1a Edició - Codi 23117020

Array ( [CODIGO] => 23117020 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 190 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 3.00 [FECHA_INICIO] => 28/10/2023 [FECHA_FIN] => 16/12/2023 [LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => 0 [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 22/09/2023 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Programa de Formació [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 35 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => María [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Buades Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => maria.buades@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Microcredencial Universitària en Empreses Multinacionals de Països Emergents [TITULACION] => Microcredencial Universitari [HORARIO] => Dissabte de 10 a 14h [REQUISITOS_TITULACION] => Estudiants i professionals amb formació o pràctica en Direcció d'Empreses [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => El curs té com a principals objectius: - Desenvolupar la capacitat per a interpretar les condicions dels entorns institucionals dels mercats emergents - Comprendre les característiques i l'impacte de les empreses multinacionals de països emergents - Entendre els avantatges competitius, les estratègies i els processos d'internacionalització de les empreses multinacionals de països emergents - Assimilar els reptes que suposa a les empreses de països desenvolupats competir enfront d'empreses multinacionals de països emergents [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => Les diferents sessions presenten un format similar. El professorat realitzarà la presentació dels continguts teòrics, convidant a l'estudiant a la lectura de la bibliografia recomanada i a la reflexió crítica sobre la matèria. Simultàniament a la presentació dels professors s'intercalarà en anàlisis de casos pràctics i exercicis relacionats amb el tema. En les sessions pràctiques els estudiants podran realitzar breus exposicions de treballs [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Formació orientada a professionals que participen en el disseny o implantació de l'estratègia internacional de l'empresa, expatriats que desenvolupen la seua carrera professional en mercats emergents i gerents que analitzen l'estratègia dels seus actuals o potencials competidors [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23117020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => L'empresa multinacional [NOMBRE_MATERIA_VAL] => L'empresa multinacional [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Últimes tendències en comerç i inversió internacional - Definició d'empresa multinacional - El paradigma eclèctic de la internacionalització - Els processos d'internacionalització - Estratègia i estructura de l'empresa multinacional [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Últimes tendències en comerç i inversió internacional - Definició d'empresa multinacional - El paradigma eclèctic de la internacionalització - Els processos d'internacionalització - Estratègia i estructura de l'empresa multinacional [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23117020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Els mercats emergents [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Els mercats emergents [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Definició de mercats emergents - Context institucional en els mercats emergents - El paper de l'Estat i les multinacionals de capital públic - Governança en els mercats emergents [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Definició de mercats emergents - Context institucional en els mercats emergents - El paper de l'Estat i les multinacionals de capital públic - Governança en els mercats emergents [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23117020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Mercats emergents asiàtics [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Mercats emergents asiàtics [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Els mercats emergents asiàtics - Tigres, dracs i altres mercats emergents asiàtics - Xina: sistema polític i econòmic - Xina: cultura i negocis - Les empreses multinacionals xineses - Índia: cultura, negocis i empreses multinacionals. Les grans multinacionals índies - Cultura i negocis a Àsia Central - Cultura i negocis a Orient Mitjà [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Els mercats emergents asiàtics - Tigres, dracs i altres mercats emergents asiàtics - Xina: sistema polític i econòmic - Xina: cultura i negocis - Les empreses multinacionals xineses - Índia: cultura, negocis i empreses multinacionals. Les grans multinacionals índies - Cultura i negocis a Àsia Central - Cultura i negocis a Orient Mitjà [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23117020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Les multillatines [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Les multillatines [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Context institucional a Amèrica Llatina - Les multillatines - Inversió exterior i efecte spillover a Amèrica Llatina [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Context institucional a Amèrica Llatina - Les multillatines - Inversió exterior i efecte spillover a Amèrica Llatina [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23117020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Mercats emergents a Àfrica [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Mercats emergents a Àfrica [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Context institucional a Àfrica - Cultura i negocis al Magreb - Cultura i negocis a Àfrica subsahariana [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Context institucional a Àfrica - Cultura i negocis al Magreb - Cultura i negocis a Àfrica subsahariana [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni25185 [NOMBRE_PERSONA] => María dels Ángels [APELLIDOS] => Dasí Coscollar [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4131 [EMAIL_FACULTAD] => angels.dasi@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni23875 [NOMBRE_PERSONA] => Fidel [APELLIDOS] => León Darder [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4133 [EMAIL_FACULTAD] => Fidel.leon@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni23875 [NOMBRE_PERSONA] => Fidel [APELLIDOS] => León Darder [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4133 [EMAIL_FACULTAD] => Fidel.leon@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Microcredencial Universitària en Empreses Multinacionals de Països Emergents


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2023/2024

Tipus de curs: Microcredencial Universitari

Nombre de crèdits: 3.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 22/09/2023

Data inici: Octubre 2023

Data fi: Desembre 2023

Matrícula: 190 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Estudiants i professionals amb formació o pràctica en Direcció d'Empreses

Modalitat: Presencial

Lloc d'impartició: Fundación Universidad-Empresa

Horari: Dissabte de 10 a 14h

Més informació

Objectius del curs

El curs té com a principals objectius:
- Desenvolupar la capacitat per a interpretar les condicions dels entorns institucionals dels mercats emergents
- Comprendre les característiques i l'impacte de les empreses multinacionals de països emergents

Leer más

Objectius professionals

Formació orientada a professionals que participen en el disseny o implantació de l'estratègia internacional de l'empresa, expatriats que desenvolupen la seua carrera professional en mercats emergents i gerents que analitzen l'estratègia dels seus actuals o potencials competidors

Leer más

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò