Array
(
[CODIGO] => 23121160
[EDICION] => 12
[SITUACION] => Aprobado
[SITUACION_BIS] => Pendiente
[MATRICULA] => 1400
[MATRICULA_2] => 0
[MATRICULA_3] => 0
[HORAS] => 60.00
[FECHA_INICIO] => 01/02/2024
[FECHA_FIN] => 12/12/2024
[LUGAR] =>
[NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Economia Aplicada
[FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 16/01/2024
[AREA] => 1
[NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] =>
[NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] =>
[OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] =>
[TIPO_DOCENCIA] => A distancia
[TIPO_DOCENCIA_1] => 3
[TIPO_DOCENCIA_2] => On-line
[AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0
[TIPO_CURSO] => Postgrado
[TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos
[DIRECCION_URL] =>
[AÑO_CURSO] => 35
[URL_VIDEO] =>
[URL_FACEBOOK] =>
[URL_TWITTER] =>
[META_TITLE] =>
[META_DESCRIPTION] =>
[META_KEYWORDS] =>
[DIRECCION_CURSO_CORTO] => gestion-opinion-publica
[GESTOR_NOMBRE] => María
[GESTOR_APELLIDOS] => Palau Montoro
[GESTOR_EMAIL] => maria.palau@fundacions.uv.es
[ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Carolina
[ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Escribano Asensi
[ADMINISTRATIVO_EMAIL] => carolina.escribano@fundacions.uv.es
[ES_INTERNO] => 1
[EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es
[PREINSCRIPCION_WEB] => 1
[URL_AULA_VIRTUAL] =>
[OFERTADO_OTRO] => 0
[ID_CURSO_OFERTADO] => 0
[DESCRIPCION_OFERTADO] =>
[TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000
[MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1
[ID_IDIOMA] => 4
[PUBLICAR_WEB] => 1
[area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial
[NOMBRE_CURSO] => Màster de Formació Permanent en Gestió de l'Opinió Pública: Avaluació, Interpretació i Ajuda per la Presa de decisions. Enquestes i Sondejos, Mitjans de comunicació i Noves Tecnologies
[TITULACION] => Màster de Formació Permanent
[HORARIO] => Online,
[REQUISITOS_TITULACION] => Aquest màster va dirigit, amb caràcter general, a tots aquells professionals interessats en els temes d'opinió pública que desitgen una formació específica per a treballar en els sectors de gestió de la informació i també de la comunicació corporativa i política.
Particularment, sense ser això no obstant un requisit excloent, va dirigit a professionals amb formació en Ciència Política i de l'Administració, Administració i Direcció d'Empreses, Sociologia, Comunicació, Dret, Periodisme, Economia, Educació, Matemàtiques o Psicologia, entre altres.
[REQUISITOS_OTROS] =>
[ARG_VENTA] => El Màster en Gestió de l'Opinió Pública: Avaluació, Interpretació i Ajuda en la Presa de decisions. Enquestes i Sondejos, Mitjans de comunicació i Noves Tecnologies està desenvolupat específicament per a aquells professionals del sector públic i privat interessats en la gestió de la informació i la presa de decisions. El màster és d'especial interès per als professionals que s'exerceixen en àrees com a investigació de mercats, anàlisis i avaluació de polítiques públiques o en el camp de la imatge i comunicació política i corporativa.
L'objectiu d'aquest Màster Universitari és oferir-te la formació requerida perquè com a expert independent o com a professional de l'empresa o l'administració pugues definir i formular problemes, interpretar, avaluar i diagnosticar realitats, estructurar objectius d'anàlisis i plantejar models i estratègies d'actuació.
[ARG_VENTA2] =>
[AÑO_CURSO_DESC] =>
[MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia d'estudi consistirà a prendre com a referència de treball el mòdul didàctic que es publicarà pels professors del mòdul. A partir d'ací, l'alumne tindrà com a element de desenvolupament de la matèria l'Aula Virtual del curs on se li faran constar els manuals i estudis complementaris, el Fòrum de Debat on els professors del mòduls aniran fent aportacions per a complementar la matèria i l'apartat de Tutories de l'Aula Virtual on podran consultar directament amb els professors els possibles dubtes que pogueren tenir.
[MODALIDAD_EVALUACION2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_1] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_3] =>
[SALIDA_PROFESIONAL] => Expert independent o professional de l'empresa o l'administració per a exercir activitats en àrees com a investigació de mercats, anàlisis de dades, avaluació de polítiques, gestió d'imatge de marca i comunicació política i corporativa.
[ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024
[programa] => Array
(
[0] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23121160
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 4
[NOMBRE_MATERIA] => Enquestes i sondejos
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Enquestes i sondejos
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => La Investigació Amb Enquestes
Tipus D'Enquestes
Disseny Mostral
Treball De Camp I Estratègies Per a Augmentar La Col·laboració
Errors En La Investigació Amb Enquesta I El seu Impacte En Els Resultats
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => La Investigació Amb Enquestes
Tipus D'Enquestes
Disseny Mostral
Treball De Camp I Estratègies Per a Augmentar La Col·laboració
Errors En La Investigació Amb Enquesta I El seu Impacte En Els Resultats
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 1
)
[1] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23121160
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 8
[NOMBRE_MATERIA] => Mitjans de comunicació.
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Mitjans de comunicació.
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. Sociologia de la comunicació de masses.
2. Indústries culturals i de la comunicació. Transformacions tecnològiques.
3. La batalla per l'hegemonia. Espai públic/interès privat.
4. El nou ordre: Liberalització, privatització i concentració.
5. Estructura de la comunicació en la societat de la informació. (Tecnologies, suports i xarxes emergents).
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. Sociologia de la comunicació de masses.
2. Indústries culturals i de la comunicació. Transformacions tecnològiques.
3. La batalla per l'hegemonia. Espai públic/interès privat.
4. El nou ordre: Liberalització, privatització i concentració.
5. Estructura de la comunicació en la societat de la informació. (Tecnologies, suports i xarxes emergents).
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 2
)
[2] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23121160
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 1
[NOMBRE_MATERIA] => Noves tecnologies i opinió social
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Noves tecnologies i opinió social
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. Noves tecnologies, opinió pública i investigació social.
2. L'enquesta telemàtica (programari, maquinari i biaix).
3. L'enquesta en internet (CAWI). De l'e-mailing al SMS: xarxes socials.
4. Xarxes socials i opinió pública (Web Social i Comunitats Virtuals).
5. Anàlisi semàntica, geolocalització, cool-hunting, sentiment de la xarxa.
6. Intel·ligència social, mercats d'informació i crowd-sourcing.
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. Noves tecnologies, opinió pública i investigació social.
2. L'enquesta telemàtica (programari, maquinari i biaix).
3. L'enquesta en internet (CAWI). De l'e-mailing al SMS: xarxes socials.
4. Xarxes socials i opinió pública (Web Social i Comunitats Virtuals).
5. Anàlisi semàntica, geolocalització, cool-hunting, sentiment de la xarxa.
6. Intel·ligència social, mercats d'informació i crowd-sourcing.
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 3
)
[3] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23121160
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 5
[NOMBRE_MATERIA] => Anàlisi de dades i avaluació d'informació
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Anàlisi de dades i avaluació d'informació
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. Tabulació d'informació
2. Representació gràfica
3. Anàlisi exploratòria de dades
4. Mesures de tendència central
5. Mesures de variabilitat
6. Regressió i correlació
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. Tabulació d'informació
2. Representació gràfica
3. Anàlisi exploratòria de dades
4. Mesures de tendència central
5. Mesures de variabilitat
6. Regressió i correlació
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 4
)
[4] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23121160
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 9
[NOMBRE_MATERIA] => Opinió pública i empreses
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Opinió pública i empreses
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió I: Estudis de Segmentació de Mercats.
2. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió II: Estudis de Posicionament.
3. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió III: Anàlisi de Satisfacció del Client i de Qualitat Percebuda del Servei.
4. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió IV: Reducció de Dades o Avaluació de Factors Subjacents en la Presa de decisions del Client.
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió I: Estudis de Segmentació de Mercats.
2. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió II: Estudis de Posicionament.
3. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió III: Anàlisi de Satisfacció del Client i de Qualitat Percebuda del Servei.
4. Aplicacions Empresarials dels Estudis d'Opinió IV: Reducció de Dades o Avaluació de Factors Subjacents en la Presa de decisions del Client.
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 5
)
[5] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23121160
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 2
[NOMBRE_MATERIA] => Opinió pública i política
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Opinió pública i política
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. El mesurament de l'opinió publica
2. Fonts de l'opinió pública: grups, mitjans, campanyes.
3. Conseqüències: democràcia i opinió.
4. Els baròmetres del CIS i altres enquestes d'opinió a Espanya.
5. Informar sobre les enquestes d'opinió: professionals i periodistes
6. La projecció electoral
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. El mesurament de l'opinió publica
2. Fonts de l'opinió pública: grups, mitjans, campanyes.
3. Conseqüències: democràcia i opinió.
4. Els baròmetres del CIS i altres enquestes d'opinió a Espanya.
5. Informar sobre les enquestes d'opinió: professionals i periodistes
6. La projecció electoral
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 6
)
[6] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23121160
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 6
[NOMBRE_MATERIA] => Interpretació i Presa de decisions.
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Interpretació i Presa de decisions.
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. Probabilitat i atzar
2. Mesures d'incertesa
3. Estimació
4. Proves paramètriques
5. Proves no paramètriques
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. Probabilitat i atzar
2. Mesures d'incertesa
3. Estimació
4. Proves paramètriques
5. Proves no paramètriques
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 7
)
[7] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23121160
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 7
[NOMBRE_MATERIA] => Tractament avançat de la informació
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Tractament avançat de la informació
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. Regressió lineal múltiple
2. Models lineals generalitzats
3. Imputació
4. Simulació
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. Regressió lineal múltiple
2. Models lineals generalitzats
3. Imputació
4. Simulació
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 8
)
[8] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23121160
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 3
[NOMBRE_MATERIA] => Treball final de màster
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball final de màster
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => L'alumne/a haurà de dedicar al TFM els següents temps:
1.- Exposició d'un cas pràctic: plantejament del problema
2.- Resolució: explicació del projecte de mediació realitzat per l'alumne en el cas exposat.
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => L'alumne/a haurà de dedicar al TFM els següents temps:
1.- Exposició d'un cas pràctic: plantejament del problema
2.- Resolució: explicació del projecte de mediació realitzat per l'alumne en el cas exposat.
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 9
)
)
[professors] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni55826
[NOMBRE_PERSONA] => Joaquín
[APELLIDOS] => Aldas Manzano
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad
[NPI] => H4248
[EMAIL_FACULTAD] => aldas@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[1] => Array
(
[DNI] => uni38182
[NOMBRE_PERSONA] => Olga
[APELLIDOS] => Blasco Blasco
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad
[NPI] => H5131
[EMAIL_FACULTAD] => omblasco#uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[2] => Array
(
[DNI] => uni56067
[NOMBRE_PERSONA] => Vicente
[APELLIDOS] => Coll Serrano
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad
[NPI] => H4139
[EMAIL_FACULTAD] => vcoll@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[3] => Array
(
[DNI] => uni30243
[NOMBRE_PERSONA] => Vidal
[APELLIDOS] => Díaz de Rada Igúzquiza
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Profesor/a Titular de Universidad. Universidad Pública de Navarra
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[4] => Array
(
[DNI] => emp46930
[NOMBRE_PERSONA] => Francisco
[APELLIDOS] => Marco Serrano
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Economista-Consultor-Key Productivity Konsulting
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[5] => Array
(
[DNI] => uni58923
[NOMBRE_PERSONA] => Francisco Gabriel
[APELLIDOS] => Morillas Jurado
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad
[NPI] => M8893
[EMAIL_FACULTAD] => francisco.morillas@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[6] => Array
(
[DNI] => uni26014
[NOMBRE_PERSONA] => José Manuel
[APELLIDOS] => Pavía Miralles
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad
[NPI] => H2238
[EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[7] => Array
(
[DNI] => uni30583
[NOMBRE_PERSONA] => Alberto
[APELLIDOS] => Penadés de la cruz
[PDI] => 3
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Profesor/a Titular de Universidad. Universidad de Salamanca
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[8] => Array
(
[DNI] => uni1173
[NOMBRE_PERSONA] => Pau
[APELLIDOS] => Rausell Köster
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad
[NPI] => G9324
[EMAIL_FACULTAD] => econcult@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[9] => Array
(
[DNI] => emp274597
[NOMBRE_PERSONA] => Manuel
[APELLIDOS] => Salvador Jardí
[PDI] => 4
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] =>
[CARGO_FACULTAD] =>
[NPI] =>
[EMAIL_FACULTAD] =>
[CARGO_EMPRESA] => Director Comunicación. Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[10] => Array
(
[DNI] => uni55820
[NOMBRE_PERSONA] => Luis Eduardo
[APELLIDOS] => Vila Lladosa
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad
[NPI] => G7226
[EMAIL_FACULTAD] => vilal@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
[direccio] => Array
(
[0] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni26014
[NOMBRE_PERSONA] => José Manuel
[APELLIDOS] => Pavía Miralles
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad
[NPI] => H2238
[EMAIL_FACULTAD] => pavia@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
)
)
Dades generals
Curs acadèmic: Curs 2023/2024
Tipus de curs: Màster de Formació Permanent
Nombre de crèdits: 60.00 Crèdits ECTS
Preinscripció al curs: Hasta el 16/01/2024
Data inici: Febrer 2024
Data fi: Desembre 2024
Matrícula: 1400 € (importe preu públic pendent d'aprovació pel Consell Social Universitat de València.)
Requisits d'accés: Aquest màster va dirigit, amb caràcter general, a tots aquells professionals interessats en els temes d'opinió pública que desitgen una formació específica per a treballar en els sectors de gestió de la informació i també de la comunicació corporativa i política.
Particularment, sense ser això no obstant un requisit excloent, va dirigit a professionals amb formació en Ciència Política i de l'Administració, Administració i Direcció d'Empreses, Sociologia, Comunicació, Dret, Periodisme, Economia, Educació, Matemàtiques o Psicologia, entre altres.
Modalitat: On-line
Horari i Lloc d'impartició
Lloc d'impartició:
Horari: Online,
Més informació
Telèfon: 96 160 30 00
E-mail: informacio@adeituv.es
Objectius del curs
El Màster en Gestió de l'Opinió Pública: Avaluació, Interpretació i Ajuda en la Presa de decisions. Enquestes i Sondejos, Mitjans de comunicació i Noves Tecnologies està desenvolupat específicament per a aquells professionals del sector públic i privat interessats en la gestió de la informació i la presa de decisions. El màster és d'especial interès per als professionals que s'exerceixen en àrees com a investigació de mercats, anàlisis i avaluació de polítiques públiques o en el camp de la imatge i comunicació política i corporativa.
L'objectiu d'aquest Màster Universitari és oferir-te la formació requerida perquè com a expert independent o com a professional de l'empresa o l'administració pugues definir i formular problemes, interpretar, avaluar i diagnosticar realitats, estructurar objectius d'anàlisis i plantejar models i estratègies d'actuació.
Leer más
El Màster en Gestió de l'Opinió Pública: Avaluació, Interpretació i Ajuda en la Presa de decisions. Enquestes i Sondejos, Mitjans de comunicació i Noves Tecnologies està desenvolupat específicament per a aquells professionals del sector públic i privat interessats en la gestió de la informació i la presa de decisions. El màster és d'especial interès per als professionals que s'exerceixen en àrees com a investigació de mercats, anàlisis i avaluació de polítiques públiques o en el camp de la imatge i comunicació política i corporativa.
L'objectiu d'aquest Màster Universitari és oferir-te la formació requerida perquè com a expert independent o com a professional de l'empresa o l'administració pugues definir i formular problemes, interpretar, avaluar i diagnosticar realitats, estructurar objectius d'anàlisis i plantejar models i estratègies d'actuació.
Leer menos
Objectius professionals
Expert independent o professional de l'empresa o l'administració per a exercir activitats en àrees com a investigació de mercats, anàlisis de dades, avaluació de polítiques, gestió d'imatge de marca i comunicació política i corporativa.
Leer más
Expert independent o professional de l'empresa o l'administració per a exercir activitats en àrees com a investigació de mercats, anàlisis de dades, avaluació de polítiques, gestió d'imatge de marca i comunicació política i corporativa.
Leer menos
1.- QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER PROPI DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
S'entén per Màster Oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa en tot el territori nacional i en l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació conforme a les normes legals dictades pel Govern i les Comunitats Autònomes (Lleis, Decrets, Ordres) reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.
El Màster Propi, es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (en la pròpia universitat), pensats per a oferir un tipus de formació concorde a les demandes de la societat.
2.- QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aqueixa oferta podem trobar els següents títols de postgrau: Màsters Propis entre 60 i 120 crèdits ECTS, Diplomes d'Especialització entre 25 i 45 crèdits ECTS, Experts Universitaris amb una durada d'entre 11 i 20 crèdits ECTS i Certificats Universitaris d'entre 3 i 10 crèdits ECTS.
Tipus de títols propis | Crèdits | Requisits d'accés |
Títol de Màster Propi | 60-120 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar |
Diploma d'Especialització | 25-45 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Títol d'Expert Universitari | 11-20 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Certificat universitari | 3-10 ECTS | Condicions d'accés a estudis universitaris i professionals |
3.- QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
ECTS és l'acrònim de European Credits Transfer Sistem. És una forma de mesurar la durada dels estudis universitaris que contempla diferents factors com són l'assistència a sessions teòriques, la realització de treballs pràctics, la dedicació a pràctiques.
4.- ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
En la pàgina web (
https://postgrado.adeituv.es) trobaràs tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
5.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
En els títols propis no existeix la possibilitat de convalidació acadèmica. Es tracta d'ofertes formatives que es renoven de forma anual i el pla d'estudis d'una edició a una altra és independent i no convalidable.
6.- QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
Els títols propis de la Universitat de València seran expedits pel Rector o Rectora en model normalitzat i quedarà constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es farà esment exprés que manquen de caràcter oficial.
7.- POT UN ALUMNE ESTRANGER EL TÍTOL DEL QUAL NO ESTIGA HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del Curs.
8.- HE DE REALITZAR UNA PREINSCRIPCIÓ DEL CURS QUE ESTIC INTERESSAT A CURSAR?
Sí, és necessària la preinscripció en el curs corresponent, atenent a les indicacions, de data, lloc i adreça que para aquest curs estiguen publicats en aquest portal Web. Aquesta preinscripció deu anar acompanyada dóna els documents que en cada curs s'especifiquen.
9.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE SOL·LICITAR BEQUES PER A CURSAR AQUESTS ESTUDIS?
Existeixen diferents convocatòries oferides per diferents entitats per a poder obtenir ajudes per a realitzar un Postgrau Propi de la Universitat de València. Pel seu volum les més sol·licitades són:
Convocatòria d'ajudes Títols Propis de la Universitat de València
http://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/estudis-postgrau/titols-propis-postgrau/beques-ajudes-1285848447971.html
10.- EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
El pagament de la taxa de matricula inclou.
L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que ho suporte.
El dret a l'obtenció del carnet universitari.
Aquell material que l'adreça del curs estime oportú.
Un segur de responsabilitat civil i accident.
11.- ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
Sempre que el seu import supere la quantitat de 500€ i la durada del Curs siga superior a tres mesos, la matrícula es podrà fraccionar:
- En Aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula superior a 500 euros i Fins a 1.000 euros, es podrà fraccionar en dos terminis 1/2 en el moment de l'Admissió i 1/2 als dos mesos de començat.
- En aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula de més d'1.000 euros es podrà fraccionar en tres terminis 1/3 en el moment de l'admissió; 1/3 als dos mesos de començat i 1/3 als quatre mesos.
- En aquells cursos de més de dos anys es fracciona de la següent manera: el 50% a l'inici del primer curs i el 50% restant a l'inici del segon curs.
12.- EN LA QUANTITAT ABONADA EN MATRICULAR-ME S'INCLOUEN LES TAXES D'EXPEDICIÓ DEL TÍTOL/DIPLOMA?
Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredite la realització del curs per part de la Universitat no estan incloses en l'import de la matrícula.
13.- EXISTEIX ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A L'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
No a excepció d'aquells aspectes contemplats en la LLEI 32/1999, de 8 d'octubre publicada en el BOE 242 del 9 d'octubre de 1999.
14.- EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
Una vegada matriculat a l'estudiant que es done de baixa per causes justificades abans de 10 Dies **habiles transcorreguts des de l'inici del curs se li retornarà el 50% de l'import de la matrícula. L'anul·lació es justificarà sempre per alguna de les següents causes sobrevingudes: malaltia, treball, menyscapte econòmic de la unitat familiar o qualsevol altra causa que, segons el parer del director o directora, es considere equiparable a les anteriors.
15.- ÉS POSSIBLE EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA PER TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA?
Solament s'admetrà en casos excepcionals, quan l'alumne residisca en l'estranger o quan resulte impossible el pagament mitjançant el procediment estàndard (rebuts per finestreta -per al primer cobrament- o domiciliació bancària -per als segons pagaments-)
16.- EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA INCLOU ALGUN TIPUS DE SEGUR?
Sí, els alumnes matriculats estan coberts per una Assegurança d'accidents i Responsabilitat a l'entorn del curs.
17.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
Sí, sempre que ho contemple l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica i no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden realitzar fins a 900 hores de pràctiques.
18.- ÉS NECESSARI REALITZAR ALGUN CONVENI PER A REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
Sí, és necessari subscriure un Conveni entre la Universitat l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest Conveni es gestionarà pel Director dels estudis a través de la Fundació Universitat Empresa de València i haurà d'arreplegar les dades bàsiques de l'activitat a realitzar durant les pràctiques així com les signatures dels alumnes, tutors de l'empresa i tutors de la Universitat.
19.- QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
L'organització de cada curs indicarà els procediments d'avaluació específics, però en qualsevol cas, la superació de proves o exàmens és un requisit necessari per a l'obtenció de Títols Propis. Només quan es finalitza el postgrau i estan les actes es pot sol·licitar el certificat i/o títol acreditatiu de la seua realització.
20.- COM PUC FER LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs a la web del mateix.
També pots imprimir la fitxa de preinscripció que s'indica
a continuació, emplenar-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada per mail a
informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a:
Fundación Universidad Empresa de Valencia
Plaza Virgen de la Paz, 3
46001 Valencia.
AJUDES PER A TÍTOLS PROPIS DE POSTGRAU
Resolució de 30 d'abril de 2019, de la vicerectora d?Estudis i Política Lingüística de la Universitat de València, per la qual es convoca i s?estableixen les bases reguladores de la convocatòria d?ajudes per a cursos de postgrau propis de la Universitat de València, curs acadèmic 2018-2019. Podeu consultar-la punxant en el següent enllaç:
Convocatòria ajudes cursos de postgrau propis 2018/2019
Publicació en el DOGV
FUNDACION ESTATAL PARA LA FORMACION EN EL EMPLEO
Anualment, s'assigna a les empreses una quantia en concepte de crèdit per a formar als seus recursos humans. Una vegada realitzada la Formació, el gasto es deduïx de les cotitzacions a la Seguretat Social. En cas de no utilitzar el crèdit per a la formació dins de l'any en curs, no podrà ser utilitzat l'any següent i l'empresa perdeix eixa quantitat destinada a formació.
Totes les empreses adscrites al Règim General de la Seguretat Social i que realitzen accions formatives per als seus empleats i que cotitzen per formació professional, podran disposar d'un crèdit anual resultat de la quantia ingressada per l'empresa durant l'any anterior.
Per a obtindre més informació sobre este tipus d'ajudes, pot consultar la pàgina web de la Fundación estatal para la formación en el empleo:
https://www.fundae.es/