1a Edició - Codi 20132060

Array ( [CODIGO] => 20132060 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 1200 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 45.00 [FECHA_INICIO] => 10/02/2021 [FECHA_FIN] => 20/12/2021 [LUGAR] => Online y cuatro sesiones presenciales en la Universidad de Valencia [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 21/01/2021 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 32 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => community-manager [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Diploma d'Especialització en Community Manager [TITULACION] => Diploma d'Especialització [HORARIO] => , [REQUISITOS_TITULACION] => [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Comptar amb especialistes encarregats de gestionar la imatge d'una empresa és primordial. És per això que la figura del Community Manager es considera com una professió emergent, necessària i en auge en aquests temps. Serà l'expert encarregat de gestionar de manera adequada tot allò que afecte l'organització a través de les plataformes online. Trobar una especialització en aquest àmbit és la resposta que ofereix la Universitat de València, sempre atenta a les necessitats dels estudiants i de la societat, i ho fa a través del Diploma d'Especialització en Community Manager. L'objectiu del Diploma d'Especialització en Community Manager és dotar als estudiants dels coneixements necessaris, així com aprendre les eines existents per a gestionar de manera eficaç la reputació online d'una marca, empresa o organització, present o futura, amb el coneixement base de què és un Community Manager i la importància que té aquesta figura professional en la situació actual i futura. Avantatges de cursar el Diploma d'Especialització en Community Manager: 1. Adquirir les habilitats comunicatives que requereix aquesta figura, així com oferir una correcta atenció al client o usuari. 2. Tindre una comprensió completa i integral de l'entorn digital, així com una visió global de l'organització o empresa. 3. Ampliar les eixides *profeisonales, des d'empreses consultores, fins a mitjans de comunicació, departaments de comunicacions d'empreses o d'organismes públics, entre altres. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => Exposició del material teoricopràctic a través de la posada a la disposició dels materials escrits a de l'Aula Virtual, resolució de casos i participació en fòrums d'opinió amb cerca d'informació addicional basada en la temàtica del curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => En aquest nou segle, arran dels grans avanços tecnològics i de comunicacions, han sorgit diverses necessitats i professions. Els negocis i les empreses, per exemple, es regeixen ara baix noves directrius de màrqueting i de gestió que requereixen d'una figura especial encarregada de desenvolupar i crear contingut en les seues pàgines web oficials i diferents canals de comunicació. A partir d'ací, la creació i gestió de comunitats online regeix aquest món mitjançant blogs, fòrums i xarxes socials. Davant aquests avanços i necessitats, la Universitat de València, sempre atenta a la professionalització dels seus estudiants, posa a la teua disposició el Diploma d'Especialització en *Community *Manager. Comptar amb una especialització amb alta eixida laboral donada la seua vigència i necessitat actual és altament valorada. Vivim en un món global i de continus canvis, per la qual cosa estar d'acord amb ells dins d'un context digital resulta essencial. El Diploma d'Especialització en *Community *Manager ve a ser una resposta davant aquests canvis, perquè comptar amb un professional que es faça càrrec de gestionar la imatge d'una empresa en el mitjà online és fonamental. Gràcies al Diploma d'Especialització en *Community *Manager, els professionals que el cursen tindran l'oportunitat de: - Comptar amb els coneixements necessaris enfocats a la creació, gestió i desenvolupament d'una comunitat virtual, fer que cresca i, a més, ajudar a monetitzar-la. - Fixar els objectius a curt i a llarg termini de la comunitat virtual, depenent de les necessitats, metes i ideologia de l'empresa. - Aprendre a utilitzar les eines tecnològiques necessàries que ajuden al fet que les comunitats cresquen amb èxit segons els objectius inicials. - Establir les directrius de les estratègies a seguir quant a la comunicació adequada en les xarxes socials amb els seus intercomunicadors. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2020/2021 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20132060 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.1.- INTRODUCCIÓN 1.2.- EL COMMUNITY MANAGER 1.3.- EL COMMUNITY MANAGER EN ACCIÓN 1.4.- REPUTACIÓN ONLINE 1.5.- AGENDA Y RESPONSABILIDADES 1.6.- SER COMMUNITY MANAGER 1.7.- COMMUNITY MANAGERS: EJEMPLOS 1.8.- CASO DE ÉXITO: PARANORMAL ACTIVITY: ÉXITO 2.0 [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20132060 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 2.1.- SEARCH ENGINEOPTIMIZATION (SEO) 2.2.- LOS NUEVOS DOMINIOS COMO PLAN DE POSICIONAMIENTO ONLINE 2.3.- GESTIÓN AVANZADA DE LAS SOCIAL NETWORKINGTOOLS. GESTIÓN DE UNA CAMPAÑA DE PUBLICIDAD ONLINE. 2.4.- EARCH ENGINE MARKETING (SEM) [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20132060 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 3.1.- EMAIL MARKETING 3.2.- DISEÑO WEB 3.3.- AMPLIANDO CONOCIMIENTOS: HERRAMIENTAS DE MONITORIZACIÓN: Google y Hootsuite. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni60183 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => del Castillo Rodríguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => P8444 [EMAIL_FACULTAD] => Angel.Delcastillo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp367417 [NOMBRE_PERSONA] => Victoria [APELLIDOS] => García-Barroso Collado [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp136047 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio [APELLIDOS] => Mediavilla Pérez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => CoFounder/Multiconversión [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp60208 [NOMBRE_PERSONA] => Lorena [APELLIDOS] => Romero Ferri [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Diplomada en Relaciones Laborales [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni20149 [NOMBRE_PERSONA] => Silvia [APELLIDOS] => Sanz Blas [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni20149 [NOMBRE_PERSONA] => Silvia [APELLIDOS] => Sanz Blas [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni60183 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => del Castillo Rodríguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => P8444 [EMAIL_FACULTAD] => Angel.Delcastillo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Diploma d'Especialització en Community Manager


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2020/2021

Tipus de curs: Diploma d'Especialització

Nombre de crèdits: 45.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 21/01/2021

Data inici: Febrer 2021

Data fi: Desembre 2021

Matrícula: 1200 € (import preu públic)

Requisits d'accés:

Modalitat: Semipresencial

Lloc d'impartició: Online y cuatro sesiones presenciales en la Universidad de Valencia

Horari: ,

Més informació

Objectius del curs

Comptar amb especialistes encarregats de gestionar la imatge d'una empresa és primordial. És per això que la figura del Community Manager es considera com una professió emergent, necessària i en auge en aquests temps. Serà l'expert encarregat de gestionar de manera adequada tot allò que afecte l'organització a través de les plataformes online. Trobar una especialització en aquest àmbit és la resposta que ofereix la Universitat de València, sempre atenta a les necessitats dels estudiants i de la societat, i ho fa a través del Diploma d'Especialització en Community Manager.

L'objectiu del Diploma d'Especialització en Community Manager és dotar als estudiants dels coneixements necessaris, així com aprendre les eines existents per a gestionar de manera eficaç la reputació online d'una marca, empresa o organització, present o futura, amb el coneixement base de què és un Community Manager i la importància que té aquesta figura professional en la situació actual i futura.

Leer más

Objectius professionals

En aquest nou segle, arran dels grans avanços tecnològics i de comunicacions, han sorgit diverses necessitats i professions. Els negocis i les empreses, per exemple, es regeixen ara baix noves directrius de màrqueting i de gestió que requereixen d'una figura especial encarregada de desenvolupar i crear contingut en les seues pàgines web oficials i diferents canals de comunicació. A partir d'ací, la creació i gestió de comunitats online regeix aquest món mitjançant blogs, fòrums i xarxes socials. Davant aquests avanços i necessitats, la Universitat de València, sempre atenta a la professionalització dels seus estudiants, posa a la teua disposició el Diploma d'Especialització en *Community *Manager.

Comptar amb una especialització amb alta eixida laboral donada la seua vigència i necessitat actual és altament valorada. Vivim en un món global i de continus canvis, per la qual cosa estar d'acord amb ells dins d'un context digital resulta essencial. El Diploma d'Especialització en *Community *Manager ve a ser una resposta davant aquests canvis, perquè comptar amb un professional que es faça càrrec de gestionar la imatge d'una empresa en el mitjà online és fonamental.

Leer más

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò