1a Edició - Codi 20723260

Array ( [CODIGO] => 20723260 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 500 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 12.00 [FECHA_INICIO] => 01/03/2021 [FECHA_FIN] => 01/05/2021 [LUGAR] => Online [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Història de la Ciència i Documentació [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 15/01/2021 [AREA] => 7 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 4 [TIPO_DOCENCIA_2] => A distancia [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 32 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Nanda [GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz [GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => María [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Buades Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => maria.buades@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Salut [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Gestió de la informació i Dades d'Investigació en Ciències de la Salut [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Online, [REQUISITOS_TITULACION] => - Professionals de l'àmbit de les Ciències de la Salut o àrees afins que es dediquen a la labor investigadora o professional o estudiants als quals els quede menys d'un 10% en matèries per a obtindre el títol de grau, amb la condició d'obtindre el títol el mateix any acadèmic. - Així mateix, podran accedir professionals amb acreditada experiència, però sense titulació de grau, que tinguen relació amb l'àrea de la salut. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Pel fet que els/les professionals en ciències de la salut han de ser rigorosos/as en la presa de decisions, aquest curs pretén dotar-los d'una major eficiència i precisió en la cerca i recuperació de la informació, així com proveir-los de recursos per al maneig de dades d'investigació i la seua difusió. Per això, després de la realització d'aquest curs, els/les estudiants seran capaços de: - Dominar les tècniques necessàries per a actualitzar els coneixements en qualsevol disciplina sanitària, en tots els seus àmbits acadèmic, científic i assistencial. - Identificar i reconéixer les fonts d'informació primàries i secundàries més importants en ciències de la salut. - Dissenyar una correcta estratègia de cerca sobre un supòsit pràctic d'investigació que permeta l'obtenció de manera eficient d'informació científica precisa, clara i rigorosa. - Capacitar en l'ús òptim i autònom del maneig d'informació a través de les principals bases de dades bibliogràfiques nacionals i internacionals. - Treballar amb fluïdesa amb un gestor de referències bibliogràfiques per a la importació de registres, organització de les dades, així com crear llistes de referència, inserir cites o compartir bibliografia. - Diferenciar entre dos conceptes fonamentals per a comprendre l'impacte i repercussió de les publicacions científiques: la referència i la cita. - Conéixer com s'avaluen productes científics, calcular els principals indicadors bibliomètrics i *altmétricos per a obtindre indicis i indicadors de qualitat i impacte. - Saber utilitzar les principals eines d'anàlisis de l'activitat investigadora i estar al corrent dels criteris de les principals Agències d'Avaluació de l'activitat investigadora. - Analitzar les estratègies de publicació en les principals revistes científiques. - Comprendre la importància de la publicació científica en Accés Obert, així com les seues diferents modalitats. -Conéixer els principals repositoris multidisciplinaris i específics en ciències de la salut. - Descobrir la identitat digital i les xarxes socials acadèmiques i científiques com un element potenciador de la carrera professional en ciències de la salut. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => A través de l'aula virtual es proporcionarà tres tipus de mòduls amb els quals construir un sistema d'ajuda a l'aprenentatge: - Mòdul de materials, on posar a la disposició dels estudiants els elements que representen els continguts materials de l'assignatura. Són les presentacions de diapositives, articles científics, llibres, anotacions a enllaços a pàgines web externes, etc., pensats perquè els estudiants els consulten, els lligen i els estudien. - Mòdul d'activitats, que són la part activa i col·laborativa on l'alumnat ha de fer alguna cosa més enllà de merament llegir un text. Fòrums, debats i discussions, xarrades, resolució de problemes proposats, redacció de treballs, són algunes de les activitats proposades. -Mòdul de comunicació, per a permetre que els alumnes puguen parlar amb el professor a manera de tutories (fer preguntes, plantejar dubtes, etc.) i, molt més important, es crearà un fòrum per a comentar els aspectes que es consideren més rellevants, així com perquè els estudiants puguen comunicar-se entre ells i construir la seua pròpia comunitat d'aprenentatge. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => La gran exigència que tenen les professions sanitàries unida a l'enorme quantitat de recursos existents d'informació científica obliga els seus professionals a estar dotats de la millor capacitació. Aquest curs de postgrau permet optimitzar les habilitats dels i les professionals de les ciències de la salut, així com adquirir noves competències en matèria d'investigació per a formar part de grups d'investigació en els àmbits universitari, assistencial i industrial. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2020/2021 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20723260 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Fonts d'informació en ciències de la salut [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Fonts d'informació en ciències de la salut [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.1 Fonts d'informació en ciències de la salut. 1.2 Estratègies de cerca i aplicació en les principals bases de dades. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.1 Fonts d'informació en ciències de la salut. 1.2 Estratègies de cerca i aplicació en les principals bases de dades. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20723260 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Avaluació de l'activitat investigadora. Indicadors d'impacte i maneig de gestors de referències [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Avaluació de l'activitat investigadora. Indicadors d'impacte i maneig de gestors de referències [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 2.1 Gestors de referències bibliogràfiques. 2.2 Avaluació de la investigació científica. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 2.1 Gestors de referències bibliogràfiques. 2.2 Avaluació de la investigació científica. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20723260 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Accés obert i identitat digital [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Accés obert i identitat digital [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 2.1 El moviment d'accés obert i la seua repercussió en les Ciències de la Salut. 2.2 Principals recursos en accés obert en Ciències de la Salut. 2.3 Identitat digital i xarxes socials en professionals de Ciències de la Salut. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 2.1 El moviment d'accés obert i la seua repercussió en les Ciències de la Salut. 2.2 Principals recursos en accés obert en Ciències de la Salut. 2.3 Identitat digital i xarxes socials en professionals de Ciències de la Salut. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp15601 [NOMBRE_PERSONA] => Rafael [APELLIDOS] => Aleixandre Benavent [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Científico Titular del CSIC [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni55715 [NOMBRE_PERSONA] => Adolfo [APELLIDOS] => Alonso Arroyo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad. Departament d'Història de la Ciència i Documentació. Universitat de València [NPI] => I4300 [EMAIL_FACULTAD] => alonso2@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni56489 [NOMBRE_PERSONA] => Maxima [APELLIDOS] => Bolaños Pizarro [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Història de la Ciència i Documentació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni52072 [NOMBRE_PERSONA] => Lourdes [APELLIDOS] => Castello Cogollos [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Sociologia i Antropologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni58757 [NOMBRE_PERSONA] => Rut [APELLIDOS] => Lucas Domínguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesora Titular de Universidad. Departament d'Història de la Ciència i Documentació. Universitat de València. [NPI] => H1762 [EMAIL_FACULTAD] => ludorut@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni64045 [NOMBRE_PERSONA] => David [APELLIDOS] => Melero Fuentes [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Prfesor Contratado Doctor / Universidad Católica de Valencia "San Vicente Mártir" [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni2984 [NOMBRE_PERSONA] => Juan Carlos [APELLIDOS] => Valderrama Zurián [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Història de la Ciència i Documentació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni55864 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio Martín [APELLIDOS] => Vidal Infer [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Història de la Ciència i Documentació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M7631 [EMAIL_FACULTAD] => vinan@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni55864 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio Martín [APELLIDOS] => Vidal Infer [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Història de la Ciència i Documentació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M7631 [EMAIL_FACULTAD] => vinan@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni58757 [NOMBRE_PERSONA] => Rut [APELLIDOS] => Lucas Domínguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesora Titular de Universidad. Departament d'Història de la Ciència i Documentació. Universitat de València. [NPI] => H1762 [EMAIL_FACULTAD] => ludorut@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [2] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni55715 [NOMBRE_PERSONA] => Adolfo [APELLIDOS] => Alonso Arroyo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad. Departament d'Història de la Ciència i Documentació. Universitat de València [NPI] => I4300 [EMAIL_FACULTAD] => alonso2@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Expert Universitari en Gestió de la informació i Dades d'Investigació en Ciències de la Salut


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2020/2021

Tipus de curs: Expert Universitari

Nombre de crèdits: 12.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 15/01/2021

Data inici: Març 2021

Data fi: Maig 2021

Matrícula: 500 € (import preu públic)

Modalitat: A distancia

Lloc d'impartició: Online

Horari: Online,

Més informació

Objectius del curs

Pel fet que els/les professionals en ciències de la salut han de ser rigorosos/as en la presa de decisions, aquest curs pretén dotar-los d'una major eficiència i precisió en la cerca i recuperació de la informació, així com proveir-los de recursos per al maneig de dades d'investigació i la seua difusió. Per això, després de la realització d'aquest curs, els/les estudiants seran capaços de:

- Dominar les tècniques necessàries per a actualitzar els coneixements en qualsevol disciplina sanitària, en tots els seus àmbits acadèmic, científic i assistencial.

Leer más

Objectius professionals

La gran exigència que tenen les professions sanitàries unida a l'enorme quantitat de recursos existents d'informació científica obliga els seus professionals a estar dotats de la millor capacitació. Aquest curs de postgrau permet optimitzar les habilitats dels i les professionals de les ciències de la salut, així com adquirir noves competències en matèria d'investigació per a formar part de grups d'investigació en els àmbits universitari, assistencial i industrial.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò