10a Edició - Codi 20123340

Array ( [CODIGO] => 20123340 [EDICION] => 10 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 900 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 33.00 [FECHA_INICIO] => 25/11/2020 [FECHA_FIN] => 30/09/2021 [LUGAR] => Online, sesiones presenciales voluntarias. [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Dret Financer i Història del Dret [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 30/11/2021 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => CEPES / Caixa Popular-Caixa Rural Coop. C.V. / Generalitat Valenciana / Gredos San Diego Sociedad Cooperativa Madrileña [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 32 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Diploma en la Gestión Contable de Cooperativas Online [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => María [GESTOR_APELLIDOS] => Palau Montoro [GESTOR_EMAIL] => maria.palau@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Jorge [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Bueno [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => jorge.bueno@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Diploma d'Especialització en Gestió Tributària i Comptable per a Cooperatives [TITULACION] => Diploma d'Especialització [HORARIO] => Online, [REQUISITOS_TITULACION] => Grau/Llicenciatura/Diplomatura. Estudiants als quals els quede menys d'un 10% dels crèdits necessaris per a obtenir el seu títol de grau. Condicionats a l'obtenció del titule en el mateix any acadèmic. [REQUISITOS_OTROS] => Formació Professional de Grau superior en matèries relacionades amb el dret o l'empresa, si bé en aquests casos no podran obtenir el títol de diploma i solament se'ls podrà expedir una "certificació d'aprofitament" Experiència en assessorament fiscal o comptable, si bé en aquests casos no podran obtenir el títol de diploma i solament se'ls podrà expedir una "certificació d'aprofitament" [ARG_VENTA] => El curs està pensat per a omplir el buit actualment existent en la formació dels assessors comptables i fiscals en matèria de cooperatives, així com per a la millor capacitació dels responsables dels Departaments corresponents de les Organitzacions regionals i nacionals, així com de les cooperatives de major grandària, i dels grups cooperatius. Amb el curs es pretén, addicionalment, generar un punt de trobada posterior dels ex alumnes i els professors, de manera que es mantinga la dinàmica d'actualització, etc. Per a açò, s'ha habilitat una comunitat virtual de ex alumnes dins de la plataforma de ADEIT (Fundació Universitat- Empresa). [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metododogía online permet traslladar l'experiència formativa a l'AULA VIRTUAL, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constituïx com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat té a la seua disposició en l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs. A més comptarà, si és el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, enllaços d'interés, bibliografía, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACIÓ CONSTANT Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna. Els FÒRUMS de debat són espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, així com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qüestions. També permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els fòrums fomenten la participació, la col·laboració i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportació, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. S'oferix també la possibilitat de comunicar-se en temps real a través d'un XAT. Este mecanisme és útil quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i síncron. L'Aula Virtual disposa d'un sistema de VIDEOCONFERÈNCIA que permetrà aprofundir en distints continguts, discutir casos pràctics, i assistir a presentacions en què els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experiències. Un eix fonamental en la formació on line és el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a través d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACIÓ CONTÍNUA Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluació contínua, que servirà per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matèries. Amb caràcter general es valorarà, a més de la participació i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els fòrums, així com el coneixement adquirit i demostrat a través de la realització de proves com ara qüestionaris tipus test, casos pràctics, activitats de desenvolupament, etc. Els participants hauran de complir amb els requisits i estàndards d'aprenentatge i dedicació establits pels diferents docents del curs. SUPORT PERSONALITZAT L'alumnat està acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposició per a facilitar-li l'aprenentatge. Este col·lectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadèmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tècnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals. Encara que és el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudarà a fer que aprofite amb èxit el curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Assessor fiscal, Departament d'administració d'una cooperativa, entitat representativa, etc. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2020/2021 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20123340 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Régimen económico de la cooperativa - Introducción a los conceptos contables básicos - La contabilidad como sistema de información empresarial - La riqueza y la renta empresarial - El método contable. - El ciclo contable - Introducción a los conceptos tributarios básicos - Sistema fiscal español recayente sobre las empresas [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20123340 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Planificación contable española - Introducción a la contabilidad de las sociedades cooperativas - Estructura y contenido de las normas de adaptación sobre los aspectos contables de las sociedades cooperativas - Aportaciones al capital social - Fondos de reserva específicos - Fondos subordinados y otros medios de financiación - Fondos de educación, formación y promoción de las sociedades cooperativas - Operaciones ordinarias con socios - El resultado y su distribución - Cuentas anuales de las cooperativas. Caso práctico de contabilidad [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20123340 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Constitución de la cooperativa, ampliación de capital, disolución - Deberes formales. Cumplimiento por vía telemática - Retenciones a realizar por la cooperativa - Cooperativas meramente protegidas: requisitos - Cooperativas especialmente protegidas - Beneficios fiscales para las cooperativas [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20123340 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Aspectos generales del impuesto - Ajustes derivados de la LIS - Resultados Cooperativos y Extracooperativos - Valoración de las operaciones con socios - Gastos deducibles - Liquidación del Impuesto (2) Caso práctico de Impuesto sobre Sociedades [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20123340 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Aspectos generales del IVA en las cooperativas (I). Estudio especial del hecho imponible y las exenciones. - Aspectos generales del IVA en las cooperativas (II). Estudio especial de las subvenciones y tipos de gravamen. - Aspectos generales del IVA en las cooperativas (III). Estudio especial de las deducciones y el régimen de prorrata. - Las cooperativas y el comercio exterior. - El IVA en las cooperativas agroalimentarias, de servicios y de viviendas. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20123340 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Modelos de empresas de Economía Social y la aplicación del Derecho del Trabajo a las cooperativas - Condiciones de trabajo, suspensión y extinción de la relación societaria - El fomento del empleo en las cooperativas - Las descentralización producitva, grupos cooperativos y cambios de titularidad - La prevención de riesgos laborales en las Cooperativas - Negociación colectiva y conflictos de trabajo en las cooperativas - Protección social - El IRPF en los socios de cooperativas [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20123340 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 9 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Aspectos que se ven: - Cierre contable - Contabilización del IS - Ajustes fiscales - Separación de resultados cooperativos y extracooperativos - Pagos fraccionados - IVA [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni57964 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Alegre Nueno [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H7079 [EMAIL_FACULTAD] => Manuel.Alegre@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni24842 [NOMBRE_PERSONA] => María del Pilar [APELLIDOS] => Alguacil Marí [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Financer i Història del Dret. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9196 [EMAIL_FACULTAD] => pilar.alguacil@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni26863 [NOMBRE_PERSONA] => María del Pilar [APELLIDOS] => Bonet Sánchez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Financer i Història del Dret. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp100943 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Cubedo Tortonda [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor de contabilidad. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni49463 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos [APELLIDOS] => Vargas Vasserot [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Catedrático de Derecho Mercantil. Universidad de Almería [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp35794 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Villanueva Toran [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director General. Versis Consulting Coop.V. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24842 [NOMBRE_PERSONA] => María del Pilar [APELLIDOS] => Alguacil Marí [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Financer i Història del Dret. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9196 [EMAIL_FACULTAD] => pilar.alguacil@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Diploma d'Especialització en Gestió Tributària i Comptable per a Cooperatives


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2020/2021

Tipus de curs: Diploma d'Especialització

Nombre de crèdits: 33.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 30/11/2021

Data inici: Novembre 2020

Data fi: Setembre 2021

Matrícula: 900 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Grau/Llicenciatura/Diplomatura. Estudiants als quals els quede menys d'un 10% dels crèdits necessaris per a obtenir el seu títol de grau. Condicionats a l'obtenció del titule en el mateix any acadèmic.
Formació Professional de Grau superior en matèries relacionades amb el dret o l'empresa, si bé en aquests casos no podran obtenir el títol de diploma i solament se'ls podrà expedir una "certificació d'aprofitament"
Experiència en assessorament fiscal o comptable, si bé en aquests casos no podran obtenir el títol de diploma i solament se'ls podrà expedir una "certificació d'aprofitament"

Modalitat: On-line

Col·laborador: CEPES / Caixa Popular-Caixa Rural Coop. C.V. / Generalitat Valenciana / Gredos San Diego Sociedad Cooperativa Madrileña

Lloc d'impartició: Online, sesiones presenciales voluntarias.

Horari: Online,

Més informació

Objectius del curs

El curs està pensat per a omplir el buit actualment existent en la formació dels assessors comptables i fiscals en matèria de cooperatives, així com per a la millor capacitació dels responsables dels Departaments corresponents de les Organitzacions regionals i nacionals, així com de les cooperatives de major grandària, i dels grups cooperatius.

Leer más

Objectius professionals

Assessor fiscal, Departament d'administració d'una cooperativa, entitat representativa, etc.

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò