7a Edició - Codi 21126040

Array ( [CODIGO] => 21126040 [EDICION] => 7 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 195 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 5.00 [FECHA_INICIO] => 07/02/2022 [FECHA_FIN] => 14/04/2022 [LUGAR] => Online [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comptabilitat [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 24/01/2022 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 33 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => contabilidad-gestion-informatizada [GESTOR_NOMBRE] => Laura [GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés [GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Ángeles [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ferrandiz Santillana [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => angeles.ferrandiz@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari de Comptabilitat i Gestió Informatitzada [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => Online [REQUISITOS_TITULACION] => Estudiants que desitgen aprendre la gestió mecanitzada de la Comptabilitat fent ús de dos dels programes més estesos com són el ContaSol i ContaPlus. Estudiants que vulguen familiaritzar-se amb la normativa espanyola arreplegada en el Pla General de Comptabilitat. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Amb el desenvolupament dels continguts programats en aquest certificat d'especialització es pretén fonamentalment que l'alumne aprenga a utilitzar les aplicacions informàtiques per a la gestió de la comptabilitat, en particular, el ContaSol i el ContaPlus. També es persegueix que l'alumne es familiaritze amb la normativa comptable que és aplicable per a la gestió de la comptabilitat, posant l'accent principalment en el Pla General de Comptabilitat. D'aquesta manera, s'incideix en la identificació dels successos que esdevenen en l'empresa i que interessen a la comptabilitat com a sistema d'informació per a interpretar-los i transmetre'ls conformement a les tècniques legals establides a Espanya. Un altre objectiu és conèixer els aspectes generals del llenguatge comptable, la comprensió de la lògica del seu mètode de registre i l'estudi del cicle comptable. Tot això amb la intenció d'elaborar estats informatius que sintetitzen el procés comptable de forma mecanitzada. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metododogía online permet traslladar l'experiència formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constituïx com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat té a la seua disposició en l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs. A més comptarà, si és el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, enllaços d'interés, bibliografía, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACIÓ CONSTANT Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna. Els FÒRUMS de debat són espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, així com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qüestions. També permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els fòrums fomenten la participació, la col·laboració i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportació, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. S'oferix també la possibilitat de comunicar-se en temps real a través d'un XAT. Este mecanisme és útil quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i síncron. L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERÈNCIA que permetrà aprofundir en distints continguts, discutir casos pràctics, i assistir a presentacions en què els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experiències. Un eix fonamental en la formació on line és el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a través d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACIÓ CONTÍNUA Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluació contínua, que servirà per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matèries. Amb caràcter general es valorarà, a més de la participació i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els fòrums, així com el coneixement adquirit i demostrat a través de la realització de proves com ara qüestionaris tipus test, casos pràctics, activitats de desenvolupament, etc. Els participants hauran de complir amb els requisits i estàndards d'aprenentatge i dedicació establits pels diferents docents del curs. SUPORT PERSONALITZAT L'alumnat està acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposició per a facilitar-li l'aprenentatge. Este col·lectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadèmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tècnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals. Encara que és el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudarà a fer que aprofite amb èxit el curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Desenvolupament de la labor professional de comptabilitat en Assessories. Incorporació en departaments de Comptabilitat i Gestió en empreses. Capacitació de l'emprenedor i/o autònom per a portar la comptabilitat del seu negoci de manera informatitzada. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2021/2022 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21126040 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Comptabilitat i Comptabilitat Informatitzada [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Comptabilitat i Comptabilitat Informatitzada [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => LA REGULACIÓ COMPTABLE 1. Introducció a la comptabilitat 2. El Pla General de Comptabilitat 3. Existències. 4. Creditors i deutors per operacions comercials. 5. Immobilitzat. 6. Actius i passius financers 7. Immobilitzat. 8. Fons propis. 9. Despeses i ingressos de l'exercici 10. Tancament comptable i els comptes anuals. TRACTAMENT INFORMATITZAT DE LA INFORMACIÓ COMPTABLE 1. Característiques bàsiques de l'aplicació informàtica de comptabilitat. - Instal·lació del programa 2. Operacions amb empreses: altes, baixes i modificacions. - Creació d'empreses - Edició i extinció d'empreses - Balanç inicial 3. Registre comptable de les operacions de l'empresa - Introducció de seients - L'impost del valor afegit - Consultes de diari, major i balanços 4. Altes dels registres d'immobilitzat 5. Venciments d'imports a cobrar i a pagar 6. Seients predefinits o plantilles de seients 7. Tancament i obertura de l'exercici 8. Creació de còpies de seguretat [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => LA REGULACIÓ COMPTABLE 1. Introducció a la comptabilitat 2. El Pla General de Comptabilitat 3. Existències. 4. Creditors i deutors per operacions comercials. 5. Immobilitzat. 6. Actius i passius financers 7. Immobilitzat. 8. Fons propis. 9. Despeses i ingressos de l'exercici 10. Tancament comptable i els comptes anuals. TRACTAMENT INFORMATITZAT DE LA INFORMACIÓ COMPTABLE 1. Característiques bàsiques de l'aplicació informàtica de comptabilitat. - Instal·lació del programa 2. Operacions amb empreses: altes, baixes i modificacions. - Creació d'empreses - Edició i extinció d'empreses - Balanç inicial 3. Registre comptable de les operacions de l'empresa - Introducció de seients - L'impost del valor afegit - Consultes de diari, major i balanços 4. Altes dels registres d'immobilitzat 5. Venciments d'imports a cobrar i a pagar 6. Seients predefinits o plantilles de seients 7. Tancament i obertura de l'exercici 8. Creació de còpies de seguretat [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni31108 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro Sergio [APELLIDOS] => Carmona Ibáñez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H2255 [EMAIL_FACULTAD] => pedro.carmona@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni24271 [NOMBRE_PERSONA] => José [APELLIDOS] => Pozuelo Campillo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G9159 [EMAIL_FACULTAD] => Jose.Pozuelo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni31108 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro Sergio [APELLIDOS] => Carmona Ibáñez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H2255 [EMAIL_FACULTAD] => pedro.carmona@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Direcció

Organitzador: Departament de Comptabilitat

Direcció: Pedro Sergio Carmona Ibáñez. Profesor/a Titular de Universidad. Departament de Comptabilitat. Universitat de València.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò