7a Edició - Codi 20126020

Array ( [CODIGO] => 20126020 [EDICION] => 7 [SITUACION] => Aprobado [SITUACION_BIS] => Suspendido [MATRICULA] => 300 [MATRICULA_2] => 0 [MATRICULA_3] => 0 [HORAS] => 8.00 [FECHA_INICIO] => 08/02/2021 [FECHA_FIN] => 31/05/2021 [LUGAR] => Online [NOMBRE_EMPRESA_ORGANIZADOR] => Institut Universitari d'Economia Social, Cooperativisme i Emprendiment. IUDESCOOP [FECHA_FIN_PREINSCRIPCION] => 20/01/2021 [AREA] => 1 [NOMBRE_EMPRESA_PATROCINADO] => [NOMBRE_EMPRESA_COLABORADOR] => Asociación de Trabajadores Autónomos CV-ATA [OBSERVACIONES_PREINSCRIPCION] => [TIPO_DOCENCIA] => A distancia [TIPO_DOCENCIA_1] => 3 [TIPO_DOCENCIA_2] => On-line [AULA_VIRTUAL_ADEIT] => 1 [TIPO_CURSO] => Postgrado [TIPO_CURSO_1] => Postgrado [DIRECCION_URL] => [AÑO_CURSO] => 32 [URL_VIDEO] => [URL_FACEBOOK] => [URL_TWITTER] => [META_TITLE] => [META_DESCRIPTION] => [META_KEYWORDS] => [DIRECCION_CURSO_CORTO] => [GESTOR_NOMBRE] => Emilio [GESTOR_APELLIDOS] => Hernández Núnez [GESTOR_EMAIL] => emilio.hernandez@fundacions.uv.es [ADMINISTRATIVO_NOMBRE] => Jorge [ADMINISTRATIVO_APELLIDOS] => Bueno [ADMINISTRATIVO_EMAIL] => jorge.bueno@fundacions.uv.es [ES_INTERNO] => 1 [EMAIL_EXTERNO] => informacion@adeituv.es [PREINSCRIPCION_WEB] => 0 [URL_AULA_VIRTUAL] => [OFERTADO_OTRO] => 0 [ID_CURSO_OFERTADO] => 0 [DESCRIPCION_OFERTADO] => [TELEFONO_EXTERNO] => 96 160 3000 [MATRICULA_PDTE_APROBACION] => 0 [ID_IDIOMA] => 4 [PUBLICAR_WEB] => 0 [area_curs] => Àrea de Direcció i Gestió Empresarial [NOMBRE_CURSO] => Certificat Universitari en la Gestió Fiscal i Laboral de l'Autònom [TITULACION] => Certificat Universitari [HORARIO] => Online, [REQUISITOS_TITULACION] => Llicenciats, enginyers, arquitectes, diplomats, graduats i professionals [REQUISITOS_OTROS] => Qualsevol altra formació prèvia, sempre que siga titular d'una activitat econòmica [ARG_VENTA] => - Permetre a l'empresari individual o el professional que ja té un negoci en marxa l'abaratiment dels seus costos indirectes,facilitant els coneixements necessaris en els àmbits esmentats,tributari i de seguretat social, perquè pugui gestionar autònomament la seva empresa. - Proporcionar un substrat de coneixement bàsic en temes de tributació empresarial als professionals interessats en una especialització posterior en la matèria. - Permetre reciclar-se als qui ja realitzen aquestes tasques de gestió empresarial, ja que tant la normativa laboral i de seguretat social com la tributària estan sempre en constant canvi. - Ajudar a qui vol crear la seva empresa autònoma, proporcionant-li la informació necessària per a complir amb els tràmits de constitució en matèria de seguretat social i de caràcter tributari. [ARG_VENTA2] => [AÑO_CURSO_DESC] => [MODALIDAD_EVALUACION] => La metododogía online permet traslladar l'experiència formativa a l'AULA VIRTUAL d'ADEIT, on l'alumnat i el professorat podran adquirir i intercanviar coneixements independentment del moment i del lloc on es troben. L'Aula Virtual es constituïx com un entorn de trobada, intercanvi i aprenentatge dinàmic. Els participants disposen d'una clau personalitzada que permet l'accés al curs des de qualsevol ordinador connectat a internet i des de qualsevol navegador web i sistema operatiu. MATERIALS I RECURSOS ADEQUATS L'alumnat té a la seua disposició en l'Aula Virtual tot el material didàctic que compon el programa del curs. A més comptarà, si és el cas, amb un conjunt de recursos addicionals que permetran al professorat complementar la seua docència: Materials multimèdia, vídeos a través d'un servici de videostreaming, arxius Powerpoint, arxius PDF, àudios, diapositives, galeries d'imatges, enllaços d'interés, bibliografía, etc. que seran ferramentes de suport per a aprofundir en els coneixements del curs. COMUNICACIÓ CONSTANT Durant l'activitat formativa, els participants disposaran de diverses ferramentes de comunicació, com els fòrums, els xats i la missatgeria interna. Els FÒRUMS de debat són espais compartits per tots els participants (alumnat i professorat) que permeten l'intercanvi d'idees, així com resoldre dubtes, proposar debats i respondre qüestions. També permeten intercanviar arxius per a realitzar activitats determinades en grup. Els fòrums fomenten la participació, la col·laboració i el treball en equip. Estan sempre disponibles, l'alumne decidix quan realitza la seua aportació, triant el moment que millor s'adapta al seu horari. S'oferix també la possibilitat de comunicar-se en temps real a través d'un XAT. Este mecanisme és útil quan diversos participants desitgen debatre sobre un tema en concret d'una manera simultani i síncron. L'Aula Virtual d'ADEIT disposa d'un sistema de VIDEOCONFERÈNCIA que permetrà aprofundir en distints continguts, discutir casos pràctics, i assistir a presentacions en què els alumnes poden realitzar preguntes i compartir experiències. Un eix fonamental en la formació on line és el seguiment personal portat a terme pels tutors del curs, ajudant a aprofundir i refermar els conceptes clau i resolent els dubtes i consultes particulars a través d'un sistema de TUTORIA personal. AVALUACIÓ CONTÍNUA Per a garantir l'aprofitament del curs, s'aplica un sistema d'avaluació contínua, que servirà per a comprovar en quina mesura l'alumnat assimila els coneixements estudiats, i el seu rendiment en les distintes matèries. Amb caràcter general es valorarà, a més de la participació i el treball en equip, la profunditat de les intervencions en els fòrums, així com el coneixement adquirit i demostrat a través de la realització de proves com ara qüestionaris tipus test, casos pràctics, activitats de desenvolupament, etc. Els participants hauran de complir amb els requisits i estàndards d'aprenentatge i dedicació establits pels diferents docents del curs. SUPORT PERSONALITZAT L'alumnat està acompanyat per un conjunt de persones, servicis i recursos que li atenen i estan a la seua disposició per a facilitar-li l'aprenentatge. Este col·lectiu inclou diverses figures, des del Responsable acadèmic del curs o Director del mateix, els autors de continguts, els tutors, coordinadors del desenvolupament del curs, dinamitzadors i fins a l'Equip Tècnic. Tots ells participen d'una manera relacionada en els processos docents en entorns virtuals. Encara que és el propi alumne qui gestiona el seu temps i planifica el seu ritme d'estudi, tot este equip de suport li ajudarà a fer que aprofite amb èxit el curs. [MODALIDAD_EVALUACION2] => [OBSERVACION_MATRICULA_1] => [OBSERVACION_MATRICULA_2] => [OBSERVACION_MATRICULA_3] => [SALIDA_PROFESIONAL] => [ANO_CURSO_DESC] => Curs 2020/2021 [programa] => Array ( [0] => Array ( [CODIGO_CURSO] => 20126020 [AÑO_CURSO] => 32 [CODIGO] => 1 [NOMBRE_MATERIA] => [NOMBRE_MATERIA_VAL] => [DESCRIPCION] => programa || programa2 || programa3 [DESCRIPCION1] => Régimen jurídico del empresario 1.1 La empresa y el empresario. - Concepto - Tipología de empresas: formas jurídicas - Responsabilidad patrimonial - El trabajador autónomo. Especial referencia al empresario individual de responsabilidad limitada Seguridad Social 2.1 El régimen especial de trabajadores autónomos (RETA) - Sujetos protegidos. Especial referencia al Trabajador Autónomo Económicamente Dependiente (TRADE). - Actos de encuadramiento. Obligaciones del trabajador autónomo como empresario. - Cotización y recaudación de cuotas. Obligaciones del trabajador autónomo como empresario. - Medidas para el fomento del trabajo autónomo 2.2 La acción protectora del RETA - La protección por cese de actividad - Otras Prestaciones. 2.3 La prevención de riesgos laborales del trabajador autónomo -Obligaciones -Responsabilidades Obligaciones formales y régimen sancionador 3.1 Marco tributario del autónomo Tributos que gravan: -la constitución de la empresa (impuestos y tasas) -el funcionamiento (IVA, IRPF) -la transmisión (IVA, ITPAJD) 3.2 Obligaciones formales del autónomo Obligaciones formales: - Alta censal (036-037) y declaraciones de modificación/baja - Libros registro fiscales (IVA, IRPF). - Facturación: facturas simplificada y electrónica. - Declaración de operaciones con terceros (347). - Alta en registro de devolución mensual y declaración libros registro (340). - Declaraciones tributarias (IRPF, IVA). declaración libros registro (340). - Declaraciones tributarias (IRPF, IVA). 3.3 Régimen sancionador. Recargos - Infracciones. - Sanciones - Recargos por declaración extemporánea - Recargos de apremio Impuesto sobre la Renta de las Personas Físicas 4.1 Rendimientos de la actividad económica - Encuadramiento en el IRPF - La estimación directa simplificada: - Ámbito de aplicación, renuncia y exclusión - Cálculo del impuesto - Pagos fraccionados y retenciones a cuenta 4.2 La estimación objetiva - Conexión con el régimen simplificado del IVA - La estimación objetiva: - Ámbito de aplicación, renuncia y exclusión - Cálculo del impuesto - Pagos a cuenta del IRPF Impuesto sobre el Valor Añadido 5.1 Régimen general - Hecho imponible, exenciones y no sujeción. - Base imponible, tipos y cuota. - Deducciones y liquidación. 5.2 Regímenes especiales - Régimen especial simplificado: ámbito de aplicación, renuncia y cálculo de cuotas. - Recargo de equivalencia: ámbito de aplicación, recargos y cuotas. -Régimen Especial del criterios de caja. trabajo final caso a resolver por el alumno. [DESCRIPCION2] => [DESCRIPCION3] => [DESCRIPCION1_VAL] => [DESCRIPCION2_VAL] => [DESCRIPCION3_VAL] => [ORDEN] => 1 ) ) [professors] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni57964 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Alegre Nueno [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H7079 [EMAIL_FACULTAD] => Manuel.Alegre@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [1] => Array ( [DNI] => uni24842 [NOMBRE_PERSONA] => María del Pilar [APELLIDOS] => Alguacil Marí [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Financer i Història del Dret. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Catedrático/a de Universidad [NPI] => G9196 [EMAIL_FACULTAD] => pilar.alguacil@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) [2] => Array ( [DNI] => uni26863 [NOMBRE_PERSONA] => María del Pilar [APELLIDOS] => Bonet Sánchez [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret Financer i Història del Dret. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => [EMAIL_FACULTAD] => [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) [direccio] => Array ( [0] => Array ( [0] => Array ( [DNI] => uni57964 [NOMBRE_PERSONA] => Manuel [APELLIDOS] => Alegre Nueno [PDI] => 1 [DEPARTAMENTO_FACULTAD] => Departament de Dret del Treball i de la Seguretat Social. Universitat de València [CARGO_FACULTAD] => Profesor/a Titular de Universidad [NPI] => H7079 [EMAIL_FACULTAD] => Manuel.Alegre@uv.es [CARGO_EMPRESA] => [DIRECCION_URL_POSTGRADO] => [URL_LINKEDIN_POSTGRADO] => ) ) ) )

Certificat Universitari en la Gestió Fiscal i Laboral de l'Autònom


Dades generals

Curs acadèmic: Curs 2020/2021

Tipus de curs: Certificat Universitari

Nombre de crèdits: 8.00 Crèdits ECTS

Preinscripció al curs: Hasta el 20/01/2021

Data inici: Febrer 2021

Data fi: Maig 2021

Matrícula: 300 € (import preu públic)

Requisits d'accés: Llicenciats, enginyers, arquitectes, diplomats, graduats i professionals
Qualsevol altra formació prèvia, sempre que siga titular d'una activitat econòmica

Modalitat: On-line

Col·laborador: Asociación de Trabajadores Autónomos CV-ATA

Lloc d'impartició: Online

Horari: Online,

Més informació

Objectius del curs

- Permetre a l'empresari individual o el professional que ja té un negoci en marxa l'abaratiment dels seus costos indirectes,facilitant els coneixements necessaris en els àmbits esmentats,tributari i de seguretat social, perquè pugui gestionar autònomament la seva empresa.
- Proporcionar un substrat de coneixement bàsic en temes de tributació empresarial als professionals interessats en una especialització posterior en la matèria.
- Permetre reciclar-se als qui ja realitzen aquestes tasques de gestió empresarial, ja que tant la normativa laboral i de seguretat social com la tributària estan sempre en constant canvi.

Leer más

Solicita información

He llegit i accepto la informació proporcionada sobre protecció de dades i Política de Privacitat de ADEIT.

Consento rebre informació sobre els títols propis de la Universitat de València.

Todos los campos son obligatorios

El formato de teléfono es incorrecto

El formato de correo electrónico es incorrecto

Mensaje recibido correctamente. Nos pondremos en contacto con usted lo antes posible

Error en el envío. Póngase en contacto con nosotros mediante correo electrónico

Debe aceptar la política de privacidad de ADEIT.

Per favor, verifica que no eres un robot.

Responsable: Universitat de València. Edifici del Rectorat. Av. Blasco Ibáñez, 13. 46010-València.
Delegat de Protecció de Dades: D. Javier Plaza Penadés lopd@uv.es
Finalitat: Enviar informació rellevant de cursos de postgrau.
S'obtenen perfils a fi de personalitzar el tracte conforme a les seves característiques o necessitats i poder així dirigir-li les novetats més convenients.
Legitimació: Per a l'enviament d'informació sobre els títols propis de la Universitat de València la base de legitimació és el consentiment de l'interessat.
Destinataris: Fundació Universitat-Empresa de Valéncia and Universitat de València
Termini: Les dades de l'Usuari seran conservats fins que sol·liciti la seva baixa, s'oposi o revoqui el seu consentiment.
Drets: Accedir, rectificar i suprimir les dades així com altres drets com s'explica a la informació addicional.
Amplieu informació: www.adeituv.es/politica-de-privacidad.


SI, ENVIA
FAQS
 
Imprimir la informaciò