1a Edició - Codi 14712940

Array ( [CODIGO] => 14712940 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 400 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 10.00 [FECHA_INICIO] => 27/10/2014 [FECHA_FIN] => 13/03/2015 [LUGAR] => Semipresencial. Aula virtual y Facultad de Farmacia Universitat de València (U.V.). [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal Facultat de Farmàcia [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 30/09/2014 [AREA] => 7 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 26 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Nanda [GESTOR_APELLIDOS] => Requena Ortiz [GESTOR_EMAIL] => nanda.requena@uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Merche [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ivars [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => mercedes.ivars@uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => [ID_CURSO_OFERTADO] => [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Salut [NOMBRE_CURSO] => Diploma d'Informació Alimentària: Etiquetatge dels Aliments i Màrqueting. Tècniques d'Educació Nutricional [TITULACION] => Diploma de Postgrau [HORARIO] => , [REQUISITOS_TITULACION] => Diplomats, llicenciats i/o graduats en: Nutrició Humana i Dietètica, Ciència i Tecnologia dels Aliments, Farmàcia, Veterinària, Medicina, Infermeria, ADE, Psicologia, Treball Social [REQUISITOS_OTROS] => Tècnic de grau mitjá o superior que desenvolupment la seua activitat en l'indústria alimentària, restauració col·lectiva o salut pública [ARG_VENTA] => La promoció de la salut exigeix una resposta coordinada de tots els agents que hi intervenen, entre els quals hi ha no solament la indústria alimentària i el sector de la publicitat, sinó també les autoritats sanitàries, els pares, els educadors i els minoristes. Aquest diploma d'especialització ofereix una visió general de la disciplina del màrqueting, especialment de les polítiques de comercialització i investigació de mercats que poden ser rellevants per a les empreses de la indústria alimentària. Entre els seus objectius principals, hi ha l'adquisició de formació bàsica que capacite per a una correcta selecció d'aliments orientada a la promoció de la salut, l'avaluació de la percepció per part del consumidor de la informació i de l'etiquetatge d'aliments, així com donar una visió teoricopràctica de l'empresa alimentària i de les funcions i les aplicacions del màrqueting en la indústria alimentària. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2014/2015 [programa] => Array ( ) [professors] => Array ( ) )

Diploma d'Informació Alimentària: Etiquetatge dels Aliments i Màrqueting. Tècniques d'Educació Nutricional


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2014/2015

Tipus de curs: Diploma de Postgrau

Nombre de crèdits: 10.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 30/09/2014

Data inici: Octubre 2014

Data fi: Març 2015

Matrícula: 400 € (import preu públic)

Modalitat: Semipresencial

Lloc d'impartició: Semipresencial. Aula virtual y Facultad de Farmacia Universitat de València (U.V.).

Horari: ,

Més informació

Objectius del curs

La promoció de la salut exigeix una resposta coordinada de tots els agents que hi intervenen, entre els quals hi ha no solament la indústria alimentària i el sector de la publicitat, sinó també les autoritats sanitàries, els pares, els educadors i els minoristes. Aquest diploma d'especialització ofereix una visió general de la disciplina del màrqueting, especialment de les polítiques de comercialització i investigació de mercats que poden ser rellevants per a les empreses de la indústria alimentària. Entre els seus objectius principals, hi ha l'adquisició de formació bàsica que capacite per a una correcta selecció d'aliments orientada a la promoció de la salut, l'avaluació de la percepció per part del consumidor de la informació i de l'etiquetatge d'aliments, així com donar una visió teoricopràctica de l'empresa alimentària i de les funcions i les aplicacions del màrqueting en la indústria alimentària.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò