6a Edició - Codi 19412350

Array ( [CODIGO] => 19412350 [EDICION] => 6 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 550 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 25.00 [FECHA_INICIO] => 31/10/2019 [FECHA_FIN] => 13/06/2020 [LUGAR] => Facultad de Magisterio [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Facultat de Magisteri [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 15/10/2019 [AREA] => 4 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => Facultat de Magisteri [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Federación para la Mediación de la Comunidad Valenciana (FEPAMED-CV) / In Valencia Mediación (IVMED) / Instituto de E.S. San Vicente Ferrer [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 31 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Diploma de Formación de Mediadores en Contextos Educativos [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Charo [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Vázquez Santos [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => charo.vazquez@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Ciències de l´Educació [NOMBRE_CURSO] => Diploma d'Especialització de Formació de Mediadors en Contextos Educatius: La Mediació a l'Escola i en la Xarxa [TITULACION] => Diploma d'Especialització [HORARIO] => Dimarts i dijous de 17.30 a 21.30 h., [REQUISITOS_TITULACION] => Persones Llicenciades, Graduades o Diplomades de qualsevol titulació, especialmente en magisteri, treball social, educació social, pedagogia, psicologia...Master en Professor d'Educació Secundària i d'Investigació en Didàctiques Específiques. Estudiants als que li falten menys del 10% dels crédits del plan nou. Aquest estudiantes es comprometen a tindre la llicenciatura o el grau abans de que finalitze el curs. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Aquest diploma d'especialització té entre els seus objectius el de sensibilitzar els estudiants per al tractament educatiu dels conflictes escolars i descobrir la perspectiva positiva del conflicte, aprendre a analitzar conflictes i a aplicar la legislació vigent, conèixer diversos processos de resolució de conflictes i ciberconflictos, presentar l'aportació de la mediació escolar a curt, mitjà i llarg termini i adquirir les estratègies i habilitats necessàries per a complir la funció. També treballarem la identificació i tractament de l'assetjament escolar i tècniques d'educació emocional, així com estudi de casos i pràctiques directes. Es va a treballar la relació entre neurociència, comportamento i mediació [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Completen la formació dels següents professionals i està reforçat per l'ORDE 62/2014, de 28 de juliol, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual s'actualitza la normativa que regula l'elaboració dels plans de convivència en els centres educatius de la Comunitat Valenciana i s'establixen els protocols d'actuació i intervenció davant de supòsits de violència escolar: - Mestres i mestres d'infantil i primària de qualsevol especialitat - Professorat de secundària de qualsevol especialitat - Professorat universitari de qualsevol especialitat - Orientadors i orientadores dels servicis psicopedagògics i dels centres educatius - Professionals de la Psicologia, Pedagogia o Psicopedagogia - Treballadors i educadors socials - Másteres en Educació o en Didàctiques específiques - Membres de comissions de convivència o de consells escolars [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2019/2020 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19412350 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Educació i conflicte: conflicte, disrupció i violència - Assetge escolar - Afrontament de conflictes des de l'educació per a la convivència. - Competències i desenvolupament moral - Regulació normativa de la mediació escolar i de la convivència escolar. - Organismes i recursos de l'administració educativa en convivència escolar - Documents organitzatius dels centres en matèria de convivència escolar: RRI i plans de convivència. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Educació i conflicte: conflicte, disrupció i violència - Assetge escolar - Afrontament de conflictes des de l'educació per a la convivència. - Competències i desenvolupament moral - Regulació normativa de la mediació escolar i de la convivència escolar. - Organismes i recursos de l'administració educativa en convivència escolar - Documents organitzatius dels centres en matèria de convivència escolar: RRI i plans de convivència. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19412350 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Concepte de Mediació escolar - Fases d'una mediació - Perfil d'una persona mediadora - Labors de l'equip de mediació - Estudie de casos. Exemples pràctics. Assistència a pràctiques de mediació com observadors [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Concepte de Mediació escolar - Fases d'una mediació - Perfil d'una persona mediadora - Labors de l'equip de mediació - Estudie de casos. Exemples pràctics. Assistència a pràctiques de mediació com observadors [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19412350 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Programes educatius de resposta no violenta als conflictes (història, exemples, limitacions, implementació) - Implementació de la mediació en els centres. Cultura de mediació - Els mediadors en els centres: selecció i formació. - Materials per a la formació. - Creació i acció d'una comissió de convivència - Observació directa i anàlisi d'un equip de mediació real -La mediació des de la perspectiva de la funció directiva -Estudi del funcionament d'un centre que té implantada la mediació: procés de selecció formació i implantació -Millores que es produeixen en els centres després de la implantació de la cultura de mediació: estudi de casos reals [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Programes educatius de resposta no violenta als conflictes (història, exemples, limitacions, implementació) - Implementació de la mediació en els centres. Cultura de mediació - Els mediadors en els centres: selecció i formació. - Materials per a la formació. - Creació i acció d'una comissió de convivència - Observació directa i anàlisi d'un equip de mediació real -La mediació des de la perspectiva de la funció directiva -Estudi del funcionament d'un centre que té implantada la mediació: procés de selecció formació i implantació -Millores que es produeixen en els centres després de la implantació de la cultura de mediació: estudi de casos reals [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19412350 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Habilitats del professorat per a l'exercici de la tutoria -Estratègies per a l'acció tutorial . respecte a l'alumnat, per a afavorir la convivència en l'aula i el centre educatiu. . respecte al professorat, per a aconseguir la coordinació necessària en el treball dels equips docents. . respecte a la famílies, per a aconseguir la necessària implicació i compromís en el procés educatiu dels seus fills i filles. - Assetjament escolar: detecció i intervenció - Estratègies d'Inclusió amb alumnes de Necessitats Educatives Especials en l'aula - L'estructura cooperativa de l'aprenentatge i la seua relació amb la convivència. Equips cooperatius i relacions interpersonals -La participació social i ciutadana des de la escola [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Habilitats del professorat per a l'exercici de la tutoria -Estratègies per a l'acció tutorial . respecte a l'alumnat, per a afavorir la convivència en l'aula i el centre educatiu. . respecte al professorat, per a aconseguir la coordinació necessària en el treball dels equips docents. . respecte a la famílies, per a aconseguir la necessària implicació i compromís en el procés educatiu dels seus fills i filles. - Assetjament escolar: detecció i intervenció - Estratègies d'Inclusió amb alumnes de Necessitats Educatives Especials en l'aula - L'estructura cooperativa de l'aprenentatge i la seua relació amb la convivència. Equips cooperatius i relacions interpersonals -La participació social i ciutadana des de la escola [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19412350 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Perspectiva de gènere - El gènere en l'educació per a la convivència - Estratègies de resolució de conflictes des de la perspectiva de gènere. Tipus de conflictes escolars - La mediació com a instrument per a aconseguir la igualtat de gènere en l'àmbit educatiu. Estratègies per a la detecció i prevenció de la violència de gènere en l'adolescència. .Tècniques de Comunicació i aprenentatge emocional des de la perspectiva de gènere . Bones pràctiques en mediació des de la perspectiva de gènere en els centres educatius. . Parelles Internet [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Perspectiva de gènere - El gènere en l'educació per a la convivència - Estratègies de resolució de conflictes des de la perspectiva de gènere. Tipus de conflictes escolars - La mediació com a instrument per a aconseguir la igualtat de gènere en l'àmbit educatiu. Estratègies per a la detecció i prevenció de la violència de gènere en l'adolescència. .Tècniques de Comunicació i aprenentatge emocional des de la perspectiva de gènere . Bones pràctiques en mediació des de la perspectiva de gènere en els centres educatius. . Parelles Internet [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19412350 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => APRENENTATGE EMOCIONAL PER Al CONTROL DE LES EMOCIONS .El paper de les emocions / Quan l'emoció no es controla .Programa de control: o Combatre la reactivitat biològica " Entrenament en respiracions " Entrenament en relaxació o Aprendre a pensar en positiu o Detectar creences irracionals o disfuncionales o Aprendre a substituir-les per creences racionals, funcionals. o Aprendre a flexibilitzar pensament. o Estils de Comunicació interpersonal o Agressiu/assertiu/passiu o Fomentar un estil de comunicació assertiu. o Exercitar la manera en què diem que no , demanem un canvi de conducta , afrontem una crítica defensem els nostres drets, punts de vista , etc. o Control de la ira: o Temps fora, reestructuració cognitiva, control emocional. o Col·locar-se en el lloc de l'altre: l'empatia o Créixer-se davant les adversitats: la resiliència. A través de: " Fomentar una autoestima positiva, " Combatre la indefensió apresa , si escau. " Augmentar la tolerància a la frustració o Tècnica de la Comunicació eficaç, que consta de: " Comunicació positiva " Escolta activa o Tècnica de resolució de problemes. - Taller d'educació emocional i resolució de conflictes NEUROCOGNICIÓN EN LA MEDIACIÓ ESCOLAR I EN LA XARXA o Neurociencia i aprenentatge o Entenent els 3 cervells: Emocional, Racional i Social o Maduració cerebral i adquisició de competències o Ment Conscient i Inconscient o Conducta Desadaptada: Genètica o Ambient? o Noves tecnologies, nous cervells, noves formes de relació interpersonal o Comorbilidad en l'estudiant conflictiu o Addicció a noves tecnologies-cervell addicte i les seues conseqüències o Neurociencia en la resolució de conflictes: Reestructuració Neurocognitiva i neuroemocional o Metaconsciencia per a una Medicació reeixida [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => APRENENTATGE EMOCIONAL PER Al CONTROL DE LES EMOCIONS .El paper de les emocions / Quan l'emoció no es controla .Programa de control: o Combatre la reactivitat biològica " Entrenament en respiracions " Entrenament en relaxació o Aprendre a pensar en positiu o Detectar creences irracionals o disfuncionales o Aprendre a substituir-les per creences racionals, funcionals. o Aprendre a flexibilitzar pensament. o Estils de Comunicació interpersonal o Agressiu/assertiu/passiu o Fomentar un estil de comunicació assertiu. o Exercitar la manera en què diem que no , demanem un canvi de conducta , afrontem una crítica defensem els nostres drets, punts de vista , etc. o Control de la ira: o Temps fora, reestructuració cognitiva, control emocional. o Col·locar-se en el lloc de l'altre: l'empatia o Créixer-se davant les adversitats: la resiliència. A través de: " Fomentar una autoestima positiva, " Combatre la indefensió apresa , si escau. " Augmentar la tolerància a la frustració o Tècnica de la Comunicació eficaç, que consta de: " Comunicació positiva " Escolta activa o Tècnica de resolució de problemes. - Taller d'educació emocional i resolució de conflictes NEUROCOGNICIÓN EN LA MEDIACIÓ ESCOLAR I EN LA XARXA o Neurociencia i aprenentatge o Entenent els 3 cervells: Emocional, Racional i Social o Maduració cerebral i adquisició de competències o Ment Conscient i Inconscient o Conducta Desadaptada: Genètica o Ambient? o Noves tecnologies, nous cervells, noves formes de relació interpersonal o Comorbilidad en l'estudiant conflictiu o Addicció a noves tecnologies-cervell addicte i les seues conseqüències o Neurociencia en la resolució de conflictes: Reestructuració Neurocognitiva i neuroemocional o Metaconsciencia per a una Medicació reeixida [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 19412350 [AÑO_CURSO] => 31 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => - Pla director per a la convivència i seguretat en els centres escolars - Modalitats de la mediació policial/ comunitària-intercultural (preventiva, rehabilitadora i transformadora) - Actuació policial en centres escolars (programa safe school) - Programes de mediació policial europeus i la seua relació amb escoles europees i espanyoles - Exercicis i casos pràctics - Utilització de la xarxa per part dels menors. bretxa digital xoc cultural. Codi penal. Cultura de la privadesa. Rastre digital. Reputació online. riscos i perills en la xarxa . Incomunicació en la xarxa . Ús abusiu o addicció . Accés a continguts inadequats . Tipus d'assetjament: ciberbullyng grooming sexting i uns altres . Xarxes socials en diferents suports . Intervenció davant conflictes en la xarxa. nivells parentals, escolars policials. Mediació i ajuda [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => - Pla director per a la convivència i seguretat en els centres escolars - Modalitats de la mediació policial/ comunitària-intercultural (preventiva, rehabilitadora i transformadora) - Actuació policial en centres escolars (programa safe school) - Programes de mediació policial europeus i la seua relació amb escoles europees i espanyoles - Exercicis i casos pràctics - Utilització de la xarxa per part dels menors. bretxa digital xoc cultural. Codi penal. Cultura de la privadesa. Rastre digital. Reputació online. riscos i perills en la xarxa . Incomunicació en la xarxa . Ús abusiu o addicció . Accés a continguts inadequats . Tipus d'assetjament: ciberbullyng grooming sexting i uns altres . Xarxes socials en diferents suports . Intervenció davant conflictes en la xarxa. nivells parentals, escolars policials. Mediació i ajuda [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp47392 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio [APELLIDOS] => Berlanga Sánchez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Inspector Policia Local. Coordinador Operativo del servicio de mediación policial de Valencia. Experto Europeo en Prevención y Lucha Contra el Crimen. European Project Assistant Secretaría de Jefatura. Policía Local Valencia [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp41310 [NOMBRE_PERSONA] => Juan Marcos [APELLIDOS] => Calatayud Giner [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director. Instituto de E.S. San Vicente Ferrer, instituto ganador de numerosos premios del día Europeo de la Mediación [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp295678 [NOMBRE_PERSONA] => Inmaculada [APELLIDOS] => Cardona González [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesora de la Asociación Valenciana de Paralíticos Cerebrales (AVAPACE). Maestra especialista en Pedagogía Teraputica. Experta de reconocimiento nacional en integración y autismo. Pionera en la formación de aulas CYL. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni23467 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos [APELLIDOS] => Caurín Alonso [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de Universidad. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. Coordinador de Igualdad, convivencia y Mediación del IES San Vicente Ferrer. Miembro de Grupos de Innovación Educativa. [NPI] => M9554 [EMAIL_FACULTAD] => carcaua@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp102591 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => García Platas [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Oficial Coordinador de la Policía de Barrio. Oficial Coordinador de la Policía de Barrio en la segunda Unidad de Distrito (Ruzafa) de la Policía Local de Valencia. Diplomado en Relaciones humanas, Educación y Administración Familiar (Facultad de Psicología de Universidad de Valencia). Policía Científica (2003). Experto en ciudadanía digital y acoso en la red. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp102590 [NOMBRE_PERSONA] => Vicent [APELLIDOS] => Ginés Romero [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Graduado en magisterio. Formador de equipos de mediación escolar. Maestro Especializado en Educación Primaria [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => emp50824 [NOMBRE_PERSONA] => María Cristina [APELLIDOS] => Gutiérrez Soler [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora. Ayuntamiento de Benissanó [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp102273 [NOMBRE_PERSONA] => María Dolores [APELLIDOS] => Haro Martínez [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Educadora. Autora del libro SOY MEDIADOR, SOY MEDIADORA, programa de Mediación Escolar. Directora de Emoción y Mediación, (www.emocionymediacion.com). [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni43152 [NOMBRE_PERSONA] => José Francisco [APELLIDOS] => Mazón Herrero [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Director Científico del Instituto Valenciano de Neurociencias (IVANN). Neuropsicólogo Clñinico. Profesor Asociado de Universidad Departament de Psicobiologia, Universitat de València [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => uni25877 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio José [APELLIDOS] => Morales Hernandez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => M9739 [EMAIL_FACULTAD] => anmoher@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => emp334110 [NOMBRE_PERSONA] => Arantxa [APELLIDOS] => Parra Villena [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Grado de Maestro/a en Educación Primaria [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => uni43234 [NOMBRE_PERSONA] => Silvia [APELLIDOS] => Puerta Rubio [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Didàctica i Organització Escolar. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => emp26979 [NOMBRE_PERSONA] => Antonio [APELLIDOS] => Ramos Olivares [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Jefe de Servicio de Ordenación Académica. Conselleria d'Educació de la Generalitat Valenciana [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => emp102588 [NOMBRE_PERSONA] => Sonia [APELLIDOS] => Sancho Vicente [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciada en derecho. Inspectora de Educación. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => emp102587 [NOMBRE_PERSONA] => Juan Pedro [APELLIDOS] => Serrano Latorre [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Pedagogo y diplomado en magisterio. Profesor de secundaria. Experto en enseñanza en contextos difíciles. Miembro de Grupos de Innovación Educativa. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => emp102592 [NOMBRE_PERSONA] => Juan [APELLIDOS] => Simarro García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Maestro, Pedagogo y Orientador Escolar. Experto en enseñanza en contextos difíciles. Miembro de Grupos de Innovación Educativa. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => uni59337 [NOMBRE_PERSONA] => Marta [APELLIDOS] => Talavera Ortega [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Contratada Doctora. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. Vicedecana de Prácticas de la Facultad de Magisterio. [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => uni59342 [NOMBRE_PERSONA] => Raúl [APELLIDOS] => Tárraga Mínguez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Titular de Universidad. Departament de Didàctica i Organització Escolar. Universitat de València. [NPI] => I5116 [EMAIL_FACULTAD] => tamin@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [18] => Array ( [DNI] => uni31477 [NOMBRE_PERSONA] => María Isabel [APELLIDOS] => Viana Orta [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Educació Comparada i Història de l'Educació. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Ayudante/a Doctor/a [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [19] => Array ( [DNI] => emp144665 [NOMBRE_PERSONA] => María Dolores [APELLIDOS] => Vidal Conesa [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciada en Filosofía y C.C. Educación. U.V . Máster en Género y Políticas igualdad. U.V. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni23467 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos [APELLIDOS] => Caurín Alonso [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Profesor Asociado de Universidad. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials. Universitat de València. Coordinador de Igualdad, convivencia y Mediación del IES San Vicente Ferrer. Miembro de Grupos de Innovación Educativa. [NPI] => M9554 [EMAIL_FACULTAD] => carcaua@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni19191 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Monfort Pañego [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Diploma d'Especialització de Formació de Mediadors en Contextos Educatius: La Mediació a l'Escola i en la Xarxa


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2019/2020

Tipus de curs: Diploma d'Especialització

Nombre de crèdits: 25.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 15/10/2019

Data inici: Octubre 2019

Data fi: Juny 2020

Matrícula: 550 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Persones Llicenciades, Graduades o Diplomades de qualsevol titulació, especialmente en magisteri, treball social, educació social, pedagogia, psicologia...Master en Professor d'Educació Secundària i d'Investigació en Didàctiques Específiques. Estudiants als que li falten menys del 10% dels crédits del plan nou. Aquest estudiantes es comprometen a tindre la llicenciatura o el grau abans de que finalitze el curs.

Modalitat: Presencial

Patrocinador:  / 

Col·laborador: Facultat de Magisteri  /  Federación para la Mediación de la Comunidad Valenciana (FEPAMED-CV) / In Valencia Mediación (IVMED) / Instituto de E.S. San Vicente Ferrer

Lloc d'impartició: Facultad de Magisterio

Horari: Dimarts i dijous de 17.30 a 21.30 h.,

Més informació

Objectius del curs

Aquest diploma d'especialització té entre els seus objectius el de sensibilitzar els estudiants per al tractament educatiu dels conflictes escolars i descobrir la perspectiva positiva del conflicte, aprendre a analitzar conflictes i a aplicar la legislació vigent, conèixer diversos processos de resolució de conflictes i ciberconflictos, presentar l'aportació de la mediació escolar a curt, mitjà i llarg termini i adquirir les estratègies i habilitats necessàries per a complir la funció. També treballarem la identificació i tractament de l'assetjament escolar i tècniques d'educació emocional, així com estudi de casos i pràctiques directes.

Leer más

Objectius professionals

Completen la formació dels següents professionals i està reforçat per l'ORDE 62/2014, de 28 de juliol, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual s'actualitza la normativa que regula l'elaboració dels plans de convivència en els centres educatius de la Comunitat Valenciana i s'establixen els protocols d'actuació i intervenció davant de supòsits de violència escolar:

- Mestres i mestres d'infantil i primària de qualsevol especialitat

Leer más

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò