13a Edició - Codi 18122130

Array ( [CODIGO] => 18122130 [EDICION] => 13 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 800 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 31.00 [FECHA_INICIO] => 26/11/2018 [FECHA_FIN] => 29/04/2019 [LUGAR] => A través del Aula Virtual de ADEIT, sesiones presenciales voluntarias. [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Institut Universitari d'Economia Social i Cooperativa. IUDESCOOP [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 28/11/2018 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Asociación Profesional de Asesores Fiscales de la Comunidad Valenciana APAFCV [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 30 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => Diploma en Tributación Empresarial Online [DIRECCION_CURSO_CORTO] => tributacion-empresarial [GESTOR_NOMBRE] => María [GESTOR_APELLIDOS] => Palau Montoro [GESTOR_EMAIL] => maria.palau@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Jorge [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Bueno [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => jorge.bueno@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Diploma d'Especialització Pràctic en Tributació Empresarial [TITULACION] => Diploma d'Especialització [HORARIO] => Aula Virtual ADEIT, [REQUISITOS_TITULACION] => Diplomats en Empresarials i Relacions Laborals, llicenciats en Econòmiques, ADE i Dret. [REQUISITOS_OTROS] => Professionals relacionats amb la gestió i/o direcció empresarial [ARG_VENTA] => El règim de tributació de les empreses és una àrea de vital importància en aquestes, no solament perquè constitueix una part rellevant dels costos, sinó també per l'elevat nivell de deures i obligacions que imposa. Amb aquesta finalitat, aquest diploma, dirigit a advocats i economistes, permet accedir de primera mà a l'aprenentatge del tractament tributari de les empreses, abordant el règim bàsic de tota empresa, independentment de la seua forma jurídica. El principal objectiu d'aquest diploma és permetre fluïdesa en el maneig i coneixements precisos sobre com actuar davant les obligacions fiscals imposades a l'empresa, per això té un fort component pràctic. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metododogía online permet traslladar l'experiència formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constituïx com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat té a la seua disposició en l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs. A més comptarà, si és el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, enllaços d'interés, bibliografía, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACIÓ CONSTANT Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna. Els FÒRUMS de debat són espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, així com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qüestions. També permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els fòrums fomenten la participació, la col"laboració i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportació, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. S'oferix també la possibilitat de comunicar-se en temps real a través d'un XAT. Este mecanisme és útil quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i síncron. L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERÈNCIA que permetrà aprofundir en distints continguts, discutir casos pràctics, i assistir a presentacions en què els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experiències. Un eix fonamental en la formació on line és el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a través d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACIÓ CONTÍNUA Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluació contínua, que servirà per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matèries. Amb caràcter general es valorarà, a més de la participació i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els fòrums, així com el coneixement adquirit i demostrat a través de la realització de proves com ara qüestionaris tipus test, casos pràctics, activitats de desenvolupament, etc. Els participants hauran de complir amb els requisits i estàndards d'aprenentatge i dedicació establits pels diferents docents del curs. SUPORT PERSONALITZAT L'alumnat està acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposició per a facilitar-li l'aprenentatge. Este col"lectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadèmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tècnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals. Encara que és el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudarà a fer que aprofite amb èxit el curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => El curs habilita per a la gestió fiscal de l'empresa, tant en l'àmbit d'una assessoria fiscal, gestoria, etc, com en el d'un Departament d'administració d'empreses. Així mateix, permet desenvolupar una activitat autònoma com a assessor fiscal de xicotetes i mitges empreses. [CRITERIO_ADMISION] => [CRITERIO_ADMISION2] => [CRITERIO_ADMISION3] => [FORMACION_APRENDIZAJE] => [FORMACION_APRENDIZAJE2] => [FORMACION_APRENDIZAJE3] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2018/2019 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18122130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 6 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => A) Introducción a la contabilidad 1.1.La información contable 1.2. El balance y la cuenta de pérdidas y ganancias 1.3. El ciclo contable 1.4. Descripción del Plan General de Contabilidad y del Plan General de Contabilidad de las Pequeñas y Medianas Empresa. 1.5. Breve comentario de los Modelos de las Cuentas Anuales 1.6. La contabilización del impuesto sobre Sociedades B) Tributación de la empresa 1.7. El sistema tributario: tributos que afectan a la empresa 1.8. Constitución de una empresa. - Tributos y obligaciones. - Deberes censales y NIF/CIF - El empresario individual y societario. 1.9. Deberes formales y cumplimiento telemático. - Deberes de facturación - Deberes contables y registrales a efectos fiscales - Declaraciones informativas. - Deber de información y asistencia - Utilización de medios electrónicos en la gestión. La notificación y la sede electrónica. 1.10 Consecuencias del incumplimiento: recargos y sanciones. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) [1] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18122130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 2 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Unidad 1. Hecho imponible y sujetos pasivos. Unidad 2. Operaciones no sujetas y operaciones exentas. Unidad 3. Lugar de realización y devengo. Unidad 4. Base imponible y modificación. Unidad 5. Tipos impositivos. Repercusión del impuesto. Unidad 6. La deducción en el IVA. Obligaciones formales. Unidad 7. Liquidación del IVA. Devoluciones. Unidad 8. Rectificación y regularización de cuotas. Unidad 9. Regímenes especiales. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 2 ) [2] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18122130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 3 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 3.1. Hecho imponible y sujeto pasivo 3.2. Gastos deducibles e imputación temporal. 3.3. Amortizaciones técnicas y de incentivo 3.4. Régimen de las PYME 3.5. Normas de valoración 3.6. Provisiones y pérdidas por deterioro 3.7. Reducciones en base imponible 3.8 Compensación bases y Tipo de gravamen 3.9 Cuota y Pagos a cuenta. Caso práctico tarea fin de módulo en grupo Recuperación de tareas del módulo [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 3 ) [3] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18122130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 4 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Unidad 1. Aspectos generales del IRPF. Unidad 2. Retenciones a cargo del empresario. Unidad 3. Concepto de rendimientos de actividad económica y métodos de determinación. Unidad 4. Estimación directa normal y simplificada. Unidad 5. La estimación objetiva. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 4 ) [4] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18122130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 5 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. EL FENÓMENO DE LA DOBLE IMPOSICIÓN EN LAS RENTAS TRANSNACIONALES 1.1 Doble Imposición Jurídica 1.1.1 Causas: el principio de territorialidad en la aplicación espacial de la norma tributaria 1.1.2 Concepto y supuestos 1.1.3 Soluciones: reparto o renuncia del gravamen por los Estados 1.1.4 Consideraciones básicas sobre el reparto de la potestad tributaria 1.1.5 Métodos para corregir la Doble Imposición Jurídica 1.2 Doble Imposición Económica 1.2.1 Concepto y Clases 1.2.2 Consideraciones básicas en torno a la Doble Imposición Económica 1.2.2.1 La Doble Imposición Económica y el IRPF 1.2.2.2 La Doble Imposición Económica y la Doble Imposición Jurídica 1.2.2.3 Métodos para eliminar la Doble Imposición Económica 2. El MODELO DE CONVENIO PARA EVITAR LA DOBLE IMPOSICION DE LA OCDE (mcode) 2.1 Concepto y estructura de los CDI 2.2 Solución de los CDI al conflicto de doble residencia: art. 4 MOCDE 2.3 Solución de los CDI en el reparto del gravamen entre los Estados: localización del gravamen en función de la renta (art. 6 a 22 MOCDE) y métodos correctores en el Estado Residencia (art. 23 MOCDE) 3. la NORMATIVA COMUNITARIA sobre imposición directa 3.1 El Derecho Originario y Derivado en Imposición Directa: La competencia normativa de los EM y principio subsidiariedad. 3.2 El Derecho Originario como límite a la potestad tributaria de los EM 3.3 Algunas Directivas integradas en el Derecho interno de los EM 4. EL IMPUESTO SOBRE LA RENTA DE NO RESIDENTES (ESPAÑA ESTADO FUENTE) 4.1 Consideraciones previas sobre la correcta aplicación del derecho 4.2 El Impuesto sobre la Renta de No Residentes (IRNR). Estructura 4.3 El Impuesto sobre la Rente de No Residentes (IRNR). Rentas obtenidas en territorio español por no residentes (criterios de conexión) 5. MEDIDAS UNILATERALES ESPAÑOLAS PARA ELIMINAR LA DOBLE IMPOSICIÓN (ESPAÑA ESTADO RESIDENCIA): ISO/IRPF 5.1 Consideraciones previas para una correcta aplicación del Derecho 5.2 IRPF: Rentas procedentes del extranjero y la Doble Imposición Jurídica 5.3 Impuesto sobre Sociedades: Medidas Unilaterales y Supuestos de Aplicación [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 5 ) [5] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18122130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 7 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Caso global, a resolver por el alumno de forma tutorada [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 6 ) [6] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 18122130 [AÑO_CURSO] => 30 [CODIGO] => 8 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Prácticas voluntarias en Asesorías [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 7 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24842 [NOMBRE_PERSONA] => María del Pilar [APELLIDOS] => Alguacil Marí [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Financer i Història del Dret. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9196 [EMAIL_FACULTAD] => pilar.alguacil@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni26863 [NOMBRE_PERSONA] => María del Pilar [APELLIDOS] => Bonet Sánchez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Financer i Història del Dret. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp100943 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Cubedo Tortonda [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor de contabilidad. [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => uni54143 [NOMBRE_PERSONA] => Amparo [APELLIDOS] => Grau Ruiz [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a Titular de Universidad. Universidad Complutense de Madrid [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni19181 [NOMBRE_PERSONA] => Ester [APELLIDOS] => Machancoses García [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Financer i Història del Dret. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Contratado/a Doctor/a [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni24842 [NOMBRE_PERSONA] => María del Pilar [APELLIDOS] => Alguacil Marí [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Financer i Història del Dret. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9196 [EMAIL_FACULTAD] => pilar.alguacil@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Direcció

Organitzador: Institut Universitari d'Economia Social i Cooperativa. IUDESCOOP

Direcció: María del Pilar Alguacil Marí. Catedrático/a de Universidad. Departament de Dret Financer i Història del Dret. Universitat de València.

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
 
Descarregar fullet informatiu en pdf
FAQS
 
Imprimir la informaciò