7a Edició - Codi 21126040

Array ( [CODIGO] => 21126040 [EDICION] => 7 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Finalizado [MATRICULA] => 195 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 5.00 [FECHA_INICIO] => 07/02/2022 [FECHA_FIN] => 14/04/2022 [LUGAR] => Online [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Departament de Comptabilitat [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 24/01/2022 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 33 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => contabilidad-gestion-informatizada [GESTOR_NOMBRE] => Laura [GESTOR_APELLIDOS] => Ramírez Girbés [GESTOR_EMAIL] => laura.ramirez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Ángeles [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Ferrandiz Santillana [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => angeles.ferrandiz@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari de Comptabilitat i Gestió Informatitzada [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => Online [REQUISITOS_TITULACION] => Estudiants que desitgen aprendre la gestió mecanitzada de la Comptabilitat fent ús de dos dels programes més estesos com són el ContaSol i ContaPlus. Estudiants que vulguen familiaritzar-se amb la normativa espanyola arreplegada en el Pla General de Comptabilitat. [REQUISITOS_OTROS] => [ARG_VENTA] => Amb el desenvolupament dels continguts programats en aquest certificat d'especialització es pretén fonamentalment que l'alumne aprenga a utilitzar les aplicacions informàtiques per a la gestió de la comptabilitat, en particular, el ContaSol i el ContaPlus. També es persegueix que l'alumne es familiaritze amb la normativa comptable que és aplicable per a la gestió de la comptabilitat, posant l'accent principalment en el Pla General de Comptabilitat. D'aquesta manera, s'incideix en la identificació dels successos que esdevenen en l'empresa i que interessen a la comptabilitat com a sistema d'informació per a interpretar-los i transmetre'ls conformement a les tècniques legals establides a Espanya. Un altre objectiu és conèixer els aspectes generals del llenguatge comptable, la comprensió de la lògica del seu mètode de registre i l'estudi del cicle comptable. Tot això amb la intenció d'elaborar estats informatius que sintetitzen el procés comptable de forma mecanitzada. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metododogía online permet traslladar l'experiència formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constituïx com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat té a la seua disposició en l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs. A més comptarà, si és el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, enllaços d'interés, bibliografía, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACIÓ CONSTANT Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna. Els FÒRUMS de debat són espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, així com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qüestions. També permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els fòrums fomenten la participació, la col·laboració i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportació, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. S'oferix també la possibilitat de comunicar-se en temps real a través d'un XAT. Este mecanisme és útil quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i síncron. L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERÈNCIA que permetrà aprofundir en distints continguts, discutir casos pràctics, i assistir a presentacions en què els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experiències. Un eix fonamental en la formació on line és el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a través d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACIÓ CONTÍNUA Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluació contínua, que servirà per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matèries. Amb caràcter general es valorarà, a més de la participació i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els fòrums, així com el coneixement adquirit i demostrat a través de la realització de proves com ara qüestionaris tipus test, casos pràctics, activitats de desenvolupament, etc. Els participants hauran de complir amb els requisits i estàndards d'aprenentatge i dedicació establits pels diferents docents del curs. SUPORT PERSONALITZAT L'alumnat està acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposició per a facilitar-li l'aprenentatge. Este col·lectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadèmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tècnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals. Encara que és el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudarà a fer que aprofite amb èxit el curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => Desenvolupament de la labor professional de comptabilitat en Assessories. Incorporació en departaments de Comptabilitat i Gestió en empreses. Capacitació de l'emprenedor i/o autònom per a portar la comptabilitat del seu negoci de manera informatitzada. [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2021/2022 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 21126040 [AÑO_CURSO] => 33 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => Comptabilitat i Comptabilitat Informatitzada [NOMBRE_MATERIA_VAL] => Comptabilitat i Comptabilitat Informatitzada [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => LA REGULACIÓ COMPTABLE 1. Introducció a la comptabilitat 2. El Pla General de Comptabilitat 3. Existències. 4. Creditors i deutors per operacions comercials. 5. Immobilitzat. 6. Actius i passius financers 7. Immobilitzat. 8. Fons propis. 9. Despeses i ingressos de l'exercici 10. Tancament comptable i els comptes anuals. TRACTAMENT INFORMATITZAT DE LA INFORMACIÓ COMPTABLE 1. Característiques bàsiques de l'aplicació informàtica de comptabilitat. - Instal·lació del programa 2. Operacions amb empreses: altes, baixes i modificacions. - Creació d'empreses - Edició i extinció d'empreses - Balanç inicial 3. Registre comptable de les operacions de l'empresa - Introducció de seients - L'impost del valor afegit - Consultes de diari, major i balanços 4. Altes dels registres d'immobilitzat 5. Venciments d'imports a cobrar i a pagar 6. Seients predefinits o plantilles de seients 7. Tancament i obertura de l'exercici 8. Creació de còpies de seguretat [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => LA REGULACIÓ COMPTABLE 1. Introducció a la comptabilitat 2. El Pla General de Comptabilitat 3. Existències. 4. Creditors i deutors per operacions comercials. 5. Immobilitzat. 6. Actius i passius financers 7. Immobilitzat. 8. Fons propis. 9. Despeses i ingressos de l'exercici 10. Tancament comptable i els comptes anuals. TRACTAMENT INFORMATITZAT DE LA INFORMACIÓ COMPTABLE 1. Característiques bàsiques de l'aplicació informàtica de comptabilitat. - Instal·lació del programa 2. Operacions amb empreses: altes, baixes i modificacions. - Creació d'empreses - Edició i extinció d'empreses - Balanç inicial 3. Registre comptable de les operacions de l'empresa - Introducció de seients - L'impost del valor afegit - Consultes de diari, major i balanços 4. Altes dels registres d'immobilitzat 5. Venciments d'imports a cobrar i a pagar 6. Seients predefinits o plantilles de seients 7. Tancament i obertura de l'exercici 8. Creació de còpies de seguretat [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni31108 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro Sergio [APELLIDOS] => Carmona Ibáñez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H2255 [EMAIL_FACULTAD] => pedro.carmona@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni24271 [NOMBRE_PERSONA] => José [APELLIDOS] => Pozuelo Campillo [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => G9159 [EMAIL_FACULTAD] => Jose.Pozuelo@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni31108 [NOMBRE_PERSONA] => Pedro Sergio [APELLIDOS] => Carmona Ibáñez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Comptabilitat. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H2255 [EMAIL_FACULTAD] => pedro.carmona@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Certificat Universitari de Comptabilitat i Gestió Informatitzada


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2021/2022

Tipus de curs: Certificat Universitari

Nombre de crèdits: 5.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 24/01/2022

Data inici: Febrer 2022

Data fi: Abril 2022

Matrícula: 195 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Estudiants que desitgen aprendre la gestió mecanitzada de la Comptabilitat fent ús de dos dels programes més estesos com són el ContaSol i ContaPlus. Estudiants que vulguen familiaritzar-se amb la normativa espanyola arreplegada en el Pla General de Comptabilitat.

Modalitat: On-line

Lloc d'impartició: Online

Horari: Online

Més informació

Objectius del curs

Amb el desenvolupament dels continguts programats en aquest certificat d'especialització es pretén fonamentalment que l'alumne aprenga a utilitzar les aplicacions informàtiques per a la gestió de la
comptabilitat, en particular, el ContaSol i el ContaPlus.
També es persegueix que l'alumne es familiaritze amb la normativa comptable que és aplicable per a la gestió de la comptabilitat, posant l'accent principalment en el Pla General de Comptabilitat. D'aquesta manera, s'incideix en la identificació dels successos que esdevenen en l'empresa i que interessen a la comptabilitat com a sistema d'informació per a interpretar-los i transmetre'ls conformement a les tècniques legals establides a Espanya.

Leer más

Objectius professionals

Desenvolupament de la labor professional de comptabilitat en Assessories.
Incorporació en departaments de Comptabilitat i Gestió en empreses.
Capacitació de l'emprenedor i/o autònom per a portar la comptabilitat del seu negoci de manera informatitzada.

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò