12a Edició - Codi 24121160

Array ( [CODIGO] => 24121160 [EDICION] => 12 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Pendiente [MATRICULA] => 1525 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 60.00 [FECHA_INICIO] => 01/02/2025 [FECHA_FIN] => 12/12/2025 [LUGAR] => Online [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Economia Aplicada [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 16/01/2025 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 36 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => gestion-opinion-publica [GESTOR_NOMBRE] => María [GESTOR_APELLIDOS] => Palau Montoro [GESTOR_EMAIL] => maria.palau@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 1 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 1 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent en Gestió de l'Opinió Pública: Avaluació, Interpretació i Ajuda per la Presa de decisions. Enquestes i Sondejos, Mitjans de comunicació i Noves Tecnologies [TITULACION] => Màster de Formació Permanent [HORARIO] => [REQUISITOS_TITULACION] => [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2024/2025 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => Enquestes i sondejos [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Enquestes i sondejos [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => La Investigació Amb Enquestes Tipus D'Enquestes Disseny Mostral Treball De Camp I Estratègies Per a Augmentar La Col·laboració Errors En La Investigació Amb Enquesta I El seu Impacte En Els Resultats [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => La Investigació Amb Enquestes Tipus D'Enquestes Disseny Mostral Treball De Camp I Estratègies Per a Augmentar La Col·laboració Errors En La Investigació Amb Enquesta I El seu Impacte En Els Resultats [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Mitjans de comunicació. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Mitjans de comunicació. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Sociologia de la comunicació de masses. 2. Indústries culturals i de la comunicació. Transformacions tecnològiques. 3. La batalla per l'hegemonia. Espai públic/interés privat. 4. El nou orde: Liberalització, privatització i concentració. 5. Estructura de la comunicació en la societat de la informació. (Tecnologies, suports i xarxes emergents). [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Sociologia de la comunicació de masses. 2. Indústries culturals i de la comunicació. Transformacions tecnològiques. 3. La batalla per l'hegemonia. Espai públic/interés privat. 4. El nou orde: Liberalització, privatització i concentració. 5. Estructura de la comunicació en la societat de la informació. (Tecnologies, suports i xarxes emergents). [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Noves tecnologies i opinió social [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Noves tecnologies i opinió social [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Noves tecnologies, opinió pública i investigació social. 2. L'enquesta telemàtica (programari, maquinari i biaix). 3. L'enquesta en internet (CAWI). De l'e-publitramesa al SMS: xarxes socials. 4. Xarxes socials i opinió pública (Web Social i Comunitats Virtuals). 5. Anàlisi semàntica, geolocalització, cool-hunting, sentiment de la xarxa. 6. Intel·ligència social, mercats d'informació i crowd-sourcing. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Noves tecnologies, opinió pública i investigació social. 2. L'enquesta telemàtica (programari, maquinari i biaix). 3. L'enquesta en internet (CAWI). De l'e-publitramesa al SMS: xarxes socials. 4. Xarxes socials i opinió pública (Web Social i Comunitats Virtuals). 5. Anàlisi semàntica, geolocalització, cool-hunting, sentiment de la xarxa. 6. Intel·ligència social, mercats d'informació i crowd-sourcing. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Anàlisi de dades i avaluació d'informació [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Anàlisi de dades i avaluació d'informació [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Tabulació d'informació 2. Representació gràfica 3. Anàlisi exploratòria de dades 4. Mesures de tendència central 5. Mesures de variabilitat 6. Regressió i correlació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Tabulació d'informació 2. Representació gràfica 3. Anàlisi exploratòria de dades 4. Mesures de tendència central 5. Mesures de variabilitat 6. Regressió i correlació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 9 [NOMBRE_MATERIA] => Opinió pública i empreses [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Opinió pública i empreses [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió I: Estudis de Segmentació de Mercats. 2. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió II: Estudis de Posicionament. 3. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió III: Anàlisi de Satisfacció del Client i de Qualitat Percebuda del Servici. 4. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió IV: Reducció de Dades o Avaluació de Factors Subjacents en la Presa de decisions del Client. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió I: Estudis de Segmentació de Mercats. 2. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió II: Estudis de Posicionament. 3. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió III: Anàlisi de Satisfacció del Client i de Qualitat Percebuda del Servici. 4. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió IV: Reducció de Dades o Avaluació de Factors Subjacents en la Presa de decisions del Client. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Opinió pública i política [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Opinió pública i política [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. El mesurament de l'opinió publica 2. Fonts de l'opinió pública: grups, mitjans, campanyes. 3. Conseqüències: democràcia i opinió. 4. Els baròmetres del CIS i altres enquestes d'opinió a Espanya. 5. Informar sobre les enquestes d'opinió: professionals i periodistes 6. La projecció electoral [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. El mesurament de l'opinió publica 2. Fonts de l'opinió pública: grups, mitjans, campanyes. 3. Conseqüències: democràcia i opinió. 4. Els baròmetres del CIS i altres enquestes d'opinió a Espanya. 5. Informar sobre les enquestes d'opinió: professionals i periodistes 6. La projecció electoral [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => Interpretació i Presa de decisions. [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Interpretació i Presa de decisions. [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Probabilitat i atzar 2. Mesures d'incertesa 3. Estimació 4. Proves paramètriques 5. Proves no paramètriques [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Probabilitat i atzar 2. Mesures d'incertesa 3. Estimació 4. Proves paramètriques 5. Proves no paramètriques [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) [7] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => Tractament avançat de la informació [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Tractament avançat de la informació [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Regressió lineal múltiple 2. Models lineals generalitzats 3. Imputació 4. Simulació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Regressió lineal múltiple 2. Models lineals generalitzats 3. Imputació 4. Simulació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 8 ) [8] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 24121160 [AÑO_CURSO] => 36 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Treball final de màster [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball final de màster [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => L'alumne/a haurà de dedicar al *TFM els següents temps: 1.- Exposició d'un cas pràctic: plantejament del problema 2.- Resolució: explicació del projecte de mediació realitzat per l'alumne en el cas exposat. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => L'alumne/a haurà de dedicar al *TFM els següents temps: 1.- Exposició d'un cas pràctic: plantejament del problema 2.- Resolució: explicació del projecte de mediació realitzat per l'alumne en el cas exposat. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 9 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni55826 [NOMBRE_PERSONA] => Joaquín [APELLIDOS] => Aldas Manzano [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H4248 [EMAIL_FACULTAD] => aldas@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni38182 [NOMBRE_PERSONA] => Olga [APELLIDOS] => Blasco Blasco [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5131 [EMAIL_FACULTAD] => olga.blasco#uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni56067 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => Coll Serrano [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4139 [EMAIL_FACULTAD] => vcoll@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni30243 [NOMBRE_PERSONA] => Vidal [APELLIDOS] => Díaz de Rada Igúzquiza [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a Titular de Universidad. Universidad Pública de Navarra [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp46930 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco [APELLIDOS] => Marco Serrano [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Economista-Consultor-Key Productivity Konsulting [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni58923 [NOMBRE_PERSONA] => Francisco Gabriel [APELLIDOS] => Morillas Jurado [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M8893 [EMAIL_FACULTAD] => francisco.morillas@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni26014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Pavía Miralles [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H2238 [EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni30583 [NOMBRE_PERSONA] => Alberto [APELLIDOS] => Penadés de la cruz [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a Titular de Universidad. Universidad de Salamanca [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni1173 [NOMBRE_PERSONA] => Pau [APELLIDOS] => Rausell Köster [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G9324 [EMAIL_FACULTAD] => econcult@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp274597 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Salvador Jardí [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director Comunicación. Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => uni55820 [NOMBRE_PERSONA] => Luis Eduardo [APELLIDOS] => Vila Lladosa [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G7226 [EMAIL_FACULTAD] => vilal@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni26014 [NOMBRE_PERSONA] => José Manuel [APELLIDOS] => Pavía Miralles [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H2238 [EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Màster de Formació Permanent en Gestió de l'Opinió Pública: Avaluació, Interpretació i Ajuda per la Presa de decisions. Enquestes i Sondejos, Mitjans de comunicació i Noves Tecnologies


Programa

Enquestes i sondejos
+
Mitjans de comunicació.
+
Noves tecnologies i opinió social
+
Anàlisi de dades i avaluació d'informació
+
Opinió pública i empreses
+
Opinió pública i política
+
Interpretació i Presa de decisions.
+
Tractament avançat de la informació
+
Treball final de màster
+
Preinscripciò al curs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò