7a Edició - Codi 22113260

Array ( [CODIGO] => 22113260 [EDICION] => 7 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 1000 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 20.00 [FECHA_INICIO] => 04/10/2022 [FECHA_FIN] => 15/12/2023 [LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Institut d'Investigació en Psicologia dels Recursos Humans, del Desenvolupament Organitzacional i de la Qualitat de Vida Laboral. IDOCAL [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 17/09/2022 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 1 [TIPO_DOCENCIA_2] => Presencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 0 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Título Propio de Pos [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 34 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => direccion-publica-local [GESTOR_NOMBRE] => Laura [GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés [GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Ángeles [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ferrandiz Santillana [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => angeles.ferrandiz@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Expert Universitari en Direcció Pública Local [TITULACION] => Expert Universitari [HORARIO] => Dimarts de 8,30 a 14,30 i de 16 a 18 hores [REQUISITOS_TITULACION] => El curs es dirigeix a titulats universitaris empleats públics de l'administració local, que exercisquen funcions directives o de supervisió a diferents nivells i en diferents àrees funcionals, amb preferència per al personal funcionari de l'Ajuntament de València. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Amb la titulació d'Expert/a Universitària en Direcció Pública Local es pretén que els empleats públics amb funcions directives adquirisquen les competències necessàries que els permeten liderar el procés de transformació de l'Administració pública local i la seua adaptació al nou entorn social i econòmic, per a gestionar amb eficàcia i eficiència, i afrontar els problemes des de l'enfocament de la innovació, creativitat, lideratge i responsabilitat. En concret, es plantegen els següents objectius que han d'aconseguir els participants: - Analitzar els conceptes i fonaments de les polítiques públiques, sent necessari conéixer quina és la definició política de l'assumpte o problema públic a tractar. Aquest primer pas permetrà definir el programa d'actuació polític-administratiu, en les seues diferents fases de disseny, consens, execució i avaluació - Analitzar els diversos instruments d'ordenació de l'activitat professional, així com la funció de recursos humans en l'administració local i els reptes que està afrontant en l'actualitat. - Analitzar les pràctiques més importants que constitueixen aquesta funció: anàlisi de llocs, gestió per competències, reclutament i selecció de personal, formació, planificació i desenvolupament de carreres, avaluació de l'acompliment i retribució. - Analitzar i saber aplicar les diverses formes de lideratge i la funció directiva, centrant-se en el lideratge efectiu, la gestió del canvi i la innovació. - Conéixer i saber aplicar diverses estratègies de gestió de projectes, les metodologies d'investigació operatives i la gestió de la qualitat en el servei [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => Classes participatives amb foment del contrast de propostes. La metodologia docent s'adequarà a l'objectiu de la formació: metodologies basades en la transmissió d'informació (lliçons magistrals, conferències, etc.) quan l'aprenentatge va dirigit a l'adquisició de coneixements; metodologies centrades en l'aplicació (estudis de casos, exercicis pràctics, simulacions&), quan el que es pretenga és que l'alumne desenvolupe unes certes habilitats, i metodologies centrades en l'activitat de l'alumne (debats, discussions grupals, brainstorming, presentació de models, joc de rol&), quan s'aspire al desenvolupament i/o canvi d'actituds entre l'alumnat. Atés que el que es pretén és desenvolupar competències entre els alumnes, s'emfatitzaran especialment les dues últimes. A més, com a norma general, el principi de aprendre fent i el treball en equip seran importants principis generals d'aquesta metodologia didàctica. Es tindran molt en compte també les característiques que ha de tindre la formació dirigida a adults: pràctica, concreta, experiencial, etc. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Administració Pública [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2022/2023 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22113260 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Anàlisis i avaluació de polítiques públiques [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Anàlisis i avaluació de polítiques públiques [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1.1-Conceptes i fonaments de les polítiques públiques 1.2-El cicle de les polítiques públiques -La definició política de l'assumpte o problema públic -El programa d'actuació polític-administratiu -L'acord d'actuació polític-administratiu. La decisió -Els plans d'acció. La implementació -L'avaluació de les polítiques públiques 1.3-Polítiques públiques d'àmbit municipal 1.4-Participació i Qualitat Democràtica -Innovació política, qualitat democràtica i drets ciutadans. -Metodologia i pràctica de la participació ciutadana -Transparència, qualitat democràtica i mecanismes per al bon govern local. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 1.1-Conceptes i fonaments de les polítiques públiques 1.2-El cicle de les polítiques públiques -La definició política de l'assumpte o problema públic -El programa d'actuació polític-administratiu -L'acord d'actuació polític-administratiu. La decisió -Els plans d'acció. La implementació -L'avaluació de les polítiques públiques 1.3-Polítiques públiques d'àmbit municipal 1.4-Participació i Qualitat Democràtica -Innovació política, qualitat democràtica i drets ciutadans. -Metodologia i pràctica de la participació ciutadana -Transparència, qualitat democràtica i mecanismes per al bon govern local. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22113260 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => Organització i estratègia en l'administració pública [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Organització i estratègia en l'administració pública [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 2.1-Organització i psicologia de les organitzacions -Desenvolupament organitzacional 2.2-Management avançat per a directius públics 2.3-Sistemes d'informació i control de la gestió: quadres de comandament 2.4-Pla de govern -Direcció per objectius -Elements necessaris per a elaborar el Pla de Govern -Eixos estratègics de ciutat -Objectius estratègics i operatius -El pressupost del Pla de Govern -El sistema de responsabilitats -El sistema de gestió directiva. -Estructures de coordinació directiva. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 2.1-Organització i psicologia de les organitzacions -Desenvolupament organitzacional 2.2-Management avançat per a directius públics 2.3-Sistemes d'informació i control de la gestió: quadres de comandament 2.4-Pla de govern -Direcció per objectius -Elements necessaris per a elaborar el Pla de Govern -Eixos estratègics de ciutat -Objectius estratègics i operatius -El pressupost del Pla de Govern -El sistema de responsabilitats -El sistema de gestió directiva. -Estructures de coordinació directiva. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22113260 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => Gestió de recursos humans i direcció de persones en les administracions públiques [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Gestió de recursos humans i direcció de persones en les administracions públiques [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 3.1-Gestió dels recursos humans en les Administracions Públiques -Marc legal de la gestió de RH -Els instruments d'ordenació de l'activitat professional 3.2-Direcció de persones i comportament organitzacional. Subsistema de gestió de persones -Planificació i càrregues laborals -Gestió de llocs de treball. Adequació persona-posada -Anàlisi i descripció de llocs de treball -Perfil de competències -Formació -Carrera professional -Avaluació de l'acompliment i rendiment Entrevista professional -Motivació -Comunicació [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 3.1-Gestió dels recursos humans en les Administracions Públiques -Marc legal de la gestió de RH -Els instruments d'ordenació de l'activitat professional 3.2-Direcció de persones i comportament organitzacional. Subsistema de gestió de persones -Planificació i càrregues laborals -Gestió de llocs de treball. Adequació persona-posada -Anàlisi i descripció de llocs de treball -Perfil de competències -Formació -Carrera professional -Avaluació de l'acompliment i rendiment Entrevista professional -Motivació -Comunicació [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22113260 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => Lideratge efectiu, gestió del canvi i innovació [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Lideratge efectiu, gestió del canvi i innovació [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 4.1-Funció directiva en el marc legislatiu -Els models europeus de funció directiva. -Reptes i perspectives de futur en la direcció pública professional 4.2-Gestió administrativa i econòmica per a personal directiu públic. 4.3-Gestió de projectes i metodologies d'investigació operatives -Com elaborar un Pla de Millora 4.4-Lideratge efectiu -Fonaments de lideratge -Conducció d'equips i treball en grup. -Grups de millora -Gestió del temps -Saber delegar, influir i comprometre -Comunicació i màrqueting públic -Gestió del conflicte, negociació i mediació. Tècniques de resolució de conflictes -Saber gestionar el jo mateix -Habilitats directives i lideratge 4.5-Gestió de la qualitat, del canvi i la innovació -Models integrals de gestió de qualitat, evolució històrica i integració en la gestió pública. Models EFQM, EVAM, CAF -La implantació de la qualitat en l'Administració Local: els plans de qualitat -Gestió per processos. Enfocament dels processos en les organitzacions. El mapa de processos en l'Administració local. -Identificació, disseny, implantació, revisió i millora dels processos -La veu de la ciutadania. Mecanismes d'escolta. Tècniques per a l'anàlisi de la demanda. Mesurament de la satisfacció: model Servqual. -Cartes de servei; compromisos i indicadors. -Sistemes de Queixes i Suggeriments. -Innovació i gestió del canvi -Marco de referència per a la innovació. -Captació de recursos per a la innovació. -Gestió del coneixement i Gestió del canvi. 4.6-Lideratge públic i Ètica per al personal directiu [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => 4.1-Funció directiva en el marc legislatiu -Els models europeus de funció directiva. -Reptes i perspectives de futur en la direcció pública professional 4.2-Gestió administrativa i econòmica per a personal directiu públic. 4.3-Gestió de projectes i metodologies d'investigació operatives -Com elaborar un Pla de Millora 4.4-Lideratge efectiu -Fonaments de lideratge -Conducció d'equips i treball en grup. -Grups de millora -Gestió del temps -Saber delegar, influir i comprometre -Comunicació i màrqueting públic -Gestió del conflicte, negociació i mediació. Tècniques de resolució de conflictes -Saber gestionar el jo mateix -Habilitats directives i lideratge 4.5-Gestió de la qualitat, del canvi i la innovació -Models integrals de gestió de qualitat, evolució històrica i integració en la gestió pública. Models EFQM, EVAM, CAF -La implantació de la qualitat en l'Administració Local: els plans de qualitat -Gestió per processos. Enfocament dels processos en les organitzacions. El mapa de processos en l'Administració local. -Identificació, disseny, implantació, revisió i millora dels processos -La veu de la ciutadania. Mecanismes d'escolta. Tècniques per a l'anàlisi de la demanda. Mesurament de la satisfacció: model Servqual. -Cartes de servei; compromisos i indicadors. -Sistemes de Queixes i Suggeriments. -Innovació i gestió del canvi -Marco de referència per a la innovació. -Captació de recursos per a la innovació. -Gestió del coneixement i Gestió del canvi. 4.6-Lideratge públic i Ètica per al personal directiu [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 22113260 [AÑO_CURSO] => 34 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => Treball de fi de curs: elaboració del pla de millora per a la seua aplicació als serveis municipals [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Treball de fi de curs: elaboració del pla de millora per a la seua aplicació als serveis municipals [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => El contingut del TFC serà establit a proposta dels estudiants i autoritzat per la Comissió Tècnica del Curs, en relació amb les necessitats detectades en el Servei o Unitat en la qual treballa l'alumnat. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => El contingut del TFC serà establit a proposta dels estudiants i autoritzat per la Comissió Tècnica del Curs, en relació amb les necessitats detectades en el Servei o Unitat en la qual treballa l'alumnat. [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp367973 [NOMBRE_PERSONA] => Marius [APELLIDOS] => Boada Pla [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director de la Oficina Municipal de datos [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni13693 [NOMBRE_PERSONA] => Andrés [APELLIDOS] => Boix Palop [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => Professor Titular de Dret Administratiu. Universitat de València. [NPI] => I3155 [EMAIL_FACULTAD] => Andres.Boix@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp182717 [NOMBRE_PERSONA] => Joaquim [APELLIDOS] => Brugué Torroella [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Catedrático en CC. Política y de la Admón por la UAB. Presidente de la AECPA [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp182857 [NOMBRE_PERSONA] => Enric [APELLIDOS] => Brull Alabart [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Director del Área de Conocimiento y Calidad, Diputación de Tarragona. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => emp325619 [NOMBRE_PERSONA] => Irene María [APELLIDOS] => Chova Gil [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => emp19994 [NOMBRE_PERSONA] => José Vicente [APELLIDOS] => Cortés Carreres [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Coordinador general Innovació Organizativa i Gestió de Persones del Ajuntament de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [6] => Array ( [DNI] => uni17453 [NOMBRE_PERSONA] => José Javier [APELLIDOS] => Cuenca Cervera [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Constitucional, Ciència Política i de l'Administració. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [7] => Array ( [DNI] => emp332578 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Ferreira Recio [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [8] => Array ( [DNI] => uni14406 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente [APELLIDOS] => González Romá [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G7229 [EMAIL_FACULTAD] => gonzalev@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [9] => Array ( [DNI] => emp298138 [NOMBRE_PERSONA] => Mikel [APELLIDOS] => Gorriti Bontigui [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [10] => Array ( [DNI] => emp202578 [NOMBRE_PERSONA] => Rafael [APELLIDOS] => Jiménez Asensio [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [11] => Array ( [DNI] => uni1078 [NOMBRE_PERSONA] => Hilario [APELLIDOS] => Llavador Cisternes [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Administratiu i Processal. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => H7443 [EMAIL_FACULTAD] => Hilario.Llavador@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [12] => Array ( [DNI] => uni1733 [NOMBRE_PERSONA] => Oto [APELLIDOS] => Luque Agues [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Escuela Universitaria [NPI] => G8218 [EMAIL_FACULTAD] => luque@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [13] => Array ( [DNI] => emp373375 [NOMBRE_PERSONA] => José Antonio [APELLIDOS] => Martínez Beltrán [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Federación Valenciana de Municipios y Provincias - FVMP [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [14] => Array ( [DNI] => uni1336 [NOMBRE_PERSONA] => Ángel [APELLIDOS] => Martínez Moreno [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [15] => Array ( [DNI] => uni25785 [NOMBRE_PERSONA] => Vicente A. [APELLIDOS] => Martínez Tur [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H6040 [EMAIL_FACULTAD] => mtneztur@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [16] => Array ( [DNI] => emp23622 [NOMBRE_PERSONA] => Maria Amparo [APELLIDOS] => Mateu Cerdà [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora d'Àrea de Règim Interior. Ayuntamiento de Xàtiva [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [17] => Array ( [DNI] => emp262657 [NOMBRE_PERSONA] => María Teresa [APELLIDOS] => Mínguez Manzano [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Licenciatura en Derecho [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [18] => Array ( [DNI] => uni6134 [NOMBRE_PERSONA] => Lourdes [APELLIDOS] => Munduate Jaca [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Catedrático/a de Universidad. Universidad de Sevilla [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [19] => Array ( [DNI] => emp12250 [NOMBRE_PERSONA] => Faustino [APELLIDOS] => Olmos Grau [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Formador en Habilidades Directivas, Liderazgo, Trabajo en Equipo, Coaching [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [20] => Array ( [DNI] => emp281618 [NOMBRE_PERSONA] => María Milagros [APELLIDOS] => Ortíz Torremocha [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Cap de Servici de Formació, Avaluació i Carrera. Ajuntament de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [21] => Array ( [DNI] => uni67278 [NOMBRE_PERSONA] => José María [APELLIDOS] => Peiró Silla [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Emérito de Universidad [NPI] => F5066 [EMAIL_FACULTAD] => peiro@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [22] => Array ( [DNI] => emp182718 [NOMBRE_PERSONA] => Carles [APELLIDOS] => Ramió Matas [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Catedrático en Ciencia Política y de la Administración en la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona). [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [23] => Array ( [DNI] => uni29667 [NOMBRE_PERSONA] => José [APELLIDOS] => Ramos López [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H3445 [EMAIL_FACULTAD] => ramosj@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [24] => Array ( [DNI] => uni48004 [NOMBRE_PERSONA] => José Vicente [APELLIDOS] => Riera López [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament d'Informàtica. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [25] => Array ( [DNI] => emp341384 [NOMBRE_PERSONA] => Loreto [APELLIDOS] => Rubio Odériz [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [26] => Array ( [DNI] => emp371281 [NOMBRE_PERSONA] => Miquel [APELLIDOS] => Salvador Serna [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [27] => Array ( [DNI] => uni70727 [NOMBRE_PERSONA] => Adrián [APELLIDOS] => Todolí Signes [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => M1371 [EMAIL_FACULTAD] => tosiga@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [28] => Array ( [DNI] => emp345745 [NOMBRE_PERSONA] => Juan Gerardo [APELLIDOS] => Torrubiano Galante [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [29] => Array ( [DNI] => emp369253 [NOMBRE_PERSONA] => Joan [APELLIDOS] => Vallbé Fernández [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor Universitat de Barcelona [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [30] => Array ( [DNI] => emp182877 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Villoria Mendieta [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Catedrático Universidad Rey Juan Carlos de Madrid [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni29667 [NOMBRE_PERSONA] => José [APELLIDOS] => Ramos López [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Psicologia Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => H3445 [EMAIL_FACULTAD] => ramosj@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp281618 [NOMBRE_PERSONA] => María Milagros [APELLIDOS] => Ortíz Torremocha [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Cap de Servici de Formació, Avaluació i Carrera. Ajuntament de València [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Expert Universitari en Direcció Pública Local


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2022/2023

Tipus de curs: Expert Universitari

Nombre de crèdits: 20.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 17/09/2022

Data inici: Octubre 2022

Data fi: Desembre 2023

Matrícula: 1000 € (import preu públic)

Requisits d'accés: El curs es dirigeix a titulats universitaris empleats públics de l'administració local, que exercisquen funcions directives o de supervisió a diferents nivells i en diferents àrees funcionals, amb preferència per al personal funcionari de l'Ajuntament de València.

Modalitat: Presencial

Lloc d'impartició: Fundación Universidad-Empresa

Horari: Dimarts de 8,30 a 14,30 i de 16 a 18 hores

Més informació

Objectius del curs

Amb la titulació d'Expert/a Universitària en Direcció Pública Local es pretén que els empleats públics amb funcions directives adquirisquen les competències necessàries que els permeten liderar el procés de transformació de l'Administració pública local i la seua adaptació al nou entorn social i econòmic, per a gestionar amb eficàcia i eficiència, i afrontar els problemes des de l'enfocament de la innovació, creativitat, lideratge i responsabilitat. En concret, es plantegen els següents objectius que han d'aconseguir els participants:

- Analitzar els conceptes i fonaments de les polítiques públiques, sent necessari conéixer quina és la definició política de l'assumpte o problema públic a tractar. Aquest primer pas permetrà definir el programa d'actuació polític-administratiu, en les seues diferents fases de disseny, consens, execució i avaluació

Leer más

Objectius professionals

Administració Pública

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò