1a Edició - Codi 22323090/22322060

Array ( [CODIGO] => 22323090/22322060 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 250 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 15.00 [FECHA_INICIO] => 10/01/2023 [FECHA_FIN] => 10/04/2023 [LUGAR] => Online [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Història Medieval i Ciències i Tècniques Historiogràfiques Centre Internacional de Gandia [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 15/11/2022 [AREA] => 3 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 34 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Natalia [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Molada Peréz [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => natalia.molada@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea d´Humanitats [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Sistemes de Gestió de Documents [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Online [REQUISITOS_TITULACION] => Diplomatura en Biblioteconomia i Documentació. Grau en Informació i Documentació. Llicenciatura en Documentació. Arxivers i arxiveres en exercici i membres de la Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians,i altres titulacions relacionades com els Graus en Dret, ADE, ADE-DRET, Grau en Informàtica. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Amb el principal objectiu d'estudiar les últimes novetats en el camp dels arxius i de l'arxivística, aquest diploma analitzarà l'impacte dels avançaments tecnològics en la gestió administrativa de les diferents institucions i els seus arxius, pretén conéixer els sistemes de gestió de documents, tant digitals com en format en paper i la seua implantació en empreses i institucions. També, s'estudiarà l'aplicació de les normes nacionals i internacionals en matèria d'administració electrònica i els problemes específics que té el document digital per a la seua conservació al llarg del temps com a document d'arxiu. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => S'utilitzarà una plataforma d'Aula Virtual, que permeta impartir les classes tant de manera directa amb interacció amb els alumnes, com oferir els materials oportuns pels continguts teòrics i pràctics de cada matèria. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Direcció i gestió d'arxius de qualsevol mena d'institució pública o privada. Organització i tractament de documents tant textuals com electrònics. Arxiver/a i gestor de documents en qualsevol mena d'institució. (Arxius municipals, provincials, històrics, nacionals, d'empresa, universitaris, de fundacions, d'associacions...) [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2022/2023 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22323090/22322060 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Sistemes de gestió de documents [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Sistemes de gestió de documents [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.- Sistemes de gestió electrònica dels documents / sistemes de gestió de documents electrònics. o EDMS o ERMS. Implantació; requisits. 1.1.- Know-how: disseny i reenginyeria de processos. 1.2.- Interoperabilitat. 2.- Gestió i difusió dels serveis d'arxiu: arxiu 2.O. 3.- Avaluació de l'assignatura. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.- Sistemes de gestió electrònica dels documents / sistemes de gestió de documents electrònics. o EDMS o ERMS. Implantació; requisits. 1.1.- Know-how: disseny i reenginyeria de processos. 1.2.- Interoperabilitat. 2.- Gestió i difusió dels serveis d'arxiu: arxiu 2.O. 3.- Avaluació de l'assignatura. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp101634 [NOMBRE_PERSONA] => Anabella [APELLIDOS] => Barroso Arahuetes [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Archivo Histórico Eclesiástico de Bizkaia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni51750 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Carbonell Boria [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Departament d' Història de l'Antiguitat i la Cultura Escrita. Universitat de València. [NPI] => G1090 [EMAIL_FACULTAD] => M.Jose.Carbonell@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp167741 [NOMBRE_PERSONA] => Pere Joan [APELLIDOS] => Guiu Rius [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Tiravol, S.L. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni62615 [NOMBRE_PERSONA] => María Irene [APELLIDOS] => Manclús Cuñat [PDI] => 2 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Arxiu Històric. Universitat de València. Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians. [NPI] => H0682 [EMAIL_FACULTAD] => irene.manclus@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp377835 [NOMBRE_PERSONA] => María Lidón [APELLIDOS] => París Folch [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Archivera Universitat Jaume I [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp101633 [NOMBRE_PERSONA] => Juan Pablo [APELLIDOS] => Peñarrubia Carrión [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Diputación Provincial de Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni51750 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Carbonell Boria [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Departament d' Història de l'Antiguitat i la Cultura Escrita. Universitat de València. [NPI] => G1090 [EMAIL_FACULTAD] => M.Jose.Carbonell@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni62615 [NOMBRE_PERSONA] => María Irene [APELLIDOS] => Manclús Cuñat [PDI] => 2 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Arxiu Històric. Universitat de València. Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians. [NPI] => H0682 [EMAIL_FACULTAD] => irene.manclus@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Expert Universitari en Sistemes de Gestió de Documents


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2022/2023

Tipus de curs: Expert Universitari

Nombre de crèdits: 15.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 15/11/2022

Data inici: Gener 2023

Data fi: Abril 2023

Matrícula: 250 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Diplomatura en Biblioteconomia i Documentació. Grau en Informació i Documentació. Llicenciatura en Documentació. Arxivers i arxiveres en exercici i membres de la Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians,i altres titulacions relacionades com els Graus en Dret, ADE, ADE-DRET, Grau en Informàtica.

Modalitat: On-line

Col·laborador: Associació d'Arxivers i Gestors de Documents Valencians

Lloc d'impartició: Online

Horari: Online

Més informació

Objectius del curs

Amb el principal objectiu d'estudiar les últimes novetats en el camp dels arxius i de l'arxivística, aquest diploma analitzarà l'impacte dels avançaments tecnològics en la gestió administrativa de les diferents institucions i els seus arxius, pretén conéixer els sistemes de gestió de documents, tant digitals com en format en paper i la seua implantació en empreses i institucions. També, s'estudiarà l'aplicació de les normes nacionals i internacionals en matèria d'administració electrònica i els problemes específics que té el document digital per a la seua conservació al llarg del temps com a document d'arxiu.

Objectius professionals

Direcció i gestió d'arxius de qualsevol mena d'institució pública o privada. Organització i tractament de documents tant textuals com electrònics.

Leer más

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò