1a Edició - Codi 21131040

Array ( [CODIGO] => 21131040 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 1600 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 30/04/2022 [FECHA_FIN] => 31/01/2023 [LUGAR] => Universidad Ibague, Colombia [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Institut Interuniversitari d'Economia Internacional [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 30/10/2021 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Universidad de Ibague [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 33 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Màster Propi en Màrqueting i Investigació de Mercats per a empreses iberoamericanes [TITULACION] => Màster Propi [HORARIO] => De dijous a dissabte, matí i vesprada [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats o graduats colombians en titulacions que hagen realitzat estudis que estiguen relacionats amb l'àmbit de l'Economia, els Negocis i l'Empresa. Llicenciats o graduats colombians en altres titulacions que tinguen experiència professional en l'àmbit dels Negocis. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => La formació en Màrqueting a nivell de màster té com a objectiu formar persones amb capacitat de gestió i direcció empresarial en Màrqueting que contribuïsquen de manera decisiva a desenvolupar els àmbits de comercialització i investigació de mercats en les empreses existents i la generació de noves idees de negocis en ambients dinàmics i amb una clara vocació internacional. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Tècnic/ gestor/ directiu en qualsevol d'àrees funcionals de l'Empresa relacionades amb la comercialització i investigació de mercats: Màrqueting, Comunicació, Distribució i logística, etc. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2021/2022 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21131040 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Marketing [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Marketing [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Definició i estratègia de màrqueting 1.1. Definició de Màrqueting i procés de Màrqueting. 1.2. El mercat i les necessitats del client 1.3. Disseny de l'estratègia de màrqueting 1.4. Les relacions amb el client. 2. Segmentació, posicionament i comportament del consumidor 2.1. La segmentació de mercats 2.2. El posicionament 2.3. Factors que influeixen en el comportament del consumidor 2.4. El procés de decisió de compra 3. Estratègia de producte i servei: construir valor per al client 3.1.Concepte de producte 3.2. Decisions sobre productes 3.3. Estratègia de marca 3.4. Estratègia de serveis 4. Estratègia de Preus 4.1. Estratègies de fixació de preus 4.2. Estratègies d'ajustos de preus 4.3. Variacions de preus 5. Estratègia de distribució i comunicació 5.1. El canal de distribució 5.2. Decisions sobre el disseny del canal de distribució 5.3. L'estratègia de comunicació de l'empresa 5.4. La comunicació en l'entorn digital 6. L'estratègia de màrqueting internacional 6.1. La internacionalització de l'empresa 6.2. L'entorn transcultural 6.3. Estratègia de màrqueting internacional: producte, preu, distribució i comunicació 7.- Màrqueting Sostenible 7.1 El Rol de Màrqueting en el Desenvolupament Sostenible 7.2 Desenvolupament de Productes i Serveis Sostenibles [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Definició i estratègia de màrqueting 1.1. Definició de Màrqueting i procés de Màrqueting. 1.2. El mercat i les necessitats del client 1.3. Disseny de l'estratègia de màrqueting 1.4. Les relacions amb el client. 2. Segmentació, posicionament i comportament del consumidor 2.1. La segmentació de mercats 2.2. El posicionament 2.3. Factors que influeixen en el comportament del consumidor 2.4. El procés de decisió de compra 3. Estratègia de producte i servei: construir valor per al client 3.1.Concepte de producte 3.2. Decisions sobre productes 3.3. Estratègia de marca 3.4. Estratègia de serveis 4. Estratègia de Preus 4.1. Estratègies de fixació de preus 4.2. Estratègies d'ajustos de preus 4.3. Variacions de preus 5. Estratègia de distribució i comunicació 5.1. El canal de distribució 5.2. Decisions sobre el disseny del canal de distribució 5.3. L'estratègia de comunicació de l'empresa 5.4. La comunicació en l'entorn digital 6. L'estratègia de màrqueting internacional 6.1. La internacionalització de l'empresa 6.2. L'entorn transcultural 6.3. Estratègia de màrqueting internacional: producte, preu, distribució i comunicació 7.- Màrqueting Sostenible 7.1 El Rol de Màrqueting en el Desenvolupament Sostenible 7.2 Desenvolupament de Productes i Serveis Sostenibles [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21131040 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Estratègia de Màrqueting [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Estratègia de Màrqueting [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Bloc 1. Estratègia de màrqueting 1. Introducció a l'estratègia de màrqueting en el context de la Direcció Estratègica 1.1.la Direcció Estratègica, i el propòsit estratègic 1.2.El màrqueting estratègic i el màrqueting operatiu 1.3.Concepte d'orientació al mercat i de màrqueting relacional. 1.4.Mercat de referència, i procés de segmentació del mercat 2. Anàlisi de l'entorn 2.1.Tipus d'entorn: entorn general i entorn competitiu 2.2.Eines d'anàlisis d'entorn general 2.3.Eines d'anàlisis de la competència i dels competidors 3. Anàlisi interna 3.1.Anàlisi de recursos i capacitats 3.2.Anàlisi VRIO Bloc 2. Estratègies de màrqueting corporatiu 4. Diferents estratègies de creixement 4.1.Estratègies de posicionament 4.2. Estratègies competitives 4.3.Estratègies de desenvolupament de nous productes. Innovació i imitació 5. Disseny, execució i control del pla estratègic de màrqueting 5.1.Elements del pla estratègic 5.2.Estructura i cronograma 5.3.Indicadors de resultats i control. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Bloc 1. Estratègia de màrqueting 1. Introducció a l'estratègia de màrqueting en el context de la Direcció Estratègica 1.1.la Direcció Estratègica, i el propòsit estratègic 1.2.El màrqueting estratègic i el màrqueting operatiu 1.3.Concepte d'orientació al mercat i de màrqueting relacional. 1.4.Mercat de referència, i procés de segmentació del mercat 2. Anàlisi de l'entorn 2.1.Tipus d'entorn: entorn general i entorn competitiu 2.2.Eines d'anàlisis d'entorn general 2.3.Eines d'anàlisis de la competència i dels competidors 3. Anàlisi interna 3.1.Anàlisi de recursos i capacitats 3.2.Anàlisi VRIO Bloc 2. Estratègies de màrqueting corporatiu 4. Diferents estratègies de creixement 4.1.Estratègies de posicionament 4.2. Estratègies competitives 4.3.Estratègies de desenvolupament de nous productes. Innovació i imitació 5. Disseny, execució i control del pla estratègic de màrqueting 5.1.Elements del pla estratègic 5.2.Estructura i cronograma 5.3.Indicadors de resultats i control. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21131040 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Fonaments d'Investigació de Mercats [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Fonaments d'Investigació de Mercats [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => El programa de l'assignatura s'organitza en quatre parts: Part I. Introducció a la investigació de mercats Part II. Disseny de la investigació i recollida de la informació Part III. Anàlisi de la Informació Part IV. Presentació de resultats Aquesta distribució segueix la seqüència del procés formal de tota investigació de mercats. D'aquesta manera, l'alumnat podrà entendre la interdependència dels temes tractats i situar en tot moment els continguts que es van explicant. PART I. INTRODUCCIÓ A la INVESTIGACIÓ DE MERCATS: 1.1. Investigació de mercats i màrqueting 1.2. Procés d'investigació de mercats: objectius, disseny i fonts d'informació PART II. DISSENY DE LA INVESTIGACIÓ I RECOLLIDA DE LA INFORMACIÓ: 2.1. Investigació exploratòria: tècniques qualitatives 2.2. Investigació descriptiva i causal: tècniques quantitatives 2.3. Disseny del qüestionari (I): Plantejament general i escales de mesura 2.4. Mostreig i treball de camp PART III. ANÀLISI DE LA INFORMACIÓ: 3.1. Anàlisi univariant i bivariante PART IV. PRESENTACIÓ DE RESULTATS: 4.1. Elaboració i presentació de l'informe [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => El programa de l'assignatura s'organitza en quatre parts: Part I. Introducció a la investigació de mercats Part II. Disseny de la investigació i recollida de la informació Part III. Anàlisi de la Informació Part IV. Presentació de resultats Aquesta distribució segueix la seqüència del procés formal de tota investigació de mercats. D'aquesta manera, l'alumnat podrà entendre la interdependència dels temes tractats i situar en tot moment els continguts que es van explicant. PART I. INTRODUCCIÓ A la INVESTIGACIÓ DE MERCATS: 1.1. Investigació de mercats i màrqueting 1.2. Procés d'investigació de mercats: objectius, disseny i fonts d'informació PART II. DISSENY DE LA INVESTIGACIÓ I RECOLLIDA DE LA INFORMACIÓ: 2.1. Investigació exploratòria: tècniques qualitatives 2.2. Investigació descriptiva i causal: tècniques quantitatives 2.3. Disseny del qüestionari (I): Plantejament general i escales de mesura 2.4. Mostreig i treball de camp PART III. ANÀLISI DE LA INFORMACIÓ: 3.1. Anàlisi univariant i bivariante PART IV. PRESENTACIÓ DE RESULTATS: 4.1. Elaboració i presentació de l'informe [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21131040 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Comportament del Consumidor [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Comportament del Consumidor [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => BLOC 1: FACTORS DETERMINANTS DEL COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR Tema 1: Determinants externs del comportament del consumidor 1.1. L'estudi del comportament del consumidor 1.2. Factors macro que influeixen en el comportament del consumidor: l'entorn, la cultura, les subcultures i les microculturas 1.3. Factors micro que influeixen en el comportament del consumidor: els estrats socials, els grups socials i la família Tema 2: Determinants interns del comportament del consumidor 2.1. La personalitat i els estils de vida 2.2. La motivació 2.3. La percepció 2.4. L'aprenentatge i la memòria 2.5. Les actituds BLOC 2: PROCÉS DE COMPRA DEL CONSUMIDOR Tema 3: L'etapa pre-compra 3.1. El reconeixement del problema 3.2. La cerca d'informació 3.3. L'avaluació d'alternatives Tema 4: L'etapa de compra 4.1. La decisió de compra 4.2. L'elecció del lloc de venda 4.3. La conducta de shopping Tema 5: L'etapa post-compra 5.1. La satisfacció/insatisfacció del consumidor 5.2. La lleialtat 5.3. El comportament de queixa [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => BLOC 1: FACTORS DETERMINANTS DEL COMPORTAMENT DEL CONSUMIDOR Tema 1: Determinants externs del comportament del consumidor 1.1. L'estudi del comportament del consumidor 1.2. Factors macro que influeixen en el comportament del consumidor: l'entorn, la cultura, les subcultures i les microculturas 1.3. Factors micro que influeixen en el comportament del consumidor: els estrats socials, els grups socials i la família Tema 2: Determinants interns del comportament del consumidor 2.1. La personalitat i els estils de vida 2.2. La motivació 2.3. La percepció 2.4. L'aprenentatge i la memòria 2.5. Les actituds BLOC 2: PROCÉS DE COMPRA DEL CONSUMIDOR Tema 3: L'etapa pre-compra 3.1. El reconeixement del problema 3.2. La cerca d'informació 3.3. L'avaluació d'alternatives Tema 4: L'etapa de compra 4.1. La decisió de compra 4.2. L'elecció del lloc de venda 4.3. La conducta de shopping Tema 5: L'etapa post-compra 5.1. La satisfacció/insatisfacció del consumidor 5.2. La lleialtat 5.3. El comportament de queixa [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21131040 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Distribució Comercial [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Distribució Comercial [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Tema 1. Introducció a l'estratègia de distribució comercial - La distribució en el marc de la planificació de màrqueting - El canal de distribució: concepte i tipus d'intermediaris - Funcions o fluxos del canal de comercialització - La gestió logística del canal des del punt de vista del màrqueting Tema 2. Tipus de canals de distribució - Classificació dels canals de distribució - Canales franquiciats i canals sucursalistes - Tendències en els canals de distribució Tema 3. La distribució online i l'estratègia omnicanal - Definició i tipus de comerç electrònic - Avantatges i inconvenients d'Internet per a la distribució - Implementació d'una estratègia de distribució omnicanal Tema 4. La gestió de les relacions en el canal de distribució - Lideratge, dependència i poder entre els membres del canal - El conflicte en el canal - Programes de col·laboració en el canal Tema 5. La distribució minorista (1) - Tendències en la distribució minorista internacional - Reptes per a la internacionalització d'una empresa minorista Tema 6. La distribució minorista (2) - Màrqueting estratègic i màrqueting operatiu del minorista - Determinació de l'assortiment de productes i estratègies d'assortiment - Les marques del distribuïdor: objectius, tipus i estratègies Tema 7. La distribució minorista (3) - L'experiència del consumidor en l'establiment: atmosfera i atenció al client - Màrqueting en el punt de venda i visual marxandatge [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Tema 1. Introducció a l'estratègia de distribució comercial - La distribució en el marc de la planificació de màrqueting - El canal de distribució: concepte i tipus d'intermediaris - Funcions o fluxos del canal de comercialització - La gestió logística del canal des del punt de vista del màrqueting Tema 2. Tipus de canals de distribució - Classificació dels canals de distribució - Canales franquiciats i canals sucursalistes - Tendències en els canals de distribució Tema 3. La distribució online i l'estratègia omnicanal - Definició i tipus de comerç electrònic - Avantatges i inconvenients d'Internet per a la distribució - Implementació d'una estratègia de distribució omnicanal Tema 4. La gestió de les relacions en el canal de distribució - Lideratge, dependència i poder entre els membres del canal - El conflicte en el canal - Programes de col·laboració en el canal Tema 5. La distribució minorista (1) - Tendències en la distribució minorista internacional - Reptes per a la internacionalització d'una empresa minorista Tema 6. La distribució minorista (2) - Màrqueting estratègic i màrqueting operatiu del minorista - Determinació de l'assortiment de productes i estratègies d'assortiment - Les marques del distribuïdor: objectius, tipus i estratègies Tema 7. La distribució minorista (3) - L'experiència del consumidor en l'establiment: atmosfera i atenció al client - Màrqueting en el punt de venda i visual marxandatge [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21131040 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Comunicació de Màrqueting [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Comunicació de Màrqueting [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Introducció: Màrqueting i Comunicació integrada de Màrqueting 2.- El pla publicitari 2.1.- Objectius i pressupost 2.2.- Creativitat 2.3.- Pla de mitjans 2.4.- Mesurar l'eficàcia publicitària 3.- Comunicació Below the line 3.1.- La promoció de vendes 3.2.- Les relacions públiques 3.3.- Les fires comercials 3.4.- Patrocine 3.4.- Altres eines de comunicació 4.- El pla de comunicació promocional [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.- Introducció: Màrqueting i Comunicació integrada de Màrqueting 2.- El pla publicitari 2.1.- Objectius i pressupost 2.2.- Creativitat 2.3.- Pla de mitjans 2.4.- Mesurar l'eficàcia publicitària 3.- Comunicació Below the line 3.1.- La promoció de vendes 3.2.- Les relacions públiques 3.3.- Les fires comercials 3.4.- Patrocine 3.4.- Altres eines de comunicació 4.- El pla de comunicació promocional [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21131040 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Treballe Fi de Màster [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treballe Fi de Màster [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => L'alumne, d'acord amb el seu tutor, haurà de desenvolupar un projecte que complisca amb les següents directrius. Els alumnes hauran de desenvolupar un projecte que consistisca en la presa de decisions de màrqueting per a una organització, es tracta per tant d'elaborar un pla de màrqueting els objectius del qual poden ser la internacionalització, el desenvolupament d'un nou producte, el desenvolupament d'una estratègia de posicionament, la campanya de comunicació, un pla de distribució, un pla de vendes, etc. Haurà d'incloure obligatòriament una investigació. Aquesta investigació pot ser a partir de la utilització d'una sola font de dades (mínim) o la combinació de vàries: - Dades secundàries - Dades obtingudes a través de tècniques qualitatives d'investigació (entrevistes en profunditat o dinàmiques de grup) - Dades obtingudes a través de tècniques quantitatives d'investigació (es recomana emprar una mostra no inferior a 100 si es dirigeix a consumidor final o a 40 si es tracta de clients industrials). Els continguts del treball hauran de donar resposta a les qüestions d'On estem?On volem anar? Com ho farem? La seua extensió no serà superior a 100 pàgines. Annexos no inclosos. Tenint en consideració aquestes directrius, l'estructura del treball haurà d'ajustar-se, en la mesura que siga possible, al següent esquema: 0. Índex (continguts, taules, gràfics, quadres) 1. Resum executiu 2. Primera etapa: anàlisi de la situació. 3. Segona etapa: diagnòstic de la situació. 4. Tercera etapa: fixació d'objectius 5. Quarta etapa: elecció de les estratègies de màrqueting. 6. Cinquena etapa: definició dels plans d'acció. 7. Pressupost i compte d'explotació provisional. 8. Seguiment i control de les accions. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => L'alumne, d'acord amb el seu tutor, haurà de desenvolupar un projecte que complisca amb les següents directrius. Els alumnes hauran de desenvolupar un projecte que consistisca en la presa de decisions de màrqueting per a una organització, es tracta per tant d'elaborar un pla de màrqueting els objectius del qual poden ser la internacionalització, el desenvolupament d'un nou producte, el desenvolupament d'una estratègia de posicionament, la campanya de comunicació, un pla de distribució, un pla de vendes, etc. Haurà d'incloure obligatòriament una investigació. Aquesta investigació pot ser a partir de la utilització d'una sola font de dades (mínim) o la combinació de vàries: - Dades secundàries - Dades obtingudes a través de tècniques qualitatives d'investigació (entrevistes en profunditat o dinàmiques de grup) - Dades obtingudes a través de tècniques quantitatives d'investigació (es recomana emprar una mostra no inferior a 100 si es dirigeix a consumidor final o a 40 si es tracta de clients industrials). Els continguts del treball hauran de donar resposta a les qüestions d'On estem?On volem anar? Com ho farem? La seua extensió no serà superior a 100 pàgines. Annexos no inclosos. Tenint en consideració aquestes directrius, l'estructura del treball haurà d'ajustar-se, en la mesura que siga possible, al següent esquema: 0. Índex (continguts, taules, gràfics, quadres) 1. Resum executiu 2. Primera etapa: anàlisi de la situació. 3. Segona etapa: diagnòstic de la situació. 4. Tercera etapa: fixació d'objectius 5. Quarta etapa: elecció de les estratègies de màrqueting. 6. Cinquena etapa: definició dels plans d'acció. 7. Pressupost i compte d'explotació provisional. 8. Seguiment i control de les accions. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni66652 [NOMBRE_PERSONA] => María Haydee [APELLIDOS] => Calderón García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9213 [EMAIL_FACULTAD] => haydee@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni25185 [NOMBRE_PERSONA] => María dels Ángels [APELLIDOS] => Dasí Coscollar [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4131 [EMAIL_FACULTAD] => angels.dasi@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni64243 [NOMBRE_PERSONA] => Belén [APELLIDOS] => Derqui Zaragozá [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a Asociado de Universidad. Universitat Ramon Llull [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni58399 [NOMBRE_PERSONA] => Teresa [APELLIDOS] => Fayos Gardo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H6323 [EMAIL_FACULTAD] => tefagar@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni66858 [NOMBRE_PERSONA] => Marta [APELLIDOS] => Frasquet Deltoro [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4378 [EMAIL_FACULTAD] => frasquem@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni39476 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio [APELLIDOS] => Marín García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni9099 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Miquel Romero [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H2288 [EMAIL_FACULTAD] => maria.j.miquel@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni55936 [NOMBRE_PERSONA] => Beatriz [APELLIDOS] => Moliner Velázquez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H6091 [EMAIL_FACULTAD] => moliner@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni58399 [NOMBRE_PERSONA] => Teresa [APELLIDOS] => Fayos Gardo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H6323 [EMAIL_FACULTAD] => tefagar@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni66652 [NOMBRE_PERSONA] => María Haydee [APELLIDOS] => Calderón García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9213 [EMAIL_FACULTAD] => haydee@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster Propi en Màrqueting i Investigació de Mercats per a empreses iberoamericanes


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2021/2022

Tipus de curs: Màster Propi

Nombre de crèdits: 60.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 30/10/2021

Data inici: Abril 2022

Data fi: Gener 2023

Matrícula: 1600 € (import preu públic)

Modalitat: Semipresencial

Col·laborador: Universidad de Ibague

Lloc d'impartició: Universidad Ibague, Colombia

Horari: De dijous a dissabte, matí i vesprada

Més informació

Objectius del curs

La formació en Màrqueting a nivell de màster té com a objectiu formar persones amb capacitat de gestió i direcció empresarial en Màrqueting que contribuïsquen de manera decisiva a desenvolupar els àmbits de comercialització i investigació de mercats en les empreses existents i la generació de noves idees de negocis en ambients dinàmics i amb una clara vocació internacional.

Objectius professionals

Tècnic/ gestor/ directiu en qualsevol d'àrees funcionals de l'Empresa relacionades amb la comercialització i investigació de mercats: Màrqueting, Comunicació, Distribució i logística, etc.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò