1a Edició - Codi 23117020

Microcredenciales FSE
Array ( [CODIGO] => 23117020 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 190 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 3.00 [FECHA_INICIO] => 28/10/23 [FECHA_FIN] => 16/12/23 [LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => 0 [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 22/09/23 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Programa de Formació [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 35 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => María [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Buades Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => maria.buades@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Microcredencial Universitària en Empreses Multinacionals de Països Emergents [TITULACION] => Microcredencial Universitari [HORARIO] => Dissabte de 10 a 14h [REQUISITOS_TITULACION] => Estudiants i professionals amb formació o pràctica en Direcció d'Empreses [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => El curs té com a principals objectius: - Desenvolupar la capacitat per a interpretar les condicions dels entorns institucionals dels mercats emergents - Comprendre les característiques i l'impacte de les empreses multinacionals de països emergents - Entendre els avantatges competitius, les estratègies i els processos d'internacionalització de les empreses multinacionals de països emergents - Assimilar els reptes que suposa a les empreses de països desenvolupats competir enfront d'empreses multinacionals de països emergents [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024 [MODALIDAD_EVALUACION] => Les diferents sessions presenten un format similar. El professorat realitzarà la presentació dels continguts teòrics, convidant a l'estudiant a la lectura de la bibliografia recomanada i a la reflexió crítica sobre la matèria. Simultàniament a la presentació dels professors s'intercalarà en anàlisis de casos pràctics i exercicis relacionats amb el tema. En les sessions pràctiques els estudiants podran realitzar breus exposicions de treballs [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Formació orientada a professionals que participen en el disseny o implantació de l'estratègia internacional de l'empresa, expatriats que desenvolupen la seua carrera professional en mercats emergents i gerents que analitzen l'estratègia dels seus actuals o potencials competidors [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2023/2024 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23117020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => L'empresa multinacional [NOMBRE_MATERIA_VAL] => L'empresa multinacional [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Últimes tendències en comerç i inversió internacional - Definició d'empresa multinacional - El paradigma eclèctic de la internacionalització - Els processos d'internacionalització - Estratègia i estructura de l'empresa multinacional [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Últimes tendències en comerç i inversió internacional - Definició d'empresa multinacional - El paradigma eclèctic de la internacionalització - Els processos d'internacionalització - Estratègia i estructura de l'empresa multinacional [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23117020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Els mercats emergents [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Els mercats emergents [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Definició de mercats emergents - Context institucional en els mercats emergents - El paper de l'Estat i les multinacionals de capital públic - Governança en els mercats emergents [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Definició de mercats emergents - Context institucional en els mercats emergents - El paper de l'Estat i les multinacionals de capital públic - Governança en els mercats emergents [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23117020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Mercats emergents asiàtics [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Mercats emergents asiàtics [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Els mercats emergents asiàtics - Tigres, dracs i altres mercats emergents asiàtics - Xina: sistema polític i econòmic - Xina: cultura i negocis - Les empreses multinacionals xineses - Índia: cultura, negocis i empreses multinacionals. Les grans multinacionals índies - Cultura i negocis a Àsia Central - Cultura i negocis a Orient Mitjà [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => Els mercats emergents asiàtics - Tigres, dracs i altres mercats emergents asiàtics - Xina: sistema polític i econòmic - Xina: cultura i negocis - Les empreses multinacionals xineses - Índia: cultura, negocis i empreses multinacionals. Les grans multinacionals índies - Cultura i negocis a Àsia Central - Cultura i negocis a Orient Mitjà [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23117020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Les multillatines [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Les multillatines [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Context institucional a Amèrica Llatina - Les multillatines - Inversió exterior i efecte spillover a Amèrica Llatina [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Context institucional a Amèrica Llatina - Les multillatines - Inversió exterior i efecte spillover a Amèrica Llatina [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 23117020 [AÑO_CURSO] => 35 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Mercats emergents a Àfrica [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Mercats emergents a Àfrica [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Context institucional a Àfrica - Cultura i negocis al Magreb - Cultura i negocis a Àfrica subsahariana [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Context institucional a Àfrica - Cultura i negocis al Magreb - Cultura i negocis a Àfrica subsahariana [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni25185 [NOMBRE_PERSONA] => María dels Ángels [APELLIDOS] => Dasí Coscollar [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4131 [EMAIL_FACULTAD] => angels.dasi@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni23875 [NOMBRE_PERSONA] => Fidel [APELLIDOS] => León Darder [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4133 [EMAIL_FACULTAD] => Fidel.leon@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni23875 [NOMBRE_PERSONA] => Fidel [APELLIDOS] => León Darder [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Direcció d'Empreses "Juan José Renau Piqueras". Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4133 [EMAIL_FACULTAD] => Fidel.leon@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Microcredencial Universitària en Empreses Multinacionals de Països Emergents


Metodologia

Les diferents sessions presenten un format similar. El professorat realitzarà la presentació dels continguts teòrics, convidant a l'estudiant a la lectura de la bibliografia recomanada i a la reflexió crítica sobre la matèria. Simultàniament a la presentació dels professors s'intercalarà en anàlisis de casos pràctics i exercicis relacionats amb el tema. En les sessions pràctiques els estudiants podran realitzar breus exposicions de treballs

Solicita información

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

FAQS
 
Imprimir la informaciò