9a Edició - Codi 19322030

Array ( [CODIGO] => 19322030 [EDICION] => 9 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 680 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 25.00 [FECHA_INICIO] => 15/10/2019 [FECHA_FIN] => 17/04/2020 [LUGAR] => Online [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Institut Interuniversitari de Filologia Valenciana. IIFV [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 25/09/2019 [AREA] => 3 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Estructura de Recerca Interdisciplinar de Lectura. ERI-Lectura / Acadèmia Valenciana de la Llengua / Associació d'Editors del País Valencià / Associació d'Escriptors en Llengua Catalana / Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana / Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (OEPLI-IBBY) / Departament de Filologia Catalana. Universitat de Les Illes Balears / Departament de Filologia Catalana. Universitat de València - Estudi General / Departamento de Innovación y Formación didáctica. Universitat d' Alacant / Ediciones Ekaré / Editorial Andana / Editorial Bromera / FULL-Fundació pel Llibre i la Lectura / Fundació Bromera per al Foment de la Lectura / Sembra Llibres / Subdirecció General del Llibre, Arxius i Biblioteques. Generalitat Valenciana [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => Nota informativa: La Fundació pel Llibre i la Lectura- FULL, col·laborador del Diploma, atorga tres beques per a la realització del curs. [AÑO_CURSO] => 31 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Curso en Lectura y Literatura para Niños y Jóvenes Online [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => María [GESTOR_APELLIDOS] => Palau Montoro [GESTOR_EMAIL] => maria.palau@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Natalia [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Molada Peréz [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => natalia.molada@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 26 [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea d´Humanitats [NOMBRE_CURSO] => Diploma d'Especialització en Cultura, Lectura i Literatura per a Infants i Joves [TITULACION] => Diploma d'Especialització [HORARIO] => Online, Aquest diploma s'imparteix NOMÉS en català [REQUISITOS_TITULACION] => Els destinataris als quals ens adrecem són docents de secundària i primària, bibliotecaris, treballadors d'editorials, treballadors de les àrees culturals dels ajuntaments, graduats en Filologia, Documentació, Pedagogia i Magisteri [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => 1. Conèixer i analitzar les mostres de la cultura, la lectura i la literatura adreçades als infants i adolescents. 2. Entendre la cultura, la lectura i la literatura des de la diversitat cultural. 3. Usar criteris per seleccionar les propostes lectores adequades a cada destinatari. 3. Aplicar els coneixements a l'entorn professional i personal dels estudiants per millorar-ne la pràctica diària. 4. Conèixer, analitzar i adaptar a l'entorn laboral els mecanismes de promoció de lectura i literatura des de la diversitat de formats, gèneres, cultures i destinataris. 5. Conèixer les propostes narratives, poètiques, dramàtiques i de la tradició oral i desenvolupar habilitats d'anàlisi i selecció de materials per a cada tipus de lector segons els objectius de treball, el context i l'usuari. 6. Conèixer, analitzar i adaptar a l'entorn laboral models de bones pràctiques de promoció de la lectura i la literatura com, per exemple, art i literatura, lectura i ràdio de centre, Twitter, blogs... [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metododogia online permet traslladar l'experiència formativa a l'AULA VIRTUAL, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constitueix com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat té a la seua disposició en l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs. A més comptarà, si és el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servei de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, enllaços d'interés, bibliografia, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACIÓ CONSTANT Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna. Els FÒRUMS de debat són espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, així com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qüestions. També permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els fòrums fomenten la participació, la col·laboració i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportació, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. S'oferix també la possibilitat de comunicar-se en temps real a través d'un XAT. Aquest mecanisme és útil quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manerasimultània i sincrònica. L'Aula Virtual disposa d'un sistema de VIDEOCONFERÈNCIA que permetrà aprofundir en distints continguts, discutir casos pràctics, i assistir a presentacions en què els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experiències. Un eix fonamental en la formació online és el seguiment personal dut a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a través d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACIÓ CONTÍNUA Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluació contínua, que servirà per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matèries. Amb caràcter general es valorarà, a més de la participació i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els fòrums, així com el coneixement adquirit i demostrat a través de la realització de proves com ara qüestionaris tipus test, casos pràctics, activitats de desenvolupament, etc. Els participants hauran de complir amb els requisits i estàndards d'aprenentatge i dedicació establits pels diferents docents del curs. SUPORT PERSONALITZAT L'alumnat està acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposició per a facilitar-li l'aprenentatge. Aquest col·lectiu inclou diverses figures, des del responsable acadèmic del curs o director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tècnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals. Encara que és el mateix alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot aquest equip de suport li ajudarà a fer que aprofite amb èxit el curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Docència en l'educació secundària, primària i infantil; formació en lectura i literatura per a infants i joves de psicòlegs i pedagogs; àmbit de la biblioteca escolar i pública; promoció de la lectura en àmbits públics i privats; àrees culturals dels ajuntaments; treball en les editorials tant promoció de la lectura com formació de col·leccions, elaboració de plans lectors, etc. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2019/2020 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19322030 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Cultura i lectura per a infants i joves [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Cultura i lectura per a infants i joves [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Introducció. 2. La cultura i la diversitat cultural.. 3. La literatura infantil i juvenil en internet: de la literatura canònica a la promoció de la lectura. 4. La ideologia en la literatura infantil i juvenil. 5. El món editorial per a infants i joves. 6. La lectura i el cànon literari català en la biblioteca i el centre escolar. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Introducció. 2. La cultura i la diversitat cultural.. 3. La literatura infantil i juvenil en internet: de la literatura canònica a la promoció de la lectura. 4. La ideologia en la literatura infantil i juvenil. 5. El món editorial per a infants i joves. 6. La lectura i el cànon literari català en la biblioteca i el centre escolar. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19322030 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => La lectura i la promoció [NOMBRE_MATERIA_VAL] => La lectura i la promoció [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 2.1. La lectura per a infants i joves a la premsa. 2.2. Literatura i multiculturalitat. 2.3. La selecció de lectures a l'aula i a la biblioteca. 2.4. La lectura de les imatges. L'àlbum il·lustrat. 2.5. Literatura i territori. 2.6. Lectura i Biblioteca. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 2.1. La lectura per a infants i joves a la premsa. 2.2. Literatura i multiculturalitat. 2.3. La selecció de lectures a l'aula i a la biblioteca. 2.4. La lectura de les imatges. L'àlbum il·lustrat. 2.5. Literatura i territori. 2.6. Lectura i Biblioteca. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19322030 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Literatura per a infants i joves [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Literatura per a infants i joves [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 3.1. Com és la literatura per a les diferents edats? 3.2. La poesia per a infants i joves. 3.3. La literatura juvenil. 3.4. La literatura de tradició oral. 3.5. El teatre per a infants i joves. 3.6. Encontre amb els escriptors, editors, bibliotecaris i llibreters. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 3.1. Com és la literatura per a les diferents edats? 3.2. La poesia per a infants i joves. 3.3. La literatura juvenil. 3.4. La literatura de tradició oral. 3.5. El teatre per a infants i joves. 3.6. Encontre amb els escriptors, editors, bibliotecaris i llibreters. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19322030 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => La lectura. Models de bones pràctiques [NOMBRE_MATERIA_VAL] => La lectura. Models de bones pràctiques [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 4.1. El Pla de Lectura de Centre. 4.2. Lectura, educación literaria y artística. 4.3. La lectura augmentada. 4.4. Les aplicacions de lectura. 4.5. L'àlbum il·lustrat a l'aula i la biblioteca. 4.6. El blog i altres recursos per al foment virtual de la lectura. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 4.1. El Pla de Lectura de Centre. 4.2. Lectura, educación literaria y artística. 4.3. La lectura augmentada. 4.4. Les aplicacions de lectura. 4.5. L'àlbum il·lustrat a l'aula i la biblioteca. 4.6. El blog i altres recursos per al foment virtual de la lectura. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19322030 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Treball fi de curs [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball fi de curs [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Els assistents han de lliurar un treball adequat al seu lloc de treball sobre els continguts de les sessions que pactaran amb la direcció del curs. El treball equival a 3 crèdits. El treball serà tutoritzat per correu electrònic. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp230438 [NOMBRE_PERSONA] => Xavier [APELLIDOS] => Aliaga Villora [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Llicenciat en Filologia Catalana per la Universitat de València, periodista i escriptor [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp131844 [NOMBRE_PERSONA] => Clara [APELLIDOS] => Berenguer Revert [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Llicenciatura en Història de l'Art a Crítica Literària [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp23797 [NOMBRE_PERSONA] => Margarida [APELLIDOS] => Castellano Sanz [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora general d'Innovació Educativa i Ordenació (Generalitat Valenciana) i professora dEducació Secundària [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp252437 [NOMBRE_PERSONA] => Rosa [APELLIDOS] => Cortés Pérez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Lectora professional i editora especialitzada en LIJ. Redactora de llibres escolars de llengua i literatura, i correctora lingüística. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp52750 [NOMBRE_PERSONA] => Antoni [APELLIDOS] => De la Torre Chocano [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Professor d'Educació Secundària, imparteix Valencià: Llengua i Literatura. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni45423 [NOMBRE_PERSONA] => Anna Isabel [APELLIDOS] => Esteve Guillen [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Professora titular del Departament de Filologia Catalana de la Universitat d'Alacant i membre de l'IIFV. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp167877 [NOMBRE_PERSONA] => Carme [APELLIDOS] => Fenoll Clarabuch [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora de la Biblioteca de Palafrugell (Baix Empordà) i cap de gabinet de la Universitat Politècnica de Catalunya. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => uni45424 [NOMBRE_PERSONA] => Maria Àngels [APELLIDOS] => Francés Díez [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Professora al Departament de Filologia Catalana de la Universitat d'Alacant, on imparteix docència en matèria de literatura infantil i juvenil en català [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni35523 [NOMBRE_PERSONA] => Andrea Cecilia [APELLIDOS] => Giráldez Hayes [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Doctora i Filosofia en Ciències de l'Educació i Professora Titular d'Universitat. Consultora Internacional en arts i educació i directora d'e-learning en Growth Coaching International. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => uni18836 [NOMBRE_PERSONA] => Carmen [APELLIDOS] => Gregori Soldevila [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Professora Titular d'Universitat al Departament de Filologia Catalana de la Universitat de València i membre de l'IIFV [NPI] => G5191 [EMAIL_FACULTAD] => cgregori@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => uni7718 [NOMBRE_PERSONA] => Ramón Francisco [APELLIDOS] => Llorens García [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Professor titular de l'Àrea de Llengua i Literatura de la Universitat d'Alacant. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => uni14643 [NOMBRE_PERSONA] => Gemma [APELLIDOS] => Lluch Crespo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Catedrática d'Universitat. Departament de Filologia Catalana. Universitat de València [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => emp100444 [NOMBRE_PERSONA] => Maite [APELLIDOS] => Monar van Vliet [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Doctora en Filologia Catalana. Professora d'Educació Secundària. Valencià. Llengua i Literatura. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => emp324653 [NOMBRE_PERSONA] => Mireia [APELLIDOS] => Munmany Muntal [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora de projectes d'Espais Escrits.Gestora cultural de professió s'ha especialitzat en patrimoni literari. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => uni2034 [NOMBRE_PERSONA] => Miquel [APELLIDOS] => Nicolás Amorós [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Professor Titular d'Universitat. Departament de Filologia Catalana. Universitat de València [NPI] => G7146 [EMAIL_FACULTAD] => nicolas@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => uni12735 [NOMBRE_PERSONA] => María José [APELLIDOS] => Olaciregui Alustiza [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Professora Titular d'Universitat. Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => emp249697 [NOMBRE_PERSONA] => María [APELLIDOS] => Peris Bixquert [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Professora d'Educació Secundària. Especialista en Apps de lectura i de literatura infantil i juvenil [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => uni12870 [NOMBRE_PERSONA] => M. Margarida [APELLIDOS] => Prats Ripoll [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Professora titular de la Facultat dEducació de la Universitat de Barcelona. Investigadora principal del grup de recerca FRAC (formació receptora i anàlisi de competències) i responsable del grup dinnovació docent consolidat GIDC-DLL [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [18] => Array ( [DNI] => uni3332 [NOMBRE_PERSONA] => Ramón J. [APELLIDOS] => Roselló Ivars [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Professor Titular d'Universitat. Departament de Filologia Catalana. Universitat de València [NPI] => H3423 [EMAIL_FACULTAD] => rosello@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [19] => Array ( [DNI] => uni35503 [NOMBRE_PERSONA] => José [APELLIDOS] => Rovira Collado [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Professor del Departament d'Innovació i Formació Didàctica de la Universitat d'Alacant. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [20] => Array ( [DNI] => uni24754 [NOMBRE_PERSONA] => Caterina [APELLIDOS] => Valriu Llinàs [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Catedràtica del Departament de Filologia Catalana de la Universitat de les Illes Balears [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni14643 [NOMBRE_PERSONA] => Gemma [APELLIDOS] => Lluch Crespo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Catedrática d'Universitat. Departament de Filologia Catalana. Universitat de València [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp100444 [NOMBRE_PERSONA] => Maite [APELLIDOS] => Monar van Vliet [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Doctora en Filologia Catalana. Professora d'Educació Secundària. Valencià. Llengua i Literatura. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Diploma d'Especialització en Cultura, Lectura i Literatura per a Infants i Joves


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2019/2020

Tipus de curs: Diploma d'Especialització

Nombre de crèdits: 25.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 25/09/2019

Data inici: Octubre 2019

Data fi: Abril 2020

Matrícula: 680 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Els destinataris als quals ens adrecem són docents de secundària i primària, bibliotecaris, treballadors d'editorials, treballadors de les àrees culturals dels ajuntaments, graduats en Filologia, Documentació, Pedagogia i Magisteri

Modalitat: On-line

Col·laborador: Estructura de Recerca Interdisciplinar de Lectura. ERI-Lectura / Acadèmia Valenciana de la Llengua / Associació d'Editors del País Valencià / Associació d'Escriptors en Llengua Catalana / Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana / Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (OEPLI-IBBY) / Departament de Filologia Catalana. Universitat de Les Illes Balears / Departament de Filologia Catalana. Universitat de València - Estudi General / Departamento de Innovación y Formación didáctica. Universitat d' Alacant / Ediciones Ekaré / Editorial Andana / Editorial Bromera / FULL-Fundació pel Llibre i la Lectura / Fundació Bromera per al Foment de la Lectura / Sembra Llibres / Subdirecció General del Llibre, Arxius i Biblioteques. Generalitat Valenciana

Lloc d'impartició: Online

Horari: Online, Aquest diploma s'imparteix NOMÉS en català

Més informació

Objectius del curs

1. Conèixer i analitzar les mostres de la cultura, la lectura i la literatura adreçades als infants i adolescents.
2. Entendre la cultura, la lectura i la literatura des de la diversitat cultural.
3. Usar criteris per seleccionar les propostes lectores adequades a cada destinatari.

Leer más

Objectius professionals

Docència en l'educació secundària, primària i infantil; formació en lectura i literatura per a infants i joves de psicòlegs i pedagogs; àmbit de la biblioteca escolar i pública; promoció de la lectura en àmbits públics i privats; àrees culturals dels ajuntaments; treball en les editorials tant promoció de la lectura com formació de col·leccions, elaboració de plans lectors, etc.

OPINIONS

5 Valoració mitjana (2 valoracions)
Des del meu punt de vista com a docent, m'agradaria recomanar totalment aquest Diploma. Em vaig apuntar perquè m'agradaba molt llegir, la literatura i fomentar la lectura a clase i als més menuts, ja que pense que és esencial ferho en aquestes edats. Aquest curs m'ha ajudat molt a dur endavant projectes en aquest sentit, ens ha aportat una gran quantitat de recursos per a treballar en l'aula, i per a totes les edats, metodologies i maneres de treballar, recomanacions de llibres, autors, llibreries, gèneres textuals, ens ha ajudat a incorporar les TIC en la lectura, en definitiva un munto de coses que em faran més fácil el meu treball a l'aula i que m'han fet descubrir molts aspectos que fins fa res desconeixia. Per tant, ha estat un plaer, l'acabe molt content, satisfet i amb molts més coneixements!!
Luis Miguel Pastor Pastor (Docent) valoració:
5
El Diploma m'ha aportat moltíssima informació que, com a docent, ja he començat a aplicar; de fet, els meus alumnes de 1r de Batxillerat están enfeinats amb la creació d'un blog on estem iniciant el camí de la lectura augmentada de terra baixa, d'Àngel Guimerà. Evidentment, la tasca eixirà como eixirà perquè ni ells en són experts, ni jo menys, però la il.lusió i les ganes crec que compensaran els resultats i, amb el temps, la cosa millorarà. Els models de bones pràctiques han estat molt interessants i pense que donen llum i ànims per seguir endavant. En definitiva, ha estat un inmens plaer cursar aquest Diploma perquè m'ha enriquit a molts nivells.
Vicente Aleixandre Lluch (Docent) valoració:
5

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò