8a Edició - Codi 22322060

Array ( [CODIGO] => 22322060 [EDICION] => 8 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 1000 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 51.00 [FECHA_INICIO] => 17/11/2022 [FECHA_FIN] => 30/06/2023 [LUGAR] => Online [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Història Medieval i Ciències i Tècniques Historiogràfiques Centre Internacional de Gandia [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 15/11/2022 [AREA] => 3 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 34 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => preservacion-documentos-electronicos [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Natalia [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Molada Peréz [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => natalia.molada@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea d´Humanitats [NOMBRE_CURSO] => Diploma d'Especialització en Gestión y Preservación de Documentos Electrónicos [TITULACION] => Diploma d'Especialització [HORARIO] => Online [REQUISITOS_TITULACION] => Diplomatura de Biblioteconomia i Documentació. Grau en Informació i Documentació. Llicenciatura en Documentació. Arxiveres i arxivers en exercici i membres de l'Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians, i altres titulacions relacionades com el Grau en Dret, ADE, ADE-DRET, Grau en Informàtica. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Amb el principal objectiu d'estudiar les últimes novetats en el camp dels arxius i de l'arxivística, aquest diploma analitzarà l'impacte dels avançaments tecnològics en la gestió administrativa de les diferents institucions i els seus arxius, pretén conéixer els sistemes de gestió de documents, tant digitals com en format en paper i la seua implantació en empreses i institucions. També, s'estudiarà l'aplicació de les normes nacionals i internacionals en matèria d'administració electrònica i els problemes específics que té el document digital per a la seua conservació al llarg del temps com a document d'arxiu. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => S'utilitzarà una plataforma d'Aula Virtual, que permeta impartir les classes tant de manera directa amb interacció amb els alumnes, com oferir els materials oportuns pels continguts teòrics i pràctics de cada matèria. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Direcció i gestió d'arxius de qualsevol mena d'institució pública o privada. Organització i tractament de documents tant textuals com electrònics. Arxiver/a i gestor de documents en qualsevol mena d'institució: Arxius municipals, provincials, històrics, nacionals, d'empresa, universitaris, de fundacions, d'associacions... [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2022/2023 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22322060 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Documents digitals i arxius [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Documents digitals i arxius [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Evolució de l'Arxivística i l'entorn digital. Document Digital. Estàndards internacionals. Accés i protecció de dades. Avaluació de l'assignatura. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Evolució de l'Arxivística i l'entorn digital. Document Digital. Estàndards internacionals. Accés i protecció de dades. Avaluació de l'assignatura. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22322060 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Sistemes de gestió de documents [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Sistemes de gestió de documents [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Sistemes de gestió electrònica dels documents / sistemes de gestió de documents electrònics. o EDMS o ERMS. Implantació; requisits. 1.1.- Know-how: disseny i reenginyeria de processos. 1.2.- Interoperabilitat. 2.- Gestió i difusió dels serveis d'arxiu: arxiu 2.O. 3.- Avaluació de l'assignatura. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.- Sistemes de gestió electrònica dels documents / sistemes de gestió de documents electrònics. o EDMS o ERMS. Implantació; requisits. 1.1.- Know-how: disseny i reenginyeria de processos. 1.2.- Interoperabilitat. 2.- Gestió i difusió dels serveis d'arxiu: arxiu 2.O. 3.- Avaluació de l'assignatura. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22322060 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => El futur dels documents electrònics [NOMBRE_MATERIA_VAL] => El futur dels documents electrònics [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Preservació de documents electrònics i gestió de metadades. 1.1.- Selecció i transferència. Arxiu. Seguretat informàtica. Repositoris. Accés. 1.2 .- Autenticació i signatura digital. 1.3 .- Projectes i experiències. Digitalització certificada. 2. Arxius, bon govern i poder: egovernment. 2.1. Arxius històrics i documentació digital. 2.2. La digitalització de documents preexistents. Projectes. 2.3.- Els documents nascuts digitals. 2.4.- Arxius i transparència. 3. Avaluació de l'assignatura. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.- Preservació de documents electrònics i gestió de metadades. 1.1.- Selecció i transferència. Arxiu. Seguretat informàtica. Repositoris. Accés. 1.2 .- Autenticació i signatura digital. 1.3 .- Projectes i experiències. Digitalització certificada. 2. Arxius, bon govern i poder: egovernment. 2.1. Arxius històrics i documentació digital. 2.2. La digitalització de documents preexistents. Projectes. 2.3.- Els documents nascuts digitals. 2.4.- Arxius i transparència. 3. Avaluació de l'assignatura. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22322060 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Treball fi de diploma (TFD) [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball fi de diploma (TFD) [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Inscripció del títol del treball Depòsit del treball Defensa pública del treball [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Inscripció del títol del treball Depòsit del treball Defensa pública del treball [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp31843 [NOMBRE_PERSONA] => Jesús Eduard [APELLIDOS] => Alonso i López [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Tècnic Arxius. Ajuntament de Gandia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp101634 [NOMBRE_PERSONA] => Anabella [APELLIDOS] => Barroso Arahuetes [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Archivo Histórico Eclesiástico de Bizkaia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni51750 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Carbonell Boria [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Departament d' Història de l'Antiguitat i la Cultura Escrita. Universitat de València. [NPI] => G1090 [EMAIL_FACULTAD] => M.Jose.Carbonell@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni66700 [NOMBRE_PERSONA] => Jorge [APELLIDOS] => Castellanos Claramunt [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Constitucional, Ciència Política i de l'Administració. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => M5369 [EMAIL_FACULTAD] => jorcas8@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp101629 [NOMBRE_PERSONA] => Alejandro Jorge [APELLIDOS] => Delgado Gómez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Ayuntamiento de Cartagena [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp136726 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos Jesús [APELLIDOS] => Flores Varela [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Archivo Histórico Provincial de Toledo [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp372113 [NOMBRE_PERSONA] => Víctor [APELLIDOS] => García Font [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp167741 [NOMBRE_PERSONA] => Pere Joan [APELLIDOS] => Guiu Rius [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Tiravol, S.L. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => emp300928 [NOMBRE_PERSONA] => Luis [APELLIDOS] => Hernández Olivera [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => uni62615 [NOMBRE_PERSONA] => María Irene [APELLIDOS] => Manclús Cuñat [PDI] => 2 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Arxiu Històric. Universitat de València. Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians. [NPI] => H0682 [EMAIL_FACULTAD] => irene.manclus@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => emp101635 [NOMBRE_PERSONA] => Raimon [APELLIDOS] => Nualart Mercadé [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Generalitat de Catalunya [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => emp377835 [NOMBRE_PERSONA] => María Lidón [APELLIDOS] => París Folch [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Archivera Universitat Jaume I [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => emp101633 [NOMBRE_PERSONA] => Juan Pablo [APELLIDOS] => Peñarrubia Carrión [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Diputación Provincial de Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => emp361917 [NOMBRE_PERSONA] => Josepa [APELLIDOS] => Raventós Pajares [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => uni35703 [NOMBRE_PERSONA] => Eva [APELLIDOS] => Roca i Marqués [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Facultativo/a. Universitat Pompeu Fabra [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => emp101640 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco José [APELLIDOS] => Sanchis Moreno [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Diputación Provincial de Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => emp376855 [NOMBRE_PERSONA] => Javier [APELLIDOS] => Saura Gargallo [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Técnico de archivo. Ayuntamiento de Vinaròs [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => uni59264 [NOMBRE_PERSONA] => David [APELLIDOS] => Seguí Morant [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Història de la Ciència i Documentació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => M5085 [EMAIL_FACULTAD] => dasemo2@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni51750 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Carbonell Boria [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Departament d' Història de l'Antiguitat i la Cultura Escrita. Universitat de València. [NPI] => G1090 [EMAIL_FACULTAD] => M.Jose.Carbonell@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni62615 [NOMBRE_PERSONA] => María Irene [APELLIDOS] => Manclús Cuñat [PDI] => 2 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Arxiu Històric. Universitat de València. Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians. [NPI] => H0682 [EMAIL_FACULTAD] => irene.manclus@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Diploma d'Especialització en Gestión y Preservación de Documentos Electrónicos


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2022/2023

Tipus de curs: Diploma d'Especialització

Nombre de crèdits: 51.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 15/11/2022

Data inici: Novembre 2022

Data fi: Juny 2023

Matrícula: 1000 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Diplomatura de Biblioteconomia i Documentació. Grau en Informació i Documentació. Llicenciatura en Documentació. Arxiveres i arxivers en exercici i membres de l'Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians, i altres titulacions relacionades com el Grau en Dret, ADE, ADE-DRET, Grau en Informàtica.

Modalitat: On-line

Col·laborador: Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians

Lloc d'impartició: Online

Horari: Online

Més informació

Objectius del curs

Amb el principal objectiu d'estudiar les últimes novetats en el camp dels arxius i de l'arxivística, aquest diploma analitzarà l'impacte dels avançaments tecnològics en la gestió administrativa de les diferents institucions i els seus arxius, pretén conéixer els sistemes de gestió de documents, tant digitals com en format en paper i la seua implantació en empreses i institucions. També, s'estudiarà l'aplicació de les normes nacionals i internacionals en matèria d'administració electrònica i els problemes específics que té el document digital per a la seua conservació al llarg del temps com a document d'arxiu.

Objectius professionals

Direcció i gestió d'arxius de qualsevol mena d'institució pública o privada. Organització i tractament de documents tant textuals com electrònics.

Leer más

OPINIONS

4.5 Valoració mitjana (2 valoracions)
En el Diploma se abordan los múltiples elementos que intervienen en la implantación de un Sistema de Gestión de Documentos Electrónicos que sea capaz de garantizar la autenticidad, integridad, accesibilidad, confidencialidad y conservación a largo plazo de los mismos. Además, estos elementos se tratan desde ópticas diferentes (archiveros y gestores documentales, informáticos, juristas).
Gerardo Llansola Gil (Ex alumno de la 1ª edición) valoració:
4
En cuanto a experiencia personal, debo decir que estoy aprendiendo muchísimo en materia de documentos y archivos electrónicos. Ello enriquece mi formación en cuanto a la vocación docente y mi perfil profesional de historiadora volcada a la investigación interesada en el futuro de nuestro patrimonio.
Gema Belia Capilla Aledón (Ex alumno de la 3ª edición) valoració:
5

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò