2a Edició - Codi 21834030

Array ( [CODIGO] => 21834030 [EDICION] => 2 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 275 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 5.00 [FECHA_INICIO] => 18/10/2021 [FECHA_FIN] => 17/11/2021 [LUGAR] => ETSE-UV [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE-UV) [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 30/09/2021 [AREA] => 8 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => La Tribu Animation S.L [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 33 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => scripting-VFX-3D [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => María [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Buades Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => maria.buades@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Ciències i Tecnologia [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari en Scripting per a VFX i Animació 3D [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => Dimarts i dijous en horari de vesprada [REQUISITOS_TITULACION] => Dirigit a perfils tècnics (per exemple, enginyers informàtics o multimèdia), modeladors, il·lustradors, dissenyadors amb o sense experiència en 3D que vulguen conéixer el procés d'automatització del treball en un estudi de VFX o Animació 3D. Encara que el curs començarà des dels conceptes bàsics, es recomana tindre unes nocions bàsiques de programació (en qualsevol llenguatge) per a poder aprofitar el curs al màxim. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => - La metodologia docent fomentarà la participació dels estudiants, basant-se en exercicis de caràcter pràctic. - Durant les classes, el professorat presentarà casos pràctics que donaran pas a la introducció de les tècniques necessàries per a resoldre'ls. - Les tècniques es posaran en pràctica per mitjà d'exercicis i problemes amb programes d'animació professionals. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => L'eixides professionals principals d'aquest curs serien: - Rigger en pràctiques i/o Júnior en una producció d'animació 3D. - Technical Director en Animació (TD Animació). Com el rigging té una part molt important de programació les eixides més especialitzades serien aquestes dues, però podrien accedir a llocs de TD d'altres departaments. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2021/2022 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21834030 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Scripting per a VFX i Animació 3D [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Scripting per a VFX i Animació 3D [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Introducció al Pipeline - Què és un Pipeline CG. - Com funciona i els departaments. - Els programes mes freqüents. 2. Els departaments detalladament - Descriure com funcionen els departaments i com es comuniquen entre ells. 3. Introducció a Python - Escriure un bon codi (Pep 8). - Expressions, Fluxos, Funcions, Classes, Mètodes. - Llegir les API. 4. Introducció a PySide/PyQt - Com crear finestres per als programes de producció. 5. Projecte Final - Solucionar un problema pràctic de producció amb les tècniques apreses en el curs. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Introducció al Pipeline - Què és un Pipeline CG. - Com funciona i els departaments. - Els programes mes freqüents. 2. Els departaments detalladament - Descriure com funcionen els departaments i com es comuniquen entre ells. 3. Introducció a Python - Escriure un bon codi (Pep 8). - Expressions, Fluxos, Funcions, Classes, Mètodes. - Llegir les API. 4. Introducció a PySide/PyQt - Com crear finestres per als programes de producció. 5. Projecte Final - Solucionar un problema pràctic de producció amb les tècniques apreses en el curs. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni17999 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Pérez Aixendri [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Informàtica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => H1721 [EMAIL_FACULTAD] => peaima@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni65644 [NOMBRE_PERSONA] => Agustín Alejandro [APELLIDOS] => Reyes Lacueva [PDI] => 6 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Investigador/a no Doctor/a UV A1. Universitat de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp358545 [NOMBRE_PERSONA] => Francesco [APELLIDOS] => Surace [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => CTO. La Tribu Animation S.L [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni31180 [NOMBRE_PERSONA] => Ignacio [APELLIDOS] => García Fernández [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Informàtica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2021/2022

Tipus de curs: Certificat Universitari

Nombre de crèdits: 5.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 30/09/2021

Data inici: Octubre 2021

Data fi: Novembre 2021

Matrícula: 275 € (import preu públic)

Modalitat: Semipresencial

Col·laborador: La Tribu Animation S.L

Lloc d'impartició: ETSE-UV

Horari: Dimarts i dijous en horari de vesprada

Més informació

Objectius professionals

L'eixides professionals principals d'aquest curs serien:
- Rigger en pràctiques i/o Júnior en una producció d'animació 3D.
- Technical Director en Animació (TD Animació).

Leer más

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò