7a Edició - Codi 20126020

Array ( [CODIGO] => 20126020 [EDICION] => 7 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 300 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 8.00 [FECHA_INICIO] => 08/02/2021 [FECHA_FIN] => 31/05/2021 [LUGAR] => Online [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Institut Universitari d'Economia Social, Cooperativisme i Emprendiment. IUDESCOOP [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 20/01/2021 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Asociación de Trabajadores Autónomos CV-ATA [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 32 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Jorge [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Bueno [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => jorge.bueno@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari en la Gestió Fiscal i Laboral de l'Autònom [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => Online, [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats, enginyers, arquitectes, diplomats, graduats i professionals [REQUISITOS_OTROS] => Qualsevol altra formació prèvia, sempre que siga titular d'una activitat econòmica [ARG_VENTA] => - Permetre a l'empresari individual o el professional que ja té un negoci en marxa l'abaratiment dels seus costos indirectes,facilitant els coneixements necessaris en els àmbits esmentats,tributari i de seguretat social, perquè pugui gestionar autònomament la seva empresa. - Proporcionar un substrat de coneixement bàsic en temes de tributació empresarial als professionals interessats en una especialització posterior en la matèria. - Permetre reciclar-se als qui ja realitzen aquestes tasques de gestió empresarial, ja que tant la normativa laboral i de seguretat social com la tributària estan sempre en constant canvi. - Ajudar a qui vol crear la seva empresa autònoma, proporcionant-li la informació necessària per a complir amb els tràmits de constitució en matèria de seguretat social i de caràcter tributari. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metododogía online permet traslladar l'experiència formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constituïx com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat té a la seua disposició en l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs. A més comptarà, si és el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, enllaços d'interés, bibliografía, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACIÓ CONSTANT Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna. Els FÒRUMS de debat són espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, així com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qüestions. També permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els fòrums fomenten la participació, la col·laboració i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportació, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. S'oferix també la possibilitat de comunicar-se en temps real a través d'un XAT. Este mecanisme és útil quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i síncron. L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERÈNCIA que permetrà aprofundir en distints continguts, discutir casos pràctics, i assistir a presentacions en què els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experiències. Un eix fonamental en la formació on line és el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a través d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACIÓ CONTÍNUA Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluació contínua, que servirà per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matèries. Amb caràcter general es valorarà, a més de la participació i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els fòrums, així com el coneixement adquirit i demostrat a través de la realització de proves com ara qüestionaris tipus test, casos pràctics, activitats de desenvolupament, etc. Els participants hauran de complir amb els requisits i estàndards d'aprenentatge i dedicació establits pels diferents docents del curs. SUPORT PERSONALITZAT L'alumnat està acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposició per a facilitar-li l'aprenentatge. Este col·lectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadèmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tècnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals. Encara que és el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudarà a fer que aprofite amb èxit el curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2020/2021 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20126020 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Régimen jurídico del empresario 1.1 La empresa y el empresario. - Concepto - Tipología de empresas: formas jurídicas - Responsabilidad patrimonial - El trabajador autónomo. Especial referencia al empresario individual de responsabilidad limitada Seguridad Social 2.1 El régimen especial de trabajadores autónomos (RETA) - Sujetos protegidos. Especial referencia al Trabajador Autónomo Económicamente Dependiente (TRADE). - Actos de encuadramiento. Obligaciones del trabajador autónomo como empresario. - Cotización y recaudación de cuotas. Obligaciones del trabajador autónomo como empresario. - Medidas para el fomento del trabajo autónomo 2.2 La acción protectora del RETA - La protección por cese de actividad - Otras Prestaciones. 2.3 La prevención de riesgos laborales del trabajador autónomo -Obligaciones -Responsabilidades Obligaciones formales y régimen sancionador 3.1 Marco tributario del autónomo Tributos que gravan: -la constitución de la empresa (impuestos y tasas) -el funcionamiento (IVA, IRPF) -la transmisión (IVA, ITPAJD) 3.2 Obligaciones formales del autónomo Obligaciones formales: - Alta censal (036-037) y declaraciones de modificación/baja - Libros registro fiscales (IVA, IRPF). - Facturación: facturas simplificada y electrónica. - Declaración de operaciones con terceros (347). - Alta en registro de devolución mensual y declaración libros registro (340). - Declaraciones tributarias (IRPF, IVA). declaración libros registro (340). - Declaraciones tributarias (IRPF, IVA). 3.3 Régimen sancionador. Recargos - Infracciones. - Sanciones - Recargos por declaración extemporánea - Recargos de apremio Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas 4.1 Rendimientos de la actividad económica - Encuadramiento en el IRPF - La estimación directa simplificada: - Ámbito de aplicación, renuncia y exclusión - Cálculo del impuesto - Pagos fraccionados y retenciones a cuenta 4.2 La estimación objetiva - Conexión con el régimen simplificado del IVA - La estimación objetiva: - Ámbito de aplicación, renuncia y exclusión - Cálculo del impuesto - Pagos a cuenta del IRPF Impuesto sobre el Valor Añadido 5.1 Régimen general - Hecho imponible, exenciones y no sujeción. - Base imponible, tipos y cuota. - Deducciones y liquidación. 5.2 Regímenes especiales - Régimen especial simplificado: ámbito de aplicación, renuncia y cálculo de cuotas. - Recargo de equivalencia: ámbito de aplicación, recargos y cuotas. -Régimen Especial del criterios de caja. trabajo final caso a resolver por el alumno. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni57964 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Alegre Nueno [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H7079 [EMAIL_FACULTAD] => Manuel.Alegre@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni24842 [NOMBRE_PERSONA] => María del Pilar [APELLIDOS] => Alguacil Marí [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Financer i Història del Dret. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9196 [EMAIL_FACULTAD] => pilar.alguacil@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni26863 [NOMBRE_PERSONA] => María del Pilar [APELLIDOS] => Bonet Sánchez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Financer i Història del Dret. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni57964 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Alegre Nueno [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H7079 [EMAIL_FACULTAD] => Manuel.Alegre@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Certificat Universitari en la Gestió Fiscal i Laboral de l'Autònom


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2020/2021

Tipus de curs: Certificat Universitari

Nombre de crèdits: 8.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 20/01/2021

Data inici: Febrer 2021

Data fi: Maig 2021

Matrícula: 300 € (import preu públic)

Modalitat: On-line

Col·laborador: Asociación de Trabajadores Autónomos CV-ATA

Lloc d'impartició: Online

Horari: Online,

Més informació

Objectius del curs

- Permetre a l'empresari individual o el professional que ja té un negoci en marxa l'abaratiment dels seus costos indirectes,facilitant els coneixements necessaris en els àmbits esmentats,tributari i de seguretat social, perquè pugui gestionar autònomament la seva empresa.
- Proporcionar un substrat de coneixement bàsic en temes de tributació empresarial als professionals interessats en una especialització posterior en la matèria.
- Permetre reciclar-se als qui ja realitzen aquestes tasques de gestió empresarial, ja que tant la normativa laboral i de seguretat social com la tributària estan sempre en constant canvi.

Leer más

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò