Màster Propi en Coaching i Lideratge

10a Edició - Codi 20511120

Metodologia

El curs és semipresencial. La part a distància s'implementarà per mitjà de l'Aula Virtual de la Fundació Universitat Empresa de València, en ella es pretenen avançar els continguts més teòrics de manera que per mitjà de l'avaluació periòdica dels mòduls l'alumne conega el contingut de les matèries que es desenrotllaran en el seu vessant més pràctica en la part presencial. Al mateix temps l'ús dels fòrums i tutories permetrà a l'alumne anar resolent els dubtes que li sorgisquen en l'estudi dels materials i dels casos pràctics que es plantegen.

METODOLOGIA

L'AULA VIRTUAL d'ADEIT és l'espai de relació de l'alumnat amb els seus companys i el professorat. L'Aula Virtual es constituïx com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Per a accedir, es disposa d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a INTERNET i des de tots els navegadors web i sistemes operatius. Este model pedagògic on line facilita l'accés a la formació al llarg de la vida, trencant les barreres del temps i de l'espai, fent compatible l'activitat quotidiana i les circumstàncies personals amb els interessos formatius, i facilitant la formació des de qualsevol lloc i a qualsevol hora, al ritme que l'alumnat mateix decidix.

MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS

L'alumnat té a la seua disposició tot el material didàctic i se'l podrà descarregar en el seu ordinador o imprimir-lo en paper, la qual cosa facilitarà la seua lectura i estudi sense estar connectat. El curs podrà comptar, si és el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servici de videostreaming (també cridat "vídeo davall demanda") , arxius Powerpoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, Calendaris, etc.

COMUNICACIÓ CONSTANT

La comunicació entre els participants del curs es realitza a través de FÒRUMS que permeten intercanviar missatges i arxius. L'objectiu dels fòrums és el de servir de punt de trobada de todos/as los/las participants del curs, permetent debats sobre aspectes d'actualitat relacionats amb el contingut del curs o plantejar dubtes de caràcter general, inserir notícies de la premsa relacionades amb la matèria, etc. S'oferix també la possibilitat de comunicar-se a temps real a través d'un XAT. Este mecanisme és útil quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret a temps real. L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de Videoconferència que permetrà el desenrotllament de reunions, presentacions i xarrades online. A més, es disposa d'un sistema de TUTORIA personal per a consultes particulars amb el professorat en privat.

AVALUACIÓ CONTÍNUA

Per a garantir l'aprofitament del curs, el sistema d'avaluació és una avaluació contínua, que servirà per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, per mitjà de la realització de qüestionaris tipus test, casos pràctics, activitats de desenrotllament, etc. entrellaçats en els continguts i relacionats amb els aspectes més importants. Este conjunt d'activitats estaran guiades i valorades pels tutors corresponents.

Preinscripciò al curs

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.

SI, ENVIA
 
Imprimir la informaciò
 
Ajudes / Beques
FAQS