d'una marca o organització present o futura, tenint el coneixement base de què és un community manager i la importància que té en la situació actual i futura.

Objectius professionals

Consultor digital, Director de l'Estratègia Digital, Community manager, Mitjà social Manager, responsable de la gestió de la reputació en línia, estratègia digital de marca i aplicació de RRSS en els negocis. Responsable de la presència i anàlisi en línia d'una marca.

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò