1a Edició - Codi 21814420

Array ( [CODIGO] => 21814420 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 295 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 5.00 [FECHA_INICIO] => 20/10/2021 [FECHA_FIN] => 03/12/2021 [LUGAR] => [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE-UV) [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 30/09/2021 [AREA] => 8 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => La Tribu Animation S.L [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 33 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => rigging-animacion-3D [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => María [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Buades Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => maria.buades@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Ciències i Tecnologia [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari en Rigging per a Animació 3D [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => Dimecres i divendres en horari de vesprada, Dimecres i divendres en horari de vesprada [REQUISITOS_TITULACION] => En tractar-se d'un curs que augmenta la seua dificultat de manera progressiva, des de la introducció al rigging a les seues tècniques més avançades, l'experiència no és un requisit fonamental: seran necessaris coneixements bàsics i generals de scripting, anatomia i/o modelatge, així com d'algun programari de 3D [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => El curs està dirigit a perfils informàtics o multimèdia, modeladors, il·lustradors, dissenyadors amb o sense experiència en 3D que vulguen saber com se li dóna vida a personatges d'animació 3D i compta amb els següents objectius: æ Xicoteta animació per a poder mostrar el rigging del teu personatge. æ Creació de la deformació d'un personatge d'aparença humana perquè els seus moviments siguen naturals. æ Aplicar efectes com a esquaix and stretch i corbes dinàmiques en un personatge d'animació. æ Creació i animació del rig facial d'un personatge 3D. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => - La metodologia docent fomentarà la participació dels estudiants, basant-se en exercicis de caràcter pràctic. - La primera part constarà d'explicacions teòriques avançades per a poder fer front després als exercicis pràctics. - Després de l'explicació teòrica dels apartats, el professorat presentarà casos pràctics que donaran pas a la introducció de les tècniques necessàries per a resoldre'ls. - Les tècniques es posaran en pràctica per mitjà d'exercicis i problemes amb programes d'animació professionals. - Al final de cada exercici pràctic es revisaran a consciència cadascun dels passos per a constatar que s'ha entés correctament tot l'explicat. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => El curs ofereix eixides professionals d'ampli espectre: de rigger per a una producció d'animació 3D, a poder optar al lloc de Director Tècnic en Animació. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2021/2022 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21814420 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Rigging per a animació 3D [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Rigging per a animació 3D [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Introducció. 1.1. Introducció al curs. a. Presentació, b. Influències. 1.2. Nocions Bàsiques. a. Què és un rigger? b. Joints, Controls, Constraints i altres elements bàsics. c. IK i FK. 1.3. Creació de l'esquelet. a. Col·locació dels joints. b. Orientació dels joints. 1.4. Rig de les cames. a. Preparació. b. Creació cama FK. c. Creació cama IK. d. Creació IK/FK Switch. e. Detalls finals. 1.5. Rig dels braços a. Preparació. b. Creació braç FK. c. Creació braç IK. d. Creació IK/FK Switch. e. Creació rig de mà i dits. f. Detalls finals. 1.6. Rig del tors a. Preparació. b. Creació espina FK. c. Creació espina IK. d. Creació IK/FK Switch. e. Creació rig de coll i cap. f. Creació del control del cap. 1.7. Finalització del rig. a. Neteja de l'escena b. Connectar el model al rig. c. Revisar l'escala del rig. d. Space Switches. 2. Deformació d'un personatge 2.1. Creació Twist Joints en el rig. a. Twist joints al braç. b. Twist joints en l'avantbraç. c. Twist joints a la cama. d. Twist joints en la part inferior de la cama. e. Twist joints en cames finalitzat. 2.2. Pesat del personatge(Skin). a. Pesat del cap. b. Pesat del tors. c. Pesat del braç. d. Pesat de mans i dits. e. Pesat de les cames. f. Possibles millores al rig. 3. Tècniques avançades 3.1. Introducció 3.2. Esquaix & Stretch. a. Cap. b. Tors. c. Braços. d. Cames. 3.3. Dinàmiques. a. Corbes dinàmiques. 4. Rigging facial 4.1. Disseny i creació de les deformacions facials I. a. Anatomia i topologia. b. Expressió facial. c. Creant el rig de deformació. d. Creant el rig de control. 4.2. Disseny i creació de les deformacions facials II. a. Boca. b. Mandíbula. c. Celles i Ulls. 4.3. Disseny i creació dels controls facials. a. Creació i connexió de controls facials I. b. Creació i connexió de controls facials II. c. Playblast. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Introducció. 1.1. Introducció al curs. a. Presentació, b. Influències. 1.2. Nocions Bàsiques. a. Què és un rigger? b. Joints, Controls, Constraints i altres elements bàsics. c. IK i FK. 1.3. Creació de l'esquelet. a. Col·locació dels joints. b. Orientació dels joints. 1.4. Rig de les cames. a. Preparació. b. Creació cama FK. c. Creació cama IK. d. Creació IK/FK Switch. e. Detalls finals. 1.5. Rig dels braços a. Preparació. b. Creació braç FK. c. Creació braç IK. d. Creació IK/FK Switch. e. Creació rig de mà i dits. f. Detalls finals. 1.6. Rig del tors a. Preparació. b. Creació espina FK. c. Creació espina IK. d. Creació IK/FK Switch. e. Creació rig de coll i cap. f. Creació del control del cap. 1.7. Finalització del rig. a. Neteja de l'escena b. Connectar el model al rig. c. Revisar l'escala del rig. d. Space Switches. 2. Deformació d'un personatge 2.1. Creació Twist Joints en el rig. a. Twist joints al braç. b. Twist joints en l'avantbraç. c. Twist joints a la cama. d. Twist joints en la part inferior de la cama. e. Twist joints en cames finalitzat. 2.2. Pesat del personatge(Skin). a. Pesat del cap. b. Pesat del tors. c. Pesat del braç. d. Pesat de mans i dits. e. Pesat de les cames. f. Possibles millores al rig. 3. Tècniques avançades 3.1. Introducció 3.2. Esquaix & Stretch. a. Cap. b. Tors. c. Braços. d. Cames. 3.3. Dinàmiques. a. Corbes dinàmiques. 4. Rigging facial 4.1. Disseny i creació de les deformacions facials I. a. Anatomia i topologia. b. Expressió facial. c. Creant el rig de deformació. d. Creant el rig de control. 4.2. Disseny i creació de les deformacions facials II. a. Boca. b. Mandíbula. c. Celles i Ulls. 4.3. Disseny i creació dels controls facials. a. Creació i connexió de controls facials I. b. Creació i connexió de controls facials II. c. Playblast. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp325635 [NOMBRE_PERSONA] => Rafael [APELLIDOS] => Bernabeu Aznar [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director Técnico. La Tribu Animation S.L [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni62225 [NOMBRE_PERSONA] => Jesus [APELLIDOS] => Gimeno Sancho [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Informàtica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => I6442 [EMAIL_FACULTAD] => gisanje@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni65808 [NOMBRE_PERSONA] => Lucía [APELLIDOS] => Vera Mahiques [PDI] => 7 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Técnico/a Superior U.V.. Universitat de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni31180 [NOMBRE_PERSONA] => Ignacio [APELLIDOS] => García Fernández [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Informàtica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2021/2022

Tipus de curs: Certificat Universitari

Nombre de crèdits: 5.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 30/09/2021

Data inici: Octubre 2021

Data fi: Desembre 2021

Matrícula: 295 € (import preu públic)

Modalitat: Presencial

Col·laborador: La Tribu Animation S.L

Lloc d'impartició:

Horari: Dimecres i divendres en horari de vesprada, Dimecres i divendres en horari de vesprada

Més informació

Objectius del curs

El curs està dirigit a perfils informàtics o multimèdia, modeladors, il·lustradors, dissenyadors amb o sense experiència en 3D que vulguen saber com se li dóna vida a personatges d'animació 3D i compta amb els següents objectius:

æ Xicoteta animació per a poder mostrar el rigging del teu personatge.

Leer más

Objectius professionals

El curs ofereix eixides professionals d'ampli espectre: de rigger per a una producció d'animació 3D, a poder optar al lloc de Director Tècnic en Animació.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò