Array
(
[CODIGO] => 23123420
[EDICION] => 10
[SITUACION] => Aprobado
[SITUACION_BIS] => Pendiente
[MATRICULA] => 475
[MATRICULA_2] => 0
[MATRICULA_3] => 0
[HORAS] => 15.00
[FECHA_INICIO] => 01/02/2024
[FECHA_FIN] => 05/06/2024
[LUGAR] =>
[NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comptabilitat
[FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 11/01/2024
[AREA] => 1
[NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] =>
[NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] =>
[OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] =>
[TIPO_DOCENCIA] => A distancia
[TIPO_DOCENCIA_1] => 3
[TIPO_DOCENCIA_2] => On-line
[AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1
[TIPO_CURSO] => Postgrado
[TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos
[DIRECCION_URL] =>
[AÑO_CURSO] => 35
[URL_VIDEO] =>
[URL_FACEBOOK] =>
[URL_TWITTER] =>
[META_TITLE] =>
[META_DESCRIPTION] =>
[META_KEYWORDS] =>
[DIRECCION_CURSO_CORTO] => contabilidad-tributacion-gestionnominas
[GESTOR_NOMBRE] => Laura
[GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés
[GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es
[ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Ángeles
[ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ferrandiz Santillana
[ADMINISTRATIVO_EMAIL] => angeles.ferrandiz@fundacions.uv.es
[ES_INTERNO] => 1
[EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es
[PREINSCRIPCION_WEB] => 1
[URL_AULA_VIRTUAL] =>
[OFERTADO_OTRO] => 0
[ID_CURSO_OFERTADO] => 0
[DESCRIPCION_OFERTADO] =>
[TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000
[MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 1
[ID_IDIOMA] => 4
[PUBLICAR_WEB] => 1
[area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial
[NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Comptabilitat, Tributació i Gestió de Nòmines
[TITULACION] => Expert Universitari
[HORARIO] => online,
[REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats, Graduats i Diplomats
Estudiants als quals els quede menys d'un 10% per a obtenir el seu títol de grau, condicionats a l'obtenció
del títol en el mateix any acadèmic.
[REQUISITOS_OTROS] =>
[ARG_VENTA] => Aquest curs està dirigit a aquelles persones que desitgen #especialitzar en les àrees de gestió comptable,
tributària i nomines o que necessiten reciclar o ampliar els seus coneixements en aquestes tres branques de la
gestió empresarial.
El curs desenvolupa els continguts necessaris perquè l'alumne aprenga diversos dels aspectes clau en
la gestió de l'empresa com són la comptabilitat, la gestió de personal i la tributació, la qual cosa li
permetrà adquirir una formació integral per a desenvolupar el treball en els diferents departaments.
Per a això, el curs s'ha dividit en tres parts. En la primera es pretén iniciar a l'alumne en els
aspectes generals del llenguatge comptable, la comprensió de la lògica del seu mètode de registre i l'estudi del cicle comptable. Tot això a fi d'elaborar estats informatius que sintetitzen el
procés comptable. S'aborda l'estudi i anàlisi del Pla General de Comptabilitat, especialment el
PGC-Pimes. Es completa aquesta part amb l'estudi del procés comptable informatitzat donant-nos suport en
aplicacions informàtiques d'ús generalitzat en l'actualitat.
La segona part aborda la confecció de nòmines i assegurances socials, el camp d'actuació de les quals siga el Règim General de la Seguretat Social. Es tractaran aspectes fonamentals relacionats amb les despeses de personal com: les bases i tipus de cotització, el salari i els complements salarials, baixes per incapacitat temporal, pagues i hores extra, retencions, bonificacions, etc. amb vista al correcte
emplenament dels següents documents: relació nominal de treballadors, butlletins de cotització
i rebut de salaris.
En la tercera part es persegueix familiaritzar als estudiants amb les figures més rellevants de la
fiscalitat empresarial, com l'impost de societats, l'impost sobre el valor afegit i l'impost sobre la renda de les persones físiques.
[ARG_VENTA2] =>
[AÑO_CURSO_DESC] =>
[MODALIDAD_EVALUACION] => La metodologia en línia permet traslladar l'experiència formativa a l'AULA VIRTUAL de la UV, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constitueix com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic.
Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a Internet i des de qualsevol navegador Web i sistema operatiu.
MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS
L'alumnat té a la seua disposició a l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs.
A més comptarà, en el seu cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servei de vídeo **streaming,arxius **Powerpoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, enllaços d'interès,bibliografia, etc. que seran eines de suport per a aprofundir en els coneixements del curs.
COMUNICACIÓ CONSTANT
Durant el desenvolupament de l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses eines de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna.
Els FÒRUMS de debat són espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, així com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qüestions.
També permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup.
"Els fòrums fomenten la participació, la col·laboració i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decideix quan realitza la seua aportació, triant el moment que millor s'adapta al seu horari.
S'ofereix també la possibilitat de comunicar-se en temps real a través d'un XAT. Aquest mecanisme és útil quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultània i sincrònica.
L'Aula Virtual disposa d'un sistema de VIDEOCONFERÈNCIA que permetrà aprofundir
en diferents continguts, discutir casos pràctics, i assistir a presentacions en les quals els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experiències.
Un eix fonamental en la formació en línia és el seguiment personal dut a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i afermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a través d'un sistema de TUTORIA personal.
[MODALIDAD_EVALUACION2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_1] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_2] =>
[OBSERVACION_MATRICULA_3] =>
[SALIDA_PROFESIONAL] => Interessats a desenvolupar la seua activitat professional en les àrees comptable, laboral i fiscal de l'empresa.
[ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024
[programa] => Array
(
[0] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23123420
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 1
[NOMBRE_MATERIA] => Comptabilitat
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Comptabilitat
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. Introducció a la comptabilitat 1a setmana
2. El Pla General de Comptabilitat/Existències 2a setmana
3. Creditors i deutors op. Comercials/ Immobilitzat 3a setmana
4. Actius i passius financers/ Finançament bàsic. 4a setmana
5. Despeses i ingressos de l'exercici /Comptes anuals 5è setmana
6. Tractament informatitzat de la informació comptable 6a i 7a setmanes
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. Introducció a la comptabilitat 1a setmana
2. El Pla General de Comptabilitat/Existències 2a setmana
3. Creditors i deutors op. Comercials/ Immobilitzat 3a setmana
4. Actius i passius financers/ Finançament bàsic. 4a setmana
5. Despeses i ingressos de l'exercici /Comptes anuals 5è setmana
6. Tractament informatitzat de la informació comptable 6a i 7a setmanes
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 1
)
[1] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23123420
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 2
[NOMBRE_MATERIA] => Tributació
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Tributació
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. Impost de societats 8a setmana
2. Impost sobre el valor afegit 9a setmana
3. Impost sobre la renda. 10a setmana
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. Impost de societats 8a setmana
2. Impost sobre el valor afegit 9a setmana
3. Impost sobre la renda. 10a setmana
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 2
)
[2] => Array
(
[CODIGO_CURSO] => 23123420
[AÑO_CURSO] => 35
[CODIGO] => 3
[NOMBRE_MATERIA] => Gestió de nòmines
[NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió de nòmines
[DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3
[DESCRIPCION1] => 1. Legislació laboral bàsica/ El contracte de treball 11a setmana
2. La seguretat social/ El rebut de salaris 12a setmana
3. Confecció de la nòmina /Butlletins de cotització 13a setmana
4. Retencions i ingressos a compte de l'IRPF 14a setmana
[DESCRIPCION2] =>
[DESCRIPCION3] =>
[DESCRIPCION1_VAL] => 1. Legislació laboral bàsica/ El contracte de treball 11a setmana
2. La seguretat social/ El rebut de salaris 12a setmana
3. Confecció de la nòmina /Butlletins de cotització 13a setmana
4. Retencions i ingressos a compte de l'IRPF 14a setmana
[DESCRIPCION2_VAL] =>
[DESCRIPCION3_VAL] =>
[ORDEN] => 3
)
)
[professors] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni55876
[NOMBRE_PERSONA] => Enrique
[APELLIDOS] => Almiñana Díaz
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Escuela Universitaria
[NPI] => H1435
[EMAIL_FACULTAD] => ealminan@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[1] => Array
(
[DNI] => uni31108
[NOMBRE_PERSONA] => Pedro Sergio
[APELLIDOS] => Carmona Ibáñez
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad
[NPI] => H2255
[EMAIL_FACULTAD] => pedro.carmona@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[2] => Array
(
[DNI] => uni25787
[NOMBRE_PERSONA] => Julián
[APELLIDOS] => Martínez Vargas
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad
[NPI] => H3473
[EMAIL_FACULTAD] => jmartin@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
[3] => Array
(
[DNI] => uni24271
[NOMBRE_PERSONA] => José
[APELLIDOS] => Pozuelo Campillo
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad
[NPI] => G9159
[EMAIL_FACULTAD] => Jose.Pozuelo@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
[direccio] => Array
(
[0] => Array
(
[0] => Array
(
[DNI] => uni24271
[NOMBRE_PERSONA] => José
[APELLIDOS] => Pozuelo Campillo
[PDI] => 1
[DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València
[CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad
[NPI] => G9159
[EMAIL_FACULTAD] => Jose.Pozuelo@uv.es
[CARGO_EMPRESA] =>
[DIRECCION_URL_POSTGRADO] =>
[URL_LINKEDIN_POSTGRADO] =>
)
)
)
)
Dades generals
Curs acadèmic: Curs 2023/2024
Tipus de curs: Expert Universitari
Nombre de crèdits: 15.00 Crèdits ECTS
Preinscripció al curs: Hasta el 11/01/2024
Data inici: Febrer 2024
Data fi: Juny 2024
Matrícula: 475 € (importe preu públic pendent d'aprovació pel Consell Social Universitat de València.)
Requisits d'accés: Llicenciats, Graduats i Diplomats
Estudiants als quals els quede menys d'un 10% per a obtenir el seu títol de grau, condicionats a l'obtenció
del títol en el mateix any acadèmic.
Modalitat: On-line
Horari i Lloc d'impartició
Lloc d'impartició:
Horari: online,
Més informació
Telèfon: 96 160 30 00
E-mail: informacio@adeituv.es
Objectius del curs
Aquest curs està dirigit a aquelles persones que desitgen #especialitzar en les àrees de gestió comptable,
tributària i nomines o que necessiten reciclar o ampliar els seus coneixements en aquestes tres branques de la
gestió empresarial.
Leer más
Aquest curs està dirigit a aquelles persones que desitgen #especialitzar en les àrees de gestió comptable,
tributària i nomines o que necessiten reciclar o ampliar els seus coneixements en aquestes tres branques de la
gestió empresarial.
El curs desenvolupa els continguts necessaris perquè l'alumne aprenga diversos dels aspectes clau en
la gestió de l'empresa com són la comptabilitat, la gestió de personal i la tributació, la qual cosa li
permetrà adquirir una formació integral per a desenvolupar el treball en els diferents departaments.
Per a això, el curs s'ha dividit en tres parts. En la primera es pretén iniciar a l'alumne en els
aspectes generals del llenguatge comptable, la comprensió de la lògica del seu mètode de registre i l'estudi del cicle comptable. Tot això a fi d'elaborar estats informatius que sintetitzen el
procés comptable. S'aborda l'estudi i anàlisi del Pla General de Comptabilitat, especialment el
PGC-Pimes. Es completa aquesta part amb l'estudi del procés comptable informatitzat donant-nos suport en
aplicacions informàtiques d'ús generalitzat en l'actualitat.
La segona part aborda la confecció de nòmines i assegurances socials, el camp d'actuació de les quals siga el Règim General de la Seguretat Social. Es tractaran aspectes fonamentals relacionats amb les despeses de personal com: les bases i tipus de cotització, el salari i els complements salarials, baixes per incapacitat temporal, pagues i hores extra, retencions, bonificacions, etc. amb vista al correcte
emplenament dels següents documents: relació nominal de treballadors, butlletins de cotització
i rebut de salaris.
En la tercera part es persegueix familiaritzar als estudiants amb les figures més rellevants de la
fiscalitat empresarial, com l'impost de societats, l'impost sobre el valor afegit i l'impost sobre la renda de les persones físiques.
Leer menos
Objectius professionals
Interessats a desenvolupar la seua activitat professional en les àrees comptable, laboral i fiscal de l'empresa.
1.- QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER PROPI DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
S'entén per Màster Oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa en tot el territori nacional i en l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació conforme a les normes legals dictades pel Govern i les Comunitats Autònomes (Lleis, Decrets, Ordres) reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.
El Màster Propi, es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (en la pròpia universitat), pensats per a oferir un tipus de formació concorde a les demandes de la societat.
2.- QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aqueixa oferta podem trobar els següents títols de postgrau: Màsters Propis entre 60 i 120 crèdits ECTS, Diplomes d'Especialització entre 25 i 45 crèdits ECTS, Experts Universitaris amb una durada d'entre 11 i 20 crèdits ECTS i Certificats Universitaris d'entre 3 i 10 crèdits ECTS.
Tipus de títols propis | Crèdits | Requisits d'accés |
Títol de Màster Propi | 60-120 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar |
Diploma d'Especialització | 25-45 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Títol d'Expert Universitari | 11-20 ECTS | Titulats o amb un 10% per a finalitzar i professionals. |
Certificat universitari | 3-10 ECTS | Condicions d'accés a estudis universitaris i professionals |
3.- QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
ECTS és l'acrònim de European Credits Transfer Sistem. És una forma de mesurar la durada dels estudis universitaris que contempla diferents factors com són l'assistència a sessions teòriques, la realització de treballs pràctics, la dedicació a pràctiques.
4.- ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
En la pàgina web (
https://postgrado.adeituv.es) trobaràs tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
5.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
En els títols propis no existeix la possibilitat de convalidació acadèmica. Es tracta d'ofertes formatives que es renoven de forma anual i el pla d'estudis d'una edició a una altra és independent i no convalidable.
6.- QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
Els títols propis de la Universitat de València seran expedits pel Rector o Rectora en model normalitzat i quedarà constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es farà esment exprés que manquen de caràcter oficial.
7.- POT UN ALUMNE ESTRANGER EL TÍTOL DEL QUAL NO ESTIGA HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del Curs.
8.- HE DE REALITZAR UNA PREINSCRIPCIÓ DEL CURS QUE ESTIC INTERESSAT A CURSAR?
Sí, és necessària la preinscripció en el curs corresponent, atenent a les indicacions, de data, lloc i adreça que para aquest curs estiguen publicats en aquest portal Web. Aquesta preinscripció deu anar acompanyada dóna els documents que en cada curs s'especifiquen.
9.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE SOL·LICITAR BEQUES PER A CURSAR AQUESTS ESTUDIS?
Existeixen diferents convocatòries oferides per diferents entitats per a poder obtenir ajudes per a realitzar un Postgrau Propi de la Universitat de València. Pel seu volum les més sol·licitades són:
Convocatòria d'ajudes Títols Propis de la Universitat de València
http://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/estudis-postgrau/titols-propis-postgrau/beques-ajudes-1285848447971.html
10.- EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
El pagament de la taxa de matricula inclou.
L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que ho suporte.
El dret a l'obtenció del carnet universitari.
Aquell material que l'adreça del curs estime oportú.
Un segur de responsabilitat civil i accident.
11.- ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
Sempre que el seu import supere la quantitat de 500€ i la durada del Curs siga superior a tres mesos, la matrícula es podrà fraccionar:
- En Aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula superior a 500 euros i Fins a 1.000 euros, es podrà fraccionar en dos terminis 1/2 en el moment de l'Admissió i 1/2 als dos mesos de començat.
- En aquells cursos de més de tres mesos i taxa de matrícula de més d'1.000 euros es podrà fraccionar en tres terminis 1/3 en el moment de l'admissió; 1/3 als dos mesos de començat i 1/3 als quatre mesos.
- En aquells cursos de més de dos anys es fracciona de la següent manera: el 50% a l'inici del primer curs i el 50% restant a l'inici del segon curs.
12.- EN LA QUANTITAT ABONADA EN MATRICULAR-ME S'INCLOUEN LES TAXES D'EXPEDICIÓ DEL TÍTOL/DIPLOMA?
Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredite la realització del curs per part de la Universitat no estan incloses en l'import de la matrícula.
13.- EXISTEIX ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A L'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
No a excepció d'aquells aspectes contemplats en la LLEI 32/1999, de 8 d'octubre publicada en el BOE 242 del 9 d'octubre de 1999.
14.- EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
Una vegada matriculat a l'estudiant que es done de baixa per causes justificades abans de 10 Dies **habiles transcorreguts des de l'inici del curs se li retornarà el 50% de l'import de la matrícula. L'anul·lació es justificarà sempre per alguna de les següents causes sobrevingudes: malaltia, treball, menyscapte econòmic de la unitat familiar o qualsevol altra causa que, segons el parer del director o directora, es considere equiparable a les anteriors.
15.- ÉS POSSIBLE EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA PER TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA?
Solament s'admetrà en casos excepcionals, quan l'alumne residisca en l'estranger o quan resulte impossible el pagament mitjançant el procediment estàndard (rebuts per finestreta -per al primer cobrament- o domiciliació bancària -per als segons pagaments-)
16.- EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA INCLOU ALGUN TIPUS DE SEGUR?
Sí, els alumnes matriculats estan coberts per una Assegurança d'accidents i Responsabilitat a l'entorn del curs.
17.- EXISTEIX LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
Sí, sempre que ho contemple l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica i no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden realitzar fins a 900 hores de pràctiques.
18.- ÉS NECESSARI REALITZAR ALGUN CONVENI PER A REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
Sí, és necessari subscriure un Conveni entre la Universitat l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest Conveni es gestionarà pel Director dels estudis a través de la Fundació Universitat Empresa de València i haurà d'arreplegar les dades bàsiques de l'activitat a realitzar durant les pràctiques així com les signatures dels alumnes, tutors de l'empresa i tutors de la Universitat.
19.- QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
L'organització de cada curs indicarà els procediments d'avaluació específics, però en qualsevol cas, la superació de proves o exàmens és un requisit necessari per a l'obtenció de Títols Propis. Només quan es finalitza el postgrau i estan les actes es pot sol·licitar el certificat i/o títol acreditatiu de la seua realització.
20.- COM PUC FER LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs a la web del mateix.
També pots imprimir la fitxa de preinscripció que s'indica
a continuació, emplenar-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada per mail a
informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a:
Fundación Universidad Empresa de Valencia
Plaza Virgen de la Paz, 3
46001 Valencia.
AJUDES PER A TÍTOLS PROPIS DE POSTGRAU
Resolució de 30 d'abril de 2019, de la vicerectora d?Estudis i Política Lingüística de la Universitat de València, per la qual es convoca i s?estableixen les bases reguladores de la convocatòria d?ajudes per a cursos de postgrau propis de la Universitat de València, curs acadèmic 2018-2019. Podeu consultar-la punxant en el següent enllaç:
Convocatòria ajudes cursos de postgrau propis 2018/2019
Publicació en el DOGV
FUNDACION ESTATAL PARA LA FORMACION EN EL EMPLEO
Anualment, s'assigna a les empreses una quantia en concepte de crèdit per a formar als seus recursos humans. Una vegada realitzada la Formació, el gasto es deduïx de les cotitzacions a la Seguretat Social. En cas de no utilitzar el crèdit per a la formació dins de l'any en curs, no podrà ser utilitzat l'any següent i l'empresa perdeix eixa quantitat destinada a formació.
Totes les empreses adscrites al Règim General de la Seguretat Social i que realitzen accions formatives per als seus empleats i que cotitzen per formació professional, podran disposar d'un crèdit anual resultat de la quantia ingressada per l'empresa durant l'any anterior.
Per a obtindre més informació sobre este tipus d'ajudes, pot consultar la pàgina web de la Fundación estatal para la formación en el empleo:
https://www.fundae.es/