1a Edició - Codi 21234020

Array ( [CODIGO] => 21234020 [EDICION] => 1 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 650 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 8.00 [FECHA_INICIO] => 24/11/2021 [FECHA_FIN] => 23/02/2022 [LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament d'Economia Aplicada [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 30/09/2021 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Culturalink / Milmoh [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 33 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => tecnicas-cuantitativas-analisis-cultura [GESTOR_NOMBRE] => Mariam [GESTOR_APELLIDOS] => Conca [GESTOR_EMAIL] => marian.conca@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => María [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Buades Asensi [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => maria.buades@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari en Tècniques Quantitatives per a l'Anàlisi de la Cultura [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => Dijous i divendres de 16.00 a 21.00 i Dissabtes de 9.00 a 14.00 hores [REQUISITOS_TITULACION] => Títol de Batxiller o de Formació Professional Superior i/o experiència professional contrastada en el sector de la cultura i la creativitat. SERÀ NECESSARI ACUDIR A LES SESSIONS AMB UN EQUIP INFORMÀTIC [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Els objectius del curs són dotar de capacitats i habilitats als gestors i gestores culturals per a analitzar dades relatives al comportament dels agents i empreses culturals [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => - Activitats presencials: L'assignatura s'impartirà mitjançant classes expositives en les quals es presenten els conceptes i resultats més importants que s'acompanyaran d'exemples. Aquestes classes són impartides, no necessàriament com a lliçó magistral, sinó procurant una participació activa de l'alumnat en la dinàmica d'aquestes. El desenvolupament d'aquestes classes es recolza habitualment en presentacions. - Activitats no presencials: Treball autònom de l'estudiant: l'estudiant disposarà de diferents materials en la web de l'assignatura (guia docent, calendari, materials didàctics, etc.) amb la finalitat d'orientar i facilitar l'estudi dels continguts del temari. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Gestió d'empreses dels sectors culturals i creatius Responsables de polítiques orientades als sectors culturals i creatius Analistes de dades i consultors [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2021/2022 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21234020 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Estadístiques i tècniques per a l'anàlisi de la cultura [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Estadístiques i tècniques per a l'anàlisi de la cultura [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. Introducció a la quantificació de la cultura. Una aproximació sobre les possibilitats i les limitacions d'aplicar tècniques quantitatives a l'anàlisi dels fenòmens culturals 2. L'aproximació quantitativa als fenòmens culturals 3. Eines quantitatives (I): Estadístiques culturals una visió panoràmica. Quantificar per a diagnosticar i prendre decisions. Quantificar per a avaluar processos. Quantificar per a analitzar els efectes. Sistemes d'Informació 4. Eines quantitatives (II). La perspectiva Macro (Compte Satèl·lit de la Cultura). La perspectiva Meso (Anàlisis sectorials i territorials. Sistemes d'indicadors). La perspectiva micro (El comportament dels individus i les organitzacions) [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1. Introducció a la quantificació de la cultura. Una aproximació sobre les possibilitats i les limitacions d'aplicar tècniques quantitatives a l'anàlisi dels fenòmens culturals 2. L'aproximació quantitativa als fenòmens culturals 3. Eines quantitatives (I): Estadístiques culturals una visió panoràmica. Quantificar per a diagnosticar i prendre decisions. Quantificar per a avaluar processos. Quantificar per a analitzar els efectes. Sistemes d'Informació 4. Eines quantitatives (II). La perspectiva Macro (Compte Satèl·lit de la Cultura). La perspectiva Meso (Anàlisis sectorials i territorials. Sistemes d'indicadors). La perspectiva micro (El comportament dels individus i les organitzacions) [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21234020 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Tècniques quantitatives aplicades [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Tècniques quantitatives aplicades [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 5. Eines quantitatives aplicades: Anàlisi d'Audiències. Planificació Estratègica, Observatoris, Dimensió de sectors culturals, Impacte econòmic de la Cultura. Cultura i desenvolupament regional (Sostenuto). Diagnòstics Territorials (CreativeMed) 6. Programari per a la gestió de dades culturals: Excel i Tableau [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 5. Eines quantitatives aplicades: Anàlisi d'Audiències. Planificació Estratègica, Observatoris, Dimensió de sectors culturals, Impacte econòmic de la Cultura. Cultura i desenvolupament regional (Sostenuto). Diagnòstics Territorials (CreativeMed) 6. Programari per a la gestió de dades culturals: Excel i Tableau [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni56067 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => Coll Serrano [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H4139 [EMAIL_FACULTAD] => vcoll@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => emp376727 [NOMBRE_PERSONA] => Germán [APELLIDOS] => Molina Pardo [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => CEO [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni1173 [NOMBRE_PERSONA] => Pau [APELLIDOS] => Rausell Köster [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G9324 [EMAIL_FACULTAD] => econcult@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni1173 [NOMBRE_PERSONA] => Pau [APELLIDOS] => Rausell Köster [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Economia Aplicada. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G9324 [EMAIL_FACULTAD] => econcult@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Certificat Universitari en Tècniques Quantitatives per a l'Anàlisi de la Cultura


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2021/2022

Tipus de curs: Certificat Universitari

Nombre de crèdits: 8.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 30/09/2021

Data inici: Novembre 2021

Data fi: Febrer 2022

Matrícula: 650 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Títol de Batxiller o de Formació Professional Superior i/o experiència professional contrastada en el sector de la cultura i la creativitat. SERÀ NECESSARI ACUDIR A LES SESSIONS AMB UN EQUIP INFORMÀTIC

Modalitat: Semipresencial

Col·laborador: Culturalink / Milmoh

Lloc d'impartició: Fundación Universidad-Empresa

Horari: Dijous i divendres de 16.00 a 21.00 i Dissabtes de 9.00 a 14.00 hores

Més informació

Objectius del curs

Els objectius del curs són dotar de capacitats i habilitats als gestors i gestores culturals per a analitzar dades relatives al comportament dels agents i empreses culturals

Objectius professionals

Gestió d'empreses dels sectors culturals i creatius
Responsables de polítiques orientades als sectors culturals i creatius
Analistes de dades i consultors

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò