5a Edició - Codi 16514250/16511070

Array ( [CODIGO] => 16514250/16511070 [EDICION] => 5 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 500 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 6.00 [FECHA_INICIO] => 04/07/2017 [FECHA_FIN] => 08/07/2017 [LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educaci [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 25/06/2017 [AREA] => 5 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 28 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Laura [GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés [GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Charo [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Vázquez Santos [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => charo.vazquez@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 963 262 600 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Psicologia [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari en Coaching amb Metodologia DBM® per a l'Ensenyança, Gestió, Coaching i Teràpia [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => De dimarts a divendres. De 9:30 a 14:00 h. i de 16:00 a 20:30 h. i dissabte de 10:00 a 14:00 h., [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats, diplomats, graduats del camp de la psicologia clnica, de la salut, medicina, infermeria, educaci, coaching, esport, canvi organizacional, ensenyament o treball social. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Aqueixa assignatura formar als estudiants en el coneixement i habilitats que els capacitaran en l's del Coaching per a millorar un ampli rang d'habilitats conductuals, emocionals i de pensament. Els estudiants tamb aprendran a com aplicar el Coaching dins d'un ampli rang de rols professionals incloent Ensenyament, Managing, Terpia, Esports i Management Coaching. El Certificat en Coaching amb Metodologia DBM per a l'Ensenyament, Gesti, Coaching i Terpia, correspon al quart mdul del Master en Developmental Behavioural Modelling (DBM)-Intervenci Psicolgica amb DBM: des del Desenvolupament Personal al Treball amb el Client. S'imparteix immediatament desprs de la finalitzaci del Diploma en Hipnosis Ericksoniana, el qual, al seu torn, constitueix els tres primers mduls del Master en DBM. Aquests mduls corresponen als tres primers certificats: 1. Modelatge de la hipnosis i la Terpia Ericksoniana des del DBM; 2. Modelatge dels Patrons de Comunicaci Ericksonianos des del DBM. 3. Modelatge de la Terpia Desarrollativa Ericksoniana des del DBM. El present certificat resulta de la demanda de professionals provinents del mn de l'ensenyament, gesti, coaching i terpia, que desitgen especialitzar-se en el Coaching amb metodologia DBM, sense haver de realitzar la totalitat del Master en DBM. Objectius del curs - Desenvolupar una metodologia DBM especfica de Coaching a aplicar tant al seu desenvolupament professional (autocoaching) com al desenvolupament dels seus clients. - Aprendre el model de Coaching D.A.N.C.I., amb la part avanada tant del modelat fractal del coaching, com del coaching del coaching; el model d'autogesti amb els nivells de direcci, gesti, execuci i supervisi. - Aprofundir en les adreces vitals, comptant amb el model de motivaci i consecuci, distingint entre l'afiliaci, l'assoliment i el posicionament. Dins de la perspectiva sistmica del Coaching DBM, l'estudiant comptar amb el model de consultoria sistmica, des del qual ser necessari planificar la formulaci correcta de: problemes, solucions, resultats, adreces i consecucions vitals. - Distingir els segents nivells de desenvolupament del Coaching: nivell conductual, competncia, nivell d'habilitat, talent, sentiment, pensament, processos inconscients, nivell de supervisi i desenvolupament. - Explorar tots aquests nivells del Coaching, desenvolupant habilitats de recerca amb els models DBM. - Facilitar els processos d'intervenci, aprenent, d'una banda, els models de llenguatge instruccional i directiu; i, d'altra banda, aprofundint en la diferncia entre el condicionament clssic, condicionament operant, aprenentatge per repetici, i a aprendre a aprendre, per a arribar a la seua integraci i s encertat segons les necessitats dels seus clients. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2016/2017 [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2016/2017 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 16514250/16511070 [AÑO_CURSO] => 28 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.Modelo de Coaching D.A.N.C.E. 2.Modelo de Auto Gestión 3.Modelo de Consultoría Sistémica 4.Modelo de Cambio de Role 5.Árboles de Conocimiento 6.Modelo de Investigación 7.Modelo de Lenguaje Instruccional 8.Problemas Bien Formados 9.Soluciones Bien Formadas 10.Resultados Bien Formados 11.Direcciones Bien Formadas 12.Consecuciones Vitales Bien Formadas 13.Conducta Coaching 14.Competencia Coaching 15.Habilidad Coaching 16.Talento Coaching 17.Sentimiento Coaching 18.Pensamiento Coaching 19.Procesos Inconscientes Coaching 20.Supervisión Coaching 21.Desarrollo Coaching 22.Modelo Planning 23.Modelo Avanzado de Coaching (Modelado Fractal) 24.Coaching del Coaching 25.Auto Coaching 26.Desarrollo Profesional 27.Lenguaje Directivo 28.Modelo de Aprendizaje Integración del condicionamiento clásico, condicionamiento operante, aprendizaje por repetición, a aprender a aprender. 29.Modelo de Motivación y Consecución 30.Patrón de Similitud y Diferencia [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni3025 [NOMBRE_PERSONA] => María del Carmen [APELLIDOS] => Abengozar Torres [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H1205 [EMAIL_FACULTAD] => abengoza@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni404 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Martí Vilar [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Bàsica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H5149 [EMAIL_FACULTAD] => manuel.marti-vilar@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp17399 [NOMBRE_PERSONA] => John [APELLIDOS] => McWhirter [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Sensory Systems Ltd. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni3025 [NOMBRE_PERSONA] => María del Carmen [APELLIDOS] => Abengozar Torres [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H1205 [EMAIL_FACULTAD] => abengoza@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp17399 [NOMBRE_PERSONA] => John [APELLIDOS] => McWhirter [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Sensory Systems Ltd. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Certificat Universitari en Coaching amb Metodologia DBM® per a l'Ensenyança, Gestió, Coaching i Teràpia


Requisits d'accés

Llicenciats, diplomats, graduats del camp de la psicologia clnica, de la salut, medicina, infermeria, educaci, coaching, esport, canvi organizacional, ensenyament o treball social.

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò