2a Edició - Codi 17134010/17112280

Array ( [CODIGO] => 17134010/17112280 [EDICION] => 2 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 375 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 4.00 [FECHA_INICIO] => 24/04/2018 [FECHA_FIN] => 20/07/2018 [LUGAR] => Fundación Universidad-Empresa [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 02/04/2018 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Asociación Española para la Gerencia de los Centros Urbanos (AGECU) / Consejo de Cámaras de Comercio de la Comunidad Valenciana [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => Presencial [TIPO_DOCENCIA_1] => 2 [TIPO_DOCENCIA_2] => Semipresencial [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 29 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => centros-comerciales-urbanos [GESTOR_NOMBRE] => Maite [GESTOR_APELLIDOS] => Mañas Gimeno [GESTOR_EMAIL] => maite.manyas@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Natalia [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Molada Peréz [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => natalia.molada@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 963 262 600 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => [ID_IDIOMA] => [PUBLICAR_WEB] => [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari de Gestió de Centres Comercials Urbans en el Context Omnicanal [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => Aula Virtual ADEIT. Sesio presencial: divendres de 9 a 14 y de 16 a 20 h., y disabte de 9 a 14h. els dies: 18 i 19 de maig de 2018, [REQUISITOS_TITULACION] => [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Des de l'experiència adquirida en la realització del Diploma en Gestió i Màrqueting de Centres Urbans s'ha detectat la necessitat per part dels professionals a especialitzar la seua formació davant dels nous reptes que representa l'era omnicanal, per la qual cosa es presenta l'opció de poder desenvolupar un certificat especialitzat en esta matèria. El curs planteja una metodologia docent activa, basada en el debat, la participació activa de l'alumne, l'aprofundiment en els casos pràctics i l'intercanvi d'experiències entre els participants. El programa formatiu proposat arreplega una varietat de matèries i d'àrees de coneixement, amb un enfocament necessàriament interdisciplinari i multidisciplinari. Les sessions incorporen tant aspectes teòrics relacionats amb les distintes àrees de coneixement com un conjunt de sessions dedicades a conéixer les experiències innovadores i bones pràctiques realitzades en matèria de gestió. El Diploma té caràcter semipresencial, ja que es combinaran les sessions presencials amb altres sessions online, a partir de l'existència d'una plataforma de suport per al seu desenvolupament i funcionament. En total el curs comprén una duració de 100 hores (4 crèdits). Per a garantir l'adequat seguiment dels alumnes, s'introduirà un sistema de tutorización online, un fòrum de debat i una biblioteca virtual sobre els continguts del curs [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => Esta assignatura té un caràcter semipresencial, ja que es combinen sessions presencials amb altres on-line a partir de l'existència d'una plataforma de suport per al seu desenvolupament i funcionament. Per a garantir l'adequat seguiment dels alumnes, s'ha treballat amb un sistema de tutorización on-line, un fòrum de debat i una biblioteca virtual sobre els continguts del curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2017/2018 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 17134010/17112280 [AÑO_CURSO] => 29 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => 1. La distribución comercial en el entorno omnicanal: online/offline. Evolución y tendencias. Consecuencias para el comercio urbano. 2. Cambios en el comportamiento del consumidor. Nuevos comportamientos de compra. 3 Claves para competir del comercio urbano: la compra experiencial. 4 Social selling. Marketing digital y estrategias de comunicación multicanal. Herramientas. 5 Tecnología al servicio del comercio urbano: CRM, conteos digitales [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => emp243997 [NOMBRE_PERSONA] => Marta [APELLIDOS] => Fernández Melgarejo [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Directora Marketing TC Group Solutions [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni9010 [NOMBRE_PERSONA] => Marta [APELLIDOS] => Frasquet Deltoro [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => emp230698 [NOMBRE_PERSONA] => Cristina [APELLIDOS] => Gaona García [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Investigadora y Consultora Marketing Retail [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [3] => Array ( [DNI] => emp96943 [NOMBRE_PERSONA] => Carlos [APELLIDOS] => Mínguez Barberá [PDI] => 4 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Business Development Manager GFK [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [4] => Array ( [DNI] => uni6656 [NOMBRE_PERSONA] => Alejandro [APELLIDOS] => Mollá Descals [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => F9103 [EMAIL_FACULTAD] => mollaa@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [5] => Array ( [DNI] => uni49584 [NOMBRE_PERSONA] => Pilar [APELLIDOS] => Zorrilla Calvo [PDI] => 3 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => [CARGO_FACULTAD] => [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => Profesor/a. Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni6656 [NOMBRE_PERSONA] => Alejandro [APELLIDOS] => Mollá Descals [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => F9103 [EMAIL_FACULTAD] => mollaa@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [1] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni9151 [NOMBRE_PERSONA] => Agustín [APELLIDOS] => Rovira Lara [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comercialització i Investigació de Mercats. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Asociado de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Certificat Universitari de Gestió de Centres Comercials Urbans en el Context Omnicanal


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2017/2018

Tipus de curs: Certificat Universitari

Nombre de crèdits: 4.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 02/04/2018

Data inici: Abril 2018

Data fi: Juliol 2018

Matrícula: 375 € (import preu públic)

Requisits d'accés:

Modalitat: Semipresencial

Col·laborador: Asociación Española para la Gerencia de los Centros Urbanos (AGECU) / Consejo de Cámaras de Comercio de la Comunidad Valenciana

Lloc d'impartició: Fundación Universidad-Empresa

Horari: Aula Virtual ADEIT. Sesio presencial: divendres de 9 a 14 y de 16 a 20 h., y disabte de 9 a 14h. els dies: 18 i 19 de maig de 2018,

Més informació

Objectius del curs

Des de l'experiència adquirida en la realització del Diploma en Gestió i Màrqueting de Centres Urbans s'ha detectat la necessitat per part dels professionals a especialitzar la seua formació davant dels nous reptes que representa l'era omnicanal, per la qual cosa es presenta l'opció de poder desenvolupar un certificat especialitzat en esta matèria.

El curs planteja una metodologia docent activa, basada en el debat, la participació activa de l'alumne, l'aprofundiment en els casos pràctics i l'intercanvi d'experiències entre els participants.

Leer más

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò